Блокування без попередження
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 9 января 2024, 18:05
- #
Вітаю! Потрібно розібратися більш детально в ситуації, тому вже поспішаю до вас у приватні повідомлення.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
З власного досвіду після блокування моїх рахунків можу дати наступні рекомендації . Не сперечайтесь з банком , не доводьте свою правоту , не шукайте причин закриття — це нічого не дасть , тільки втратите свій час і нерви . Пишете у відділенні заяву на переказ своїх коштів на рахунок в іншому банку , бажано недержавному . Закриваєте , якщо є , кредитку переказом по IBAN з іншого банку . Якщо є депозити , пишете заяву на розірвання . Якщо є облігації , переводите в іншу депозитарну установу . Коли все зробите , отримаєте довідки про закриття всіх рахунків . І забудьте про цей банк , співпраця з ним закінчена назавжди .
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 12 января 2024, 22:27
- #
Завтра мы вас заблокируем, срочно снимайте деньги
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Все курсы банка |
Всі «спеціалісти» все що вміють, це копіювати та вставляти текст. Жодного діалогу не можливо.
Банк жахливий. До цього всі звернення були без нормального пояснення на мої питання, а блокування без попередження стало останньою краплею. Ще й гроші я можу забрати коли їм це захочеться, а не коли вони заблокували одразу.
Тому написав вам у приватні повідомлення для деталізації ваших даних, але, на жаль, їх так і не отримав 😔
Проте я б хотів уточнити, що дійсно, банк може припинити ділові відносини з клієнтом, але на то є причини, наприклад:
— виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання недостовірної інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
— та інші випадки, передбачені договором.
Більше інформації можна знайти у нашій статті: «На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Що стосується видачі коштів, то при закритті карткового рахунку, власні кошти ви можете забрати через 20 днів у касі з паспортом та ІПН.
Хочу розібратися в цій ситуації та допомогти вам, а щоб це було можливо, буду очікувати на ваше повідомлення 🤗
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️