Дурня з гривневим депозитом…
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 14
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 10 октября 2023, 22:51
- #
Так, дійсно у нас в банку бронь коштів від 2 000 грн, але в межах лімітів НБУ. У зв’язку з особливостями доставки валюти під час військового стану максимальні строки замовлення становлять 5 днів.
Бронь готівки передбачена лише при наявності необхідної суми на тому рахунку, з якого ви плануєте зняти кошти. В кожного банку свої умови та процес логістики. Жоден банк не видасть кошти день в день, вони натомість — пропонують зняти в режимі живої черги, тобто, не факт, що потрібна сума буде в касі. Ми ж пропонуємо забронювати і гарантовано отримати свої кошти. А для цього потрібен час. Навіть якщо через тривогу ви не змогли зняти готівку — бронь буде дійсна і наступного дня.
З приводу інкасації треба розібратись детальніше в цьому питанні, тому я напишу вам в особисті, щоб дізнатись дані та у якому відділенні ви були
Анастасія, ваша помічниця
Бронь готівки передбачена лише при наявності необхідної суми на тому рахунку, з якого ви плануєте зняти кошти. В кожного банку свої умови та процес логістики. Жоден банк не видасть кошти день в день, вони натомість — пропонують зняти в режимі живої черги, тобто, не факт, що потрібна сума буде в касі. Ми ж пропонуємо забронювати і гарантовано отримати свої кошти. А для цього потрібен час. Навіть якщо через тривогу ви не змогли зняти готівку — бронь буде дійсна і наступного дня.
З приводу інкасації треба розібратись детальніше в цьому питанні, тому я напишу вам в особисті, щоб дізнатись дані та у якому відділенні ви були
Анастасія, ваша помічниця
Доброго дня, Анастасія!
Дякую за відповідь!
Але Ваші слова, що «Жоден банк не видасть кошти день в день, вони натомість — пропонують зняти в режимі живої черги, тобто, не факт, що потрібна сума буде в касі» не відповідають дійсності…
Ось Вам перелік банків, в яких я знімав суму не менше, ніж у Вашому банку:
— Приват — легко та відразу
— Пумб — без проблем і з посмішкою
— Агропросперіс — прихоьде ще
— Укргазбанк — візьміть будь ласка
— Банк Кредит Дніпро — розпишіться ось тут…
— Ексім — сьогодні закінчився депозит! Вчора подзвонив на гарячу лінію (після Вашого квесту). І, о Боже, «отримайте Ваші кошти, були раді Вас бачити. Гарного дня»!
Зверніть увагу, вчора подзвонив на лінію, СЬОГОДНІ закінчився депозит та СЬОГОДНІ готівка!!! Без будь яких питань, доплат та комісій…
Тому і написав, що депозит в Сенс банку — це дурня! Як це так? Віддав гроші на депозит для того, щоб отримати відсоток! Правильно?
А тут,
— по-перше, щоб повернути їх треба чекати 5 днів (це з не валюта, а наші милі та любі гривні!);
— по-друге, хочете сьогодні, то заплатіть певну суму… Тобто, Ви даєте мені відсотки та відразу хочете їх забрати? Тому навіщо взагалі нести до Вас гроші? Так вони можуть полежати і вдома. Чи ні?
Тому, Анастасія, я не збираюсь з Вами сперечатись і щось доводити. Тим паче, що особисто до Вас у мене немає ніяких питань та претензій. Я тільки описав те, як працюють інші банки в наш час (ті, з якими я мав справу) і з якою ситуацією стикнувся у Сенс банку…
З повагою, Віталій
Дякую за відповідь!
Але Ваші слова, що «Жоден банк не видасть кошти день в день, вони натомість — пропонують зняти в режимі живої черги, тобто, не факт, що потрібна сума буде в касі» не відповідають дійсності…
Ось Вам перелік банків, в яких я знімав суму не менше, ніж у Вашому банку:
— Приват — легко та відразу
— Пумб — без проблем і з посмішкою
— Агропросперіс — прихоьде ще
— Укргазбанк — візьміть будь ласка
— Банк Кредит Дніпро — розпишіться ось тут…
— Ексім — сьогодні закінчився депозит! Вчора подзвонив на гарячу лінію (після Вашого квесту). І, о Боже, «отримайте Ваші кошти, були раді Вас бачити. Гарного дня»!
