Бронь отеля с картой хамелеон
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Це у всіх банках так — при списанні валюти з гривневої картки використовується курс продажу, при зарахуванні - курс покупки.
Неправда, в других банках блокируется сумма по курсу системы виза или мастер и в случае отмены вся сумма в грн возвращается. А если все-таки оплата проходит, но через какое-то время то снимается сумма в грн по курсу на тот день.
Вот что ответил монобанк:
🇺🇦 Оператор :
Якщо сервіс проведе повернення у рамках раніше проведеної операції - повернеться повна сума зарахування. Якщо операція буде оформлена як окреме поповнення та надійде нам у валюті - буде проводитись автоматична конвертація за банківським курсом, у зв’язку з чим сума може відрізнятись
Я так розумію, відповів не Монобанк, а Сенс-банк.
Дякую за інформацію. Отже, є деякі нюанси.
+15
Дякую за інформацію. Отже, є деякі нюанси.
+15
Проблема была с сенсом, оператор монобанка ответил как у них происходит при этой ситуации.
В итоге после подключения Ольги пришло сообщение от сенса:
Shanovnyj kliente! Vash zapyt rozglyanuto. Z boku Banku ne vyjavleno porushen' dogovirnyh vidnosyn.
Но оператор в чате продолжала работать над вопросом и в конце концов, спасибо ей, банк вернул разницу. Но как я понял этот возврат имел индивидуальный характер.
Также в эти дни был похожий блок денег, но по карте графит, в итоге вернули ту же сумму без всяких покупок и продаж. Так что скорее всего проблема именно в пакете хамелеон.
- +
- +9
- Ответ банка
- Sense Bank
- 1 ноября 2023, 15:07
- #
Біжу до вас в особисті, для уточнення деталей)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 43.9 |
USD | 41.25 | 41.7 |
Все курсы банка |
Итог, избегайте использования гривневых карт Сенс банка для бронирования, так как в случае отмены возникает разница в конвертации валют, что может привести к неприятным ситуациям с отрицательным балансом. И банку «жаль», что такая ситуация возникла.
При проведенні операції в валюті, яка відрізняється від валюти рахунку, буде відбуватись конвертація.
У процесі розрахунку в різних валютах використовуються така логіка:
-курси міжнародної платіжної системи
-курси банку, які встановлено спеціально для карток.
У вас рахунок був у валюті гривня, а оплата проходила в валюті долар, то конвертація відбувалася наступним чином — з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
Більше детально ознайомитись з логікою конвертації можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800
При поверненні покупки в валюті, яка була здійснена гривневою карткою, конвертація відбулася з долара в гривню за курсом купівлі долара від банку на день повернення. Тому відбулася різниця в сумі в поверненні.
Хочу зауважити, що покупка та повернення можуть відбутись в різні дні, і це впливає на курс, на жаль, бо він змінюється щодня😔
Тому щоб ви не втрачали свої кошти, я рекомендуємо проводити валютні операції картками в валюті долар/євро.
Ви можете в застосунку оформити валютну картку, зробити валютообмін і розрахуватись саме валютною картою без додаткових конвертацій😉
Щодо вашої ситуації, кошти з рахунку були списані, а потім відбулось повернення, через що і виникла різниця в сумі. Якщо б сума була заморожена, а не списана, то такого б не відбулось.
Ми цінуємо наших клієнтів, і не могли пройти повз вашої ситуації. Тому в індивідуальному випадку ми зробили повернення різниці, яка у вас виникла із-за курсових коливань💙
Я сподіваюся, що змогла підняти вам настрій та змінити вашу думку про Банк)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️