Шахраї
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 8 мая 2024, 10:55
- #
Хочу допомогти вам вирішити всі питання, тому біжу в особисті!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
У листопаді 2022 року «Сенс Банк» (Альфа-Банк) запропонував акцію — заплати 80% боргу, і решту 20% тобі пробачать. Я виконав свою частину угоди, після чого отримав e-mail з підтвердженням, що борг анульовано, а офіційну довідку про це надішлють поштою.
Півтора року — тиша. А потім «Сенс Банк» тишком-нишком надсилає повідомлення у Viber з вимогою з’явитися у відділення, щоб підписати якусь довідку. Viber раніше ніколи не використовувався для жодних повідомлень, і я ніколи не давав жодної згоди на використання цього месенджера як офіційного каналу зв’язку. Жодних нормальних попереджень чи пояснень що до чого.
Коли я не з’явився (бо навіть не розглядав Viber як засіб комунікації з банком), «Сенс Банк» просто повернув мені ці 20 тисяч боргу назад. Звісно жодної інформації про це не було. Ні через СМС, ні на e-mail, і навіть на цей самий Viber нічого не прислали. Пояснити по телефону, коли саме на мене знову нарахували ці 20% боргу, що дорівнює 20000 гр — не можуть — система не висвітлює. Про свої обіцянки 2022 року просто забули.
«Сенс Банк» — це не банк, це лотерея: сьогодні обіцяють пробачити борг, завтра повернуть його назад, а клієнт хай викручується. Не рекомендую взагалі нікому.
Банки мають використовувати для надсилання важливої інформації тількі канали зв’язку погоджені з клієнтом — постанова НБУ
Планую закрити всі рахунки та писати в НБУ скаргу.
Якщо хтось теж стикнувся з такою ситуацією пишіть на kudvas17@gmail.com
Зможемо написати колективну скаргу на цей банк.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Але давайте тут по черзі розберемось з кожним питанням😉
З приводу заборгованості по картці💳
Дійсно в нашому застосунку відображається сума боргу без врахування нарахованих, але ще не списаних відсотків.
Суму нарахованих та вже списаних відсотків ви зможете перевірити в виписці після розрахункової дати.
Тому якщо ви хочете закрити рахунок, уточнити загальну суму боргу ви можете написавши в Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport, наші спеціалісти допоможуть та підкажуть вам все, що вас цікавить.
На період воєнного стану банк не нараховує штрафи за прострочення платежів всім клієнтам, але нарахування відсотків за користування кредитними коштами відбувається в стандартному режимі.
Якщо ж ви військовозобов'язаний, для припинення нарахування відсотків ви можете подати запит на оформлення кредитних канікул.
Для цього достатньо написати нам в чат, надати перелік потрібних документів і ми зафіксуємо запит.
Більш детально ознайомитись з умовами надання кредитних канікул ви можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4411097227538
Перелік потрібних документів: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/12088379010066
З приводу «злиття даних мікрофінансовим установам» не зовсім зрозуміло, що ви маєте на увазі👀
Якщо ви про передачу даних колекторським агентствам, то згідно з п.8.3. ДКБО банк має право на передачу договору в обслуговування до КА, якщо по вашому договору є прострочена заборгованість, яку ви не погашаєте дуже довгий час.
Буду вдячна, якщо відпишете нам в особистих, щоб перевірити саме ваш договір.
Якщо у вас будуть додаткові питання ви завжди можете звернутись за допомогою в будь-який зручний для вас канал зв'язку:
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
На нашу пошту help@sensebank.com.ua
Або до Контакт-центру — 0 800 50 20 50 (безкоштовно).
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️