Зверніть увагу, вчора подзвонив на лінію, СЬОГОДНІ закінчився депозит та СЬОГОДНІ готівка!!! Без будь яких питань, доплат та комісій…
Тому і написав, що депозит в Сенс банку — це дурня! Як це так? Віддав гроші на депозит для того, щоб отримати відсоток! Правильно?
А тут,
— по-перше, щоб повернути їх треба чекати 5 днів (це з не валюта, а наші милі та любі гривні!);
— по-друге, хочете сьогодні, то заплатіть певну суму… Тобто, Ви даєте мені відсотки та відразу хочете їх забрати? Тому навіщо взагалі нести до Вас гроші? Так вони можуть полежати і вдома. Чи ні?
Тому, Анастасія, я не збираюсь з Вами сперечатись і щось доводити. Тим паче, що особисто до Вас у мене немає ніяких питань та претензій. Я тільки описав те, як працюють інші банки в наш час (ті, з якими я мав справу) і з якою ситуацією стикнувся у Сенс банку…
З повагою, Віталій
І ще, одне, забув!
Попереджайте людей про Ваші умови при відкритті депозитів!
Тобто про, бронювання від 2000грн, п’ять днів очікування та незрозумілу інкасацію, якщо гроші потрібні терміново!
Щоб люди знали, що їх очікує в кінці терміну!
Якщо це політика банку, то бажаю Вам терпіння та вдячних клієнтів!
А якщо так звана інкасація — це ініціатива окремого Вашого співробітника, то йому процвітання та фінасової стабільності!
Ще раз, з повагою, Віталій
Попереджайте людей про Ваші умови при відкритті депозитів!
Тобто про, бронювання від 2000грн, п’ять днів очікування та незрозумілу інкасацію, якщо гроші потрібні терміново!
Щоб люди знали, що їх очікує в кінці терміну!
Якщо це політика банку, то бажаю Вам терпіння та вдячних клієнтів!
А якщо так звана інкасація — це ініціатива окремого Вашого співробітника, то йому процвітання та фінасової стабільності!
Ще раз, з повагою, Віталій
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 14 октября 2023, 9:20
- #
Я підмітили вище, ситуація не із приємних, та дивна, ніяких доплат за термінову видачу немає.
Буду дуже вдячна, якщо зможете уточнити у якому відділенні ви були та ваші дані, вже чекаємо вас в особистих повідомленнях
Що стосується термінів бронювання, до початку повномаштабної війни бронювання відбувалось від 50 тис грн, та термін був протягом 3 робочих днів, а вже після стало 10 робочих днів з урахуванням логістики, і поступово ситуація стабілізується і наразі дійсно умови бронювання такі, і щоб гарантовано сума була в касі ми рекомендуємо замовити і кошти будуть доставлені на 5 календарний день, але у разі наяної суми її можна зняти і без замовлення (також якщо у вас є персональний менеджер можливо попередньо обговорити зняття в день закриття депозиту/у разі терміновості та необхідності готівки написати нам в чат/зателефонувати на відеочат та при можливості проведуть термінове бронювання)
Анастасія
Буду дуже вдячна, якщо зможете уточнити у якому відділенні ви були та ваші дані, вже чекаємо вас в особистих повідомленнях
Що стосується термінів бронювання, до початку повномаштабної війни бронювання відбувалось від 50 тис грн, та термін був протягом 3 робочих днів, а вже після стало 10 робочих днів з урахуванням логістики, і поступово ситуація стабілізується і наразі дійсно умови бронювання такі, і щоб гарантовано сума була в касі ми рекомендуємо замовити і кошти будуть доставлені на 5 календарний день, але у разі наяної суми її можна зняти і без замовлення (також якщо у вас є персональний менеджер можливо попередньо обговорити зняття в день закриття депозиту/у разі терміновості та необхідності готівки написати нам в чат/зателефонувати на відеочат та при можливості проведуть термінове бронювання)
