Жахливий сервіс та служба підтримки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 4 января 2024, 17:37
- #
Дійсно доволі не приємна ситуація, але відгук не в повній мірі відображає реальну картинку, але тут ми не можемо детально описати так як ця інформація містить банківську таємницю тому спішимо до вас в особисті повідомлення, а ось що стосується пунктів :
1. У випадку якщо є прострочення то дійсно автоматично відправляється про це смс, як ви описали що сума прострочення вже більше ніж мінімальний платіж, тобто і відповідно надходять платежі менші, відправляється смс, а за номером який вказаний в банку не вийшло з вами контактувати, в чаті вам надали також альтернативу та номер за яким можна зв’язатись в месенджері.
2 та 3. Будемо окремо ще розбиратись, так як вносити потрібно було як мінімум подвійні платежі для закриття боргу швидше та не виходу на прострочення, а також додам, що вносити кошти також можна і з іншого банку за реквізитами рахунку аналогічно як і в касі.
4. З приводу інформування, у випадку якщо є зменшення ліміту то автоматично смс про закриття кредитної лінії не відправляється з чим ми зараз розбираємось, а дзвінки родичам та фрази які звучать, також не повинно такого бути, будемо розбиратись
*Анастасія
1. У випадку якщо є прострочення то дійсно автоматично відправляється про це смс, як ви описали що сума прострочення вже більше ніж мінімальний платіж, тобто і відповідно надходять платежі менші, відправляється смс, а за номером який вказаний в банку не вийшло з вами контактувати, в чаті вам надали також альтернативу та номер за яким можна зв’язатись в месенджері.
2 та 3. Будемо окремо ще розбиратись, так як вносити потрібно було як мінімум подвійні платежі для закриття боргу швидше та не виходу на прострочення, а також додам, що вносити кошти також можна і з іншого банку за реквізитами рахунку аналогічно як і в касі.
4. З приводу інформування, у випадку якщо є зменшення ліміту то автоматично смс про закриття кредитної лінії не відправляється з чим ми зараз розбираємось, а дзвінки родичам та фрази які звучать, також не повинно такого бути, будемо розбиратись
*Анастасія
- +
- 0
- natashaGra
- 5 января 2024, 10:06
- #
Первый абзац ответа с моно взят
Так в чому проблема закрити ліміт ?
Підтримка дивує дубль 2:
— В вайбері, де ми начебто домовились про закриття цього діла, мені повідомили суму до закриття, і на моє питання «Чи зможу я одразу закрити цю картку, при тому, що рахунки арештовані?», мені впевнено відповіли «ТАК». Так ось, сума була вказана неправильно, про що я хотів дізнатись у відділенні, але там мені нічого не сказали, а в чаті написали що відображається ще борг 40 грн. Хоча суму вносив ту яку написали. Також, картку виявляється закрити теж не можуть через арешт. Підтримка колись хоч буде надавати інформацію нормально, а не по різному, у кожному каналі комунікації.
— В вайбері, де ми начебто домовились про закриття цього діла, мені повідомили суму до закриття, і на моє питання «Чи зможу я одразу закрити цю картку, при тому, що рахунки арештовані?», мені впевнено відповіли «ТАК». Так ось, сума була вказана неправильно, про що я хотів дізнатись у відділенні, але там мені нічого не сказали, а в чаті написали що відображається ще борг 40 грн. Хоча суму вносив ту яку написали. Також, картку виявляється закрити теж не можуть через арешт. Підтримка колись хоч буде надавати інформацію нормально, а не по різному, у кожному каналі комунікації.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Все курсы банка |
Колись користувався карткою RED, перед війною само собою зрізали весь ліміт, а те що я використав залишилось як мінусовий баланс. Далі мені арештували рахунки (сенс банк цього не стосується) але саме у них я відчув весь спектр клієнтоорієнтованості навіть у їх власному застосунку. При арешті рахунків, логічно, що не можна користуватись кредитками, окей, заберіть цю можливість, але інформацію по балансу картки, яку мені треба гасити я хоч можу бачити? Добре, що хоч не відняли можливість звертатись до підтримки в чат, хоча що тут доброго теж не розумію, бо підтримка працює жахливо, і 3 місяці морочила мені голову не надавши основної інформації, за якою я до них бігав як на роботу. У відділення теж бігав, оскільки вносив через касу щомісячний платіж, але навіть там я не отримав інформації, через яку виникла сама проблема.
