Преміальні функції - фікція.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 2 января 2024, 12:53
- #
Вітаю! Щоб повністю розібратися в ситуації, яка у вас виникла та надати відповідь та допомогу вам, я зараз напишу вам у приватні повідомлення для уточнення ваших даних.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
То що там, зоряний лорде підтримки — все так же, вирішили пропасти, без відповіді?
Бо виявилось, що ніхто нічого не робить? Чи як розуміти, що навіть статус заявки не можете за добу взнати?
Отакий він, преміальний сервіс. Навіть просто на отримання статусу треба декілька разів торбити.
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 4 января 2024, 16:07
- #
Вітаю! По вашому питанню є запит, також бачу ваше звернення у чат підтримки. Запит передали на оскарження Visa, зараз разом з вами очікуємо відповіді від партнерів, і як тільки вона буде, відразу вас сповістимо.
Це питання ми разом з колегою тримаємо на власному контролі.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Це питання ми разом з колегою тримаємо на власному контролі.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
- +
- +1
- natashaGra
- 3 января 2024, 18:54
- #
Да писать они умеют, а по смыслу ответить тяжело
Нарешті отримав відповідь. кажуть, що сервіс був наданий в повному обсязі, неправомірних списано не було, за ці 27 доларів мені було надано вхід в лаунж зону. І кажуть, що готівкою я не платив, не зважаючи на чек. Не допомогли ні чек, ні фото, ні той факт, що я відразу (через декілька хвилин) звернувся в підтримку, коли мені було повідомлено, що моя картка не проходить.
Тобто, в разі чого, самі розумієте, банк просто розведе руками і скаже «таку інформацію нам надали шахраї, все ок», і ви просто втратите кошти.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Все курсы банка |
Отже, підтримка Lounge Key надала наступну інформацію, що списання 27$ було за одне гостьове використання послуги 05.12.2023. Відвідування було за вашою карткою безкоштовним.
Чек, який ви надали нам у чаті підтримки, є фактичним підтвердженням того, що ви оплатили готівкою лише 2.98$ від суми чека, оплата готівкою було здійснено не на всю суму, а лише на 2,98$, з яких ви заплатили 3$, тому отримали решту 0,02$.
Відповідно решта суми 54$, згідно з квитанцією 54$ еквівалентні 2 відвідуванням, не були оплачені готівкою, вони були покриті знижкою в рамках Lounge Key.
Перша знижка була надана вам безкоштовно, в рамках безкоштовного візиту. Друга знижка була за одного гостя, з яким ви відвідали ресторан. Та оскільки гостьові візити платні за карткою, то за одного гостя було списання.
Додатково можу порадити звернутися у підтримку Visa, щодо деталізації вашого питання.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️