Анастасія
Касир, тобто таможня 😂😂😂
Ох, люблю я такие отзывы, где вложена душа)
Эта норма по выдаче «через 5 дней» была еще введена когда это был российский альфабанк, вывеску сменили, а отношение к клиентам не поменялось. Куча банков где можно пойти снять 100к грн без предзаказа, и вообще банк обязан иметь в кассе наличность по внутренним инструкциям НБУ. Трудности доставки валюти — это полное вранье, альфа всегда резервирует валюту на 5-й день от даты заявки. Опять же, в Киеве куча банков гарантировано подвозят валюту на 2−3 день. А гривна всегда должна быть в наличии в кассе, это национальная валюта, ее НБУ отгрузит инкассации сколько угодно
Ну если уж на то пошло 50к в день можно спокойно снять и в банкомате, раз такая петрушка твориться по снятию через кассу в чем проблема зайти в тарифи карты посмотреть какая комиссия по снятию в банкомате альфы и снять эти 50к.
Дуже вдячний за надзвичайно розумну пораду!
Наступного разу по такому питанню обов’язково звернусь до Вас!
Бо якось сам не додумався…
Хоча додумався!
Але якщо Ви уважно читали відгук, то могли звернути увагу, що мені треба було зняти майже 80 т. Це ж скільки треба було б обійти банкоматів, щоб зняти таку суму? Коли навіть Приват дає за раз всього 20 т. І Ви думаєте, що в Сенсі можна зняти без комісіі? Якщо в касі тільки дві транзакції без комісії!!!
Крім того акцент був на тому, що в інших банках можна зняти таку суму в касі без проблем! А в Сенс банку НЕ МОЖНА!
Да і суть була зняти депозит без втрати відсотків! А не просто зняти кошти!!!
Також, якщо Ви читали відповідь банку, то могли звернути увагу, що в них бронь навіть від 2000грн!!!
Ви спочатку зрозумійте суть питання, а потім давайте поради!
Ось така от, «петрушка»!
В будь якому випадку, вдячний Вам
Наступного разу по такому питанню обов’язково звернусь до Вас!
Бо якось сам не додумався…
Хоча додумався!
Але якщо Ви уважно читали відгук, то могли звернути увагу, що мені треба було зняти майже 80 т. Це ж скільки треба було б обійти банкоматів, щоб зняти таку суму? Коли навіть Приват дає за раз всього 20 т. І Ви думаєте, що в Сенсі можна зняти без комісіі? Якщо в касі тільки дві транзакції без комісії!!!
Крім того акцент був на тому, що в інших банках можна зняти таку суму в касі без проблем! А в Сенс банку НЕ МОЖНА!
Да і суть була зняти депозит без втрати відсотків! А не просто зняти кошти!!!
Також, якщо Ви читали відповідь банку, то могли звернути увагу, що в них бронь навіть від 2000грн!!!
Ви спочатку зрозумійте суть питання, а потім давайте поради!
Ось така от, «петрушка»!
В будь якому випадку, вдячний Вам
Та проблема з готівкою вже вирішена була одразу!!! Гроші забрав, заплативши 300грн! Вже нікуди нічого перекидати не треба!!!
Бо почалося: то бігай по банкоматах, то перекидай на інші банки… Якась нісенітниця! Чи я сам про таке не міг додуматись? Чи я сам цього не знаю? Не мала сенсу ця вся біготня та метушня!
Все! Стоп! Абзац!
Просто написав, щоб інші люди знали, що може виникнути така ситуація в Сенс банку!
Бо в інших банках я з таким не стикався! А така проблема виникла вперше! Ось нею і поділився з людьми!
