Мінус 500 гривень
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Qwerty1999
- 1 мая 2023, 22:41
- #
Меня реально поражают некоторые клиенты Альфы (Сенс-банка)…
Их банк разводит на деньги, они замечают этот развод — жалуются,
тратят нервы и личное время на возврат денег. Банк возвращает
излишне удержанные деньги, а клиенты, как дети малые,
ещё и благодарят банк за такой ненавязчивый сервис.
Их банк разводит на деньги, они замечают этот развод — жалуются,
тратят нервы и личное время на возврат денег. Банк возвращает
излишне удержанные деньги, а клиенты, как дети малые,
ещё и благодарят банк за такой ненавязчивый сервис.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
За декілька діб до закінчення календарного місяцю я виконав всі вказівки в банківському додатку та отримав СМС з прийнято заявкою на закриття рахунку. Так як бажав його закрити.
З настанням нового календарного місяцю нарахування у розмірі 500 гривень не було. Лише через два тиждні мені нарахували абонплату 500 за користуванням пакетом «Графіт». У зв’язку з чим на рахунку виник мінус 500(
Я відразу у відеочаті зателефонував в підтримку банку. Потрапив на працівника банку Сергія Кирилова, який повністю дізнався про мою проблем. Я підтвердив СМС від банку про своєчасність своїх дій. Сергій ввічливо під сигнали повітряної тривоги, яку я чув на відео🤦🏻♂️, пообіцяв максимально допомогти вирішити моє питання. Через 4 дні після нашої розмови, мені зателефонував Сергій та повідомив, що у нього вдалось вирішити відповідне питання, та скасовано нарахування 500 гривень. При цьому допоміг за лічені секунди закрити рахунок.
Дуже приємно працювати з висококваліфікованими професіоналами.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️