1. Постійні розсилки які не відповідають дійсності.
Почався просто максимально набридливий спам про кредитну картку, смс-ки в форматі «щоб вирішити проблему з кредитом зверніться за номером», при тому, що банк самостійно зі мною не хоче зв’язуватись, номер активний, нікуди не тікаю.
Пишеш у підтримку, говорять що все добре, це особливості обслуговування арештованих рахунків, вся сума відображається як просрочка і через це приходять повідомлення. Думаю, окей, але почали дзвонити рідним… Для чого? Інформація про особливості обслуговування мені надавалась рази 3, через що я і не хвилювався ні про що.
2. Вносив платіж щомісячно через відділення банку, всю інформацію можна переглянути за номером телефону, у вас же термінали для реєстрації стоять. Співробітники банку теж мене запевнили що у мене все добре, і що я можу вносити щомісячний платіж через касу як я і робив раніше.
Але виявляється що мою кредитну лінію взагалі закрили, про що мені напевно забули повідомити, і дізнався я про це після 5-го звернення до підтримки у чат (скріншоти всіх діалогів є).
3. Написав черговий раз у підтримку для роз’яснення. Повідомили що кредитна лінія закрита і потрібно внести всю суму (зауважу, що дату, до якої мені це потрібно було зробити не було сказано, знову ж таки всі скріншоти є і історію моїх звернень можна переглянути). На питання, «як бути якщо я не можу всю зараз закрити» мені повідомили, що я можу вносити ту суму, яку можу але до вказаної дати, як і раніше. Що я відповідно і робив далі.
4. Дзвонить мені співробітник банку, який дуже впевнений в тому, що вся інформація мені попередньо надавалась, і повідомляє, що до кінця року (2023) мені потрібно погасити всю суму, інакше передають діло до суду. Це при тому, що я вносив платежі у вказаний термін, а інформацію про закриття до кінця року мені ніхто не надавав за більше ніж 15 звернень загалом (як в підтрику так і у відділення банку). Починаються дзвінки рідним з погрозами «Піде служить заодно і віддасть», дослівно що моїй мамі сказали.
Сенс, у вас як там, все добре? В той час, коли інші банки не зважаючи на різні обставини пропонують варіанти вирішення таких питань, Ваш банк, при тому що платежі вносяться і я нікуди не тікаю закриває кредитну лінію, про що повідомляє в неправильній формі, не оголошуючи дати до якої потрібно закрити, і говорячи що я можу вносити платежі як і раніше. При цьому всьому в застосунку, я знову ж таки нічого не міг подивитись.
1. У випадку якщо є прострочення, то дійсно автоматично відправляється про це смс, як ви описали що сума прострочення вже більше ніж мінімальний платіж, тобто і відповідно надходять платежі менші, відправляється смс, а за номером який вказаний в банку не вийшло з вами контактувати, в чаті вам надали також альтернативу та номер за яким можна зв’язатись в месенджері.
2 та 3. Вносити потрібно як мінімум подвійні платежі. Оскільки мінімальний платіж це 5% від суми боргу і зазвичай цей платіж покриває лише нараховані відсотки та комісії. Також додам, що вносити кошти також можна і з іншого банку за реквізитами рахунку аналогічно як і в касі.
Якщо ви отримали смс про закриття кредитної лінії — за вашою кредитною карткою не продовжено кредитний ліміт. В залежності від типу картки вона або залишається активною, або буде анульована (банк в односторонньому порядку приймає рішення про продовження кредитного ліміту на підставі п. 4.3.15 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб).
У разі наявності заборгованості її треба погасити в повному обсязі.
4. З приводу інформування, у випадку якщо є зменшення ліміту то автоматично смс про закриття кредитної лінії не відправляється з чим ми зараз розбираємось, а дзвінки родичам та фрази які звучать, також не повинно такого бути, будемо розбиратись
*Анастасія