Бо почалося: то бігай по банкоматах, то перекидай на інші банки… Якась нісенітниця! Чи я сам про таке не міг додуматись? Чи я сам цього не знаю? Не мала сенсу ця вся біготня та метушня!
Все! Стоп! Абзац!
Просто написав, щоб інші люди знали, що може виникнути така ситуація в Сенс банку!
Бо в інших банках я з таким не стикався! А така проблема виникла вперше! Ось нею і поділився з людьми!
Ти як маленьке дитя. уся система збудована так щоб кошти віддати як можно пізніше.щоб був час аби вмовити тебе, або просто протримати на балансі для звітів до центрального офісу.
Шановна (-ний), Lesyaa22
Хто дійсно «маленьке дитя» — це ТИ!!!
Бо суть відгуку була, цитую:
«Просто написав, щоб інші люди знали, що може виникнути така ситуація в Сенс банку!
Бо в інших банках я з таким не стикався! А така проблема виникла вперше! Ось нею і поділився з людьми!»…
А ти, не додавши нічого цікавого та розумного, «бовкнула» кілька слів і вважаєш себе «досвіченим старим одороблом»…
І судячи з коментарів, які Ваша величність змогла залишити у відгуках інших людей, єдина Ваша зброя — це словесний понос! Який в народі і називають «дитячою несподіванкою»!!!
Хто дійсно «маленьке дитя» — це ТИ!!!
Бо суть відгуку була, цитую:
«Просто написав, щоб інші люди знали, що може виникнути така ситуація в Сенс банку!
Бо в інших банках я з таким не стикався! А така проблема виникла вперше! Ось нею і поділився з людьми!»…
А ти, не додавши нічого цікавого та розумного, «бовкнула» кілька слів і вважаєш себе «досвіченим старим одороблом»…
І судячи з коментарів, які Ваша величність змогла залишити у відгуках інших людей, єдина Ваша зброя — це словесний понос! Який в народі і називають «дитячою несподіванкою»!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 43.9 |
USD | 41.25 | 41.7 |
Все курсы банка |
Сьогодні два з них закінчились та вирішив їх зняти. Проте, не все так просто та легко!
Моя помилка, що я попередньо вчора не передзвонив на гарячу лінію та не взнав деталей!
Сума зняття готівки виявилась занадто великою для такого «малесенького банку»! Аж 79500грн (два депозити: 50 000 та 29 500грн відповідно)!
Знаю, що від 50000 краще попередньо замовляти (але вчора просто забув, а сьогодні повідомлення від банку нагадало про зарахування). Думав, якщо не дадуть таку суму відразу, то може замовлю на завтра!
І почалось саме цікаве!
Звісно, таку «величезну» суму треба замовляти! Більше того, менеджер сказала, що зараз в них треба замовляти навіть від 20−30 тис грн на видачу готівки! І заздалегідь замовити на день закінчення депозиту не можна (бо система не бачить його закінчення). А замовити можна не раніше того дня, коли закінчиться депозит та гроші надійдуть на рахунок! А до цього (десь тиждень назад) мені подзвонив менеджер з банку і уточнив, чи я дійсно відмінив пролонгацію цих двох депозитів. Тобто, відміну пролонгації система бачить, а для замовлення готівки дату закінчення депозиту не бачить! Дуже дивна система… Чи це може якийсь підсліпуватий штучний інтелект… Я відразу запитав, чи потрібно заздалегідь замовляти гроші. Відповідь була приблизно така: «Точно не знаю. Скоріш за все. Передзвоніть на гарячу лінію…» ???
І це ще не все! Якщо Ви замовите гроші сьогодні (в день закінчення депозиту), то отримаєте їх АЖ ЧЕРЕЗ П’ЯТЬ БАНКІВСЬКИХ ДНІВ! Тобто, сьогодні вівторок, а гроші я міг отримати тільки наступний в понеділок!!!
І це ще не все! Якщо Вам треба сьогодні терміново, то: «ми можемо Вам видати їх, але з оплатою по (якійсь там) терміновій інкасації (і якщо дозволить касир!) за 300грн!»
