Крадуть гроші з рахунків
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Вы хоть понимаете что такое «оффлайн»? Это торговые точки которые с задержкой от недели до месяца передают информацию в банки, в результате чего может возникнуть «непонятный» минус даже не дебетной карте.
Как так ты клиент с огромным опытом «работы» с этим Банком таки решил что банк «краде кошты»?
Я вот с последних изменений вообще кредитками этого банка перестал пользоваться. Но банк таки не смог что-то украсть у меня…
П.с. как можно было надоумится сейчас отрывать новые счета в Альфа-Банке??? Это немыслемо!
Как так ты клиент с огромным опытом «работы» с этим Банком таки решил что банк «краде кошты»?
Я вот с последних изменений вообще кредитками этого банка перестал пользоваться. Но банк таки не смог что-то украсть у меня…
П.с. как можно было надоумится сейчас отрывать новые счета в Альфа-Банке??? Это немыслемо!
- +
- 0
- SergeyNina
- 3 октября 2022, 23:48
- #
Вам нужно обратиться в торговую точку что сняла деньги с вашей карты чтобы они посмотрели что это за оплата. Банк может сформировать запрос на возврат, но его могут обрабатывать месяц по регламенту. Если вы знаете интернет магазин что снял деньги с вашей карты то напишите им о проблеме они вернут деньги быстро если это техническая ошибка
Банк украл? Ну вы сказочку придумайте более правдивую хоть. Банку *** на ваши деньги, вы за них отвечаете сами. Оплата не может быть где попало и МАГИЧЕСКИ без ввода данных. Пусть дочка лучше вспоминает где регистрации делала, где свои акк синхронизировала.
Після публікації мого відгуку на сайті зразу з’явились «позитивні» відгуки (не зараховані сайтом, але опубліковані) про гарну роботу окремих працівників та банку в цілому.
У моєму випадку тільки через 10 днів після публікації відгуку було надано відповідь банку, опубліковану вище на сайті minfin.com.ua.
У особистому повідомленні мені було вказано, що дана заявка буде розглядатись 30 днів. А вчора 15.10.22 р. оператор гарячої лінії повідомила нову новину — термін розгляду заявки становить від 5 до 132 (СТА ТРИДЦЯТИ ДВОХ днів). Максимум цинізму.
Висновки: АТ «альфа-банк» краде кошти українців з рахунків. Будь готові до того, що у будь-який момент кошти будуть списані з вашої карки, альфа-банк вас «відфутболить» або визнає проблему, але кошти не поверне. При цьому буде прикриватись гаслами патріотизму
У моєму випадку тільки через 10 днів після публікації відгуку було надано відповідь банку, опубліковану вище на сайті minfin.com.ua.
У особистому повідомленні мені було вказано, що дана заявка буде розглядатись 30 днів. А вчора 15.10.22 р. оператор гарячої лінії повідомила нову новину — термін розгляду заявки становить від 5 до 132 (СТА ТРИДЦЯТИ ДВОХ днів). Максимум цинізму.
Висновки: АТ «альфа-банк» краде кошти українців з рахунків. Будь готові до того, що у будь-який момент кошти будуть списані з вашої карки, альфа-банк вас «відфутболить» або визнає проблему, але кошти не поверне. При цьому буде прикриватись гаслами патріотизму
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
У серпні поточного року залучив до нових клієнтів даного банку свою дочку, про що зараз дуже шкодую і буду радити всім НЕ користуватись послугами цієї фінансової установи.
1.10.22 р. перераховав на нову карту Sence Cameleon своєї дочки 1500 грн., а наступного дня — 2.10.22 р. кошти в сумі 934 грн. буди викрадені співробітниками Альфи. Дочка отримала sms повідомлення від АТ «Альфа-банк» про списання коштів (934 грн.) з карти Sence Cameleon. У мобільному додатку з’явилася квитанція, яка підтверджує дане списання невідомою їй торгівельною точкою. Дочка ніколи не співпрацювала з даним магазином, не заходила і не реєструвалась на їх сайті, не здійснювала жодних покупок, не надавала будь-які дані карти.
CVV код і дата завершення дії карти нікому не повідомлялись в принципі, жодних покупок в інтернеті не здійснювалось взагалі. Карті випущена 1,5 місяці назад і використовувалась для купівлі продуктів у звичайних магазинах (оффлайн).
Після негайного звернення дочки до гарячої лінії АТ «Альфа-банк» та заблокування карти, їй було відмовлено у негайному повернені коштів, зазначено, що вона сама винна у скоєному та спрямовано розбиратися зі службою підтримки невідомого їй магазину, хоча вона не є його клієнтом і ніколи з ним не співпрацювала.
Після мого особистого звернення (як vip-клієнта) 2.10.22 р. до гарячої лінії АТ «Альфа-банк» та наполегливих вимог його зареєструвати на повернути кошти була надана обіцянка терміново розібратись у ситуації та повідоми мені результати наступного дня після обіду. Зрозуміло, що ніхто не збирався це виконувати, ніяких повідомлень не було, при черговому спілкуванні з оператором була відповідь: «очікуйте».
Висновки:
— банк краде кошти клієнтів з їх рахунків,
— відмовляє в прийнятті звернення про незаконне списання коштів, «перекидаючи» проблему на клієнта.
Потенційним клієнтам категорично не рекомендую, існуючим клієнтам — закривайте всі рахунки і припиняйте всі відносини з даною фінансовою установою.
P. S. Дуже шкодую, що завдяки моїм рекомендаціям дуже багато людей стали клієнтами даної фінансової установи.
Стосовно списаних коштів, то після розгляду скарги щодо вашої ситуації, сума має бути компенсована.
Ще раз приносимо вибачення та сподіваємось на подальшу співпрацю. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