Розводять на особисті дані а потім відмовляють
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 16 апреля 2024, 18:27
- #
Вітаємо!
Дуже цікава ситуація😔
Хотілось би більш детально розібратись в цій проблемі, тому вже біжу до вас в особисті!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Дуже цікава ситуація😔
Хотілось би більш детально розібратись в цій проблемі, тому вже біжу до вас в особисті!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Ну так нормальная банковская процедура.
1. Банку не хватает данных запросил актуализацию. Актуализацию надо проходить раз в 3 года по поводу фопа это ваше право хотите даете хотите нет.
2. На основе актуализированных данных банк начинает анализировать и решает дать или не дать. Вот он и не дал.
3. По поводу данных обычно в банке хранятся после закрытыя счета до 10 лет.
1. Банку не хватает данных запросил актуализацию. Актуализацию надо проходить раз в 3 года по поводу фопа это ваше право хотите даете хотите нет.
2. На основе актуализированных данных банк начинает анализировать и решает дать или не дать. Вот он и не дал.
3. По поводу данных обычно в банке хранятся после закрытыя счета до 10 лет.
- +
- +15
- natashaGra
- 17 апреля 2024, 21:23
- #
По закону не более 5 лет данные должны хранится в банке
Відредагувати відгук не дає тому напишу оновлення тут. після плідної роботи служби підтримки, яка сидить на мінфіні я таки відкрив картку і почав користуватися. багато деталей я не маю, мене лише періодично просили спробувати ще раз. Конкретної відповіді чому мене так «футболили» я не маю але можу сказати що таке враження що представники банку які працюють з відгуками більш людяні та зацікавлені допомогти ніж інші канали підтримки банку за що хочу подякувати всім представникам, хто приймав участь у вирішенні мого питання.
Стисле резюме:
— підтримка в телеграм боті 3/10
— підтримка на мінфін 10/10
— зручність клієнта в користуванні послугами 5/10
Ще є над чим працювати але вцілому питання вирішене, але якби я підбирав пакет послуг для обслуговування ФОП рахунків або чогось подібного то я би просто поставив би хрест на банку ще на першому етапі і пішов би в інший.
Стисле резюме:
— підтримка в телеграм боті 3/10
— підтримка на мінфін 10/10
— зручність клієнта в користуванні послугами 5/10
Ще є над чим працювати але вцілому питання вирішене, але якби я підбирав пакет послуг для обслуговування ФОП рахунків або чогось подібного то я би просто поставив би хрест на банку ще на першому етапі і пішов би в інший.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.6 |
Все курсы банка |
Завдяки ним ми виправляємо свої помилки та стаємо краще.
Давайте по черзі розберемось з усіма питаннями🤗
Перевіривши ваші дані, бачимо, що ви є нашим клієнтом вже довгий час, можливо раніше подавали запити на оформлення якогось продукту, але так і не оформили, але дані збереглись. Оскільки ви є нашим клієнтом, ваші персональні дані застарілі, через це їх і потрібно було оновити, що ви й зробили у відділенні.
З приводу видалення даних, банк повинен зберігати дані згідно з п.п. 18 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» не менше п'яти років після припинення ділових відносин.
Щодо оформлення картки💳
Процес відкриття будь-якого продукту в банку, можу бути складним. Дійсно при оформленні можуть виникати якісь помилки, проблеми. Це можуть бути і технічні моменти, наприклад, якщо не пройшов час закриття попередньої заявки, а ви подали нову, так і відмова банку.
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти🤗
Дякуємо вам за ваше терпіння, оскільки для вирішення питання знадобилось доволі багато часу, але не дивлячись на це ми зробили все для того, щоб ви відкрили картку.
Дуже радіємо, що питання було вирішене і тепер ви можете користуватись нашими послугами🌞
Якщо у вас будуть додаткові питання ви завжди можете написати нам і ми прийдемо на допомогу💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️