Так, як чекати ще тиждень я не захотів, то погодився на ці 300грн. І далі, коли касир (тобто, «таможня») дала добро, менеджер видав мені необхідні кошти не з каси, а зі своєї шухлядки! Мінус 300грн за якусь інкасацію…
При цьому, мені рекомендували купувати онлайн валюту в них. Уявляю, який потім буде геморой з валютним депозитом, якщо з гривневим така ситуація… Також спитав, чи є обмеження на поповнення готівки (чи не треба замовляти таку опцію). Сарказму мого не зрозуміли, та відповіли, що поповнювати рахунок можна на скільки хочеш! Тобто, неси гроші! А забрати? Як карта ляже…
Відразу уточнив, як закрити рахунок в банку. Також, коли вийшов на вулицю, в додатку відразу зняв з пролонгації останній депозит в даному банку (хоча думав його пролонгувати)… Це так, на майбутнє, щоб не забути!
І ще декілька слів про інші українські банки в яких я був сьогодні… Не буду називати, щоб не було рекламою!
Через пів години зняв 50000грн в іншому банку в касі за одну хвилину (теж сьогодні закінчився депозит)! Перепитав, чи треба попередньо замовляти готівку при знятті на суму 50−100 тис грн. Відповідь: «Ні! Замовляти не треба! Але майте на увазі, що за добу можете зняти тільки 100тис.»
Потім був ще у двох банках (теж українські). Де поставив таке ж запитання… Відповідь: «Ні! Замовляти не треба!»
Завтра закінчується теж депозит в одному українському банку на суму трохи більше 50 тис грн… Передзвонив на гарячу лінію для уточнення на всяк випадок, чи зможу отримати кошти завтра. Оператор уточнив відділення банку, в якому я планую знімати кошти, та сказала побути на зв’язку до вияснення. Близько за хвилину отримав відповідь, що від 50 тис грн бажано замовляти (щоб на касі були вільні кошти). І при цьому, додала, що, моє прохання передано в касу, і що гроші зарезервовані і вони чекатимуть на мене завтра на касі з паспортом! За дві хвилини — результат: депозит закінчується завтра (система все бачить!), будь ласка отримайте кошти!!! Зверніть увагу, не п’ять робочих днів, а дві хвилини!
Як висновок, Сенс банк працює та живе за власними правилами та із своєю системою, яка не все бачить. Чи бачить тоді, коли їй це треба…
Для себе, чи буду користуватись послугами та продуктами Сенс банку? Можливо…
Але, відкривати будь який депозит в Сенс банку? Не бачу Сенсу!
Бо це якась ДУРНЯ!
P. S. Коротко не вийшло…
Загалом ми просимо клієнтів бронювати суму від 2 тис гривень в еквіваленті, оскільки дійсно на час війни у нас немає на постійній основі достатньої кількості готівки, що пов'язано з логістикою та підвищеною зацікавленістю клієнтів до зняття готівки.
В цій же ситуації оскільки у вас не було бронювання, Менеджер дійсно дізнавалась у зав. каси, чи є вільні кошти для видачі без замовлення, бо ви звернулись у відділення о 10-30 ранку, а інкасація, як правило приїздить у відділення після 14-00, уточнення було необхідно зробити за для уникнення скарг від інших клієнтів.
Менеджер відділення вам запропонувала на вибір зробити замовлення та через 5 робочих днів прийти та отримати кошти або оформивши додатковий продукт у банку у вигляді страхування та отримати гроші саме в день звернення.
Також переслухала дзвінок з оператором, який ви здійснили перед походом до відділення. Оператор відповіла вам «можливо краще замовити, щоб 50-60 тисяч було».
Відповідну бесіду з співробітником та іншими співробітниками було проведено.
Зазначу також, що «Шухлядка» з якої менеджер видавала кошти — це звичайний темпосейф на робочому місці.
Анастасія, ваша помічниця