Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Складнощі керування, розстрочка і рандомайзер підтримки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
taibadp 31 июля 2023, 19:10
Ситуація 1:
Покупка від 13.07 станом на 27.07 недоступна для переведення в розстрочку. Звертаюсь до служби підтримки і отримую потік «локшини» про те, що «ви зробили покупку, потім поповнили картку. Вийшло так що [транзакція поповнення зафіксувалась] раніше, тобто ви за власні кошти зробили покупку».
Картка в витраченим кредитним лімітом і поповнення навіть в теорії в дебет її не переводило.
Направили «колегам» для перевірки і надали у відповідь «гадання на каві»: а) «до 2000 сповіщення не приходить» (нахіба мені це, якщо я одразу казав про історію операцій?) б) «якщо були поповнення. то сума могла пройти за рахунок власних коштів».

Ситуація 2.
31.07. Пробую оформити через історію покупок розстрочку за покупку від 21.07. Пройшов до введення коду з смс, ввів… «Розстрочка не оформлена з причини невідповідності номера телефону». Служба підтримки спершу починає типову «локшину» про поповнення, хоча вказав конкретний текст сповіщення. Потім знаходить, що PUSH-повідомлення надходять не на фінансовий номер. Тобто а) Авторизувався в додатку, б) отримав і ввів код підтвердження — це ніщо, а номер PUSH-повідомлень — все вирішує?!
ОК, заходжу в керування карткою — Сповіщення — «інформування про транзакції» увімкнено, телефон — мій фінансовий!
Тобто розстрочка скасована через те, що я навіть не можу бачити та керувати!
Сенс Банк
Ответ банка
10 августа 2023, 14:11
Дійсно, після того, як зробили покупку, краще не робити поповнення, адже технічно це буде впливати на оформлення розстрочки. На жаль, саме так і проходять операції. Тому всі технічні проблеми при оформленні, можуть напряму залежати від поповнень. І тут ніяк не впливає те, що у вас залишок кредитного ліміту залишився, після поповнення.
Від суми розстрочки також залежить і сповіщення, як ви і зазначили.
Ось тут можете більш детальніше ознайомитися з умовами, для вдалого оформлення розстрочки: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013896000
Щодо 2 ситуації, там також були поповнення, після покупки, які вплинули на оформлення розстрочки.
На майбутнє, не робіть, будь ласка, поповнення рахунку, поки не переведете в розстрочку потрібні вам операції.
Ваш помічник, Микита.

Комментарии - 3

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
31 июля 2023, 19:31
#
Написали вам в особисті, щоб переглянути інформацію та минулі чати колег.
*Микита
+
0
СЕРГЕЙ харьков
СЕРГЕЙ харьков
2 августа 2023, 7:45
#
Укрнарод бегите от этого недобанка…я оплатил все долги, а долг есть и справку не дают …уже 6 мес требую у них, а они все молчат…а обещали сразу потом через 30 дней потом квартал…БАНК КОТОРЫЙ НАГЛО ВРЕТ
+
0
СЕРГЕЙ харьков
СЕРГЕЙ харьков
3 августа 2023, 19:09
#
Ау банк и его звездочеты и феи…так называют себя тех поддержка…ярослав врет постоянно мне…где ответ письменный врунишка!??
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Складнощі керування, розстрочка і рандомайзер підтримки