Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
AndriyB 14 августа 2022, 22:11
Третього серпня мені зателефонували з філії банку та попередили, що мені надійшов SWIFT переказ з США (грант з університету, що я очікував), але я не зможу його отримати так як не маю валютного карткового рахунку. При зверненні на гарячу лінію банку отримав підтвердження що гроші надійшли та при наявному в мене поточному валютному рахунку не треба відкривати валютну картку, але я маю надати документи, що вказують на джерело звідки надійшли гроші. Дев’ятого серпня безпосередньо в філії банку знов отримав підтвердження, що мені надійшов SWIFT переказ та надав пакет документів. В кооперації менеджера філії банку й менеджера гарячої лінії був зроблений запит на зарахування грошей на поточний валютний рахунок. Мені надали інформацію, що протягом трьох діб гроші будуть зараховані. Дванадцятого серпня звернувся з проблемою в чат-боті банку в зв’язку з відсутністю зарахування грошей. Через 24 години отримав відповідь: «… за вашими даними не знаходжу переказ, ні за вашим прізвищем, ні за номером поточного рахунку, також документи, які ви надалі у відділенні на жаль у нас не відображаються…». При зверненні на гарячу лінію банку менеджер відповів мені, що грошей теж не бачить. То що було вже не має!
KotletaDollarov 13 августа 2022, 15:03
Зашел на страницу главного сайта, меня чуть не вывернуло от этой виртуальной лаборатории с плитками. Вы что-то слышали про слабовидящих людей и с малопроизводительными компьютерами? Ума же хватило у кого-то отдать денег на распил для создания этого вырвиглазного Г… Уже с первой страницы вызывает раздражение и омерзение что-то дальше читать
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 августа 2022, 15:30
Прикро, що вам не сподобався дизайн нашого сайту. Але у кожного свій смак та розуміння щодо дизайну. Сайт не навантажує сильно систему як на слабких комп'ютерах, так і на смартфонах.
На сайті є можливість увімкнути стару версію сайта та спокійно нею користуватися.
Nik1979 13 августа 2022, 13:03
Увага!!! Терміново необхідно убрати Цей Жахливий проросійський терористичний банк в Україні. Чого досі цього не зроблено! Це що за такий бред! Коли люди гинуть! Воюють! Альфа в цей час турбують усіх щоб сплачували кредити. Тай ще під час військового стану підвищили нереально відсотки громадянам України, щоб люди віддавали останнє! Де які люди скільки можуть сплачують, але це їх не влаштовує! Починають не зрозуміло як та хто зливає їм інфо, якісь зрадники знаходять контакти всіх родичів клієнтів і дзвонять та безпардонно турбують, щоб все до останнього сплачували! Лунають заяви, що змінюють назву на Сенс, але це брудна та кровава маска! Всерівно заробляють на крові та болі громадян України! Тому виходить, що цей банк теж знищує громадян України! Так виходить, що вони на стороні країни терориста. Терміново розібратися та ліквідувати повністю цей банк під нуль! Скільки можна гратися із цим брудним проросійським банком! Та притягнути до відповідальності моральних уродів які знищують країну із її середини! Да буде так! Слава Україні та смерть ворогам та терористам!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 августа 2022, 15:57
Ми Альфа-банк Україна — український банк, котрий працює давно в країні. Ми довше за всіх надавали можливість нашим клієнтам користуватися кредитними канікулами та відстрочити внесення платежу. Зараз канікули не діють, але є можливість в індивідуальному випадку оформити реструктуризацію. Також ми надаємо безвідсоткові канікули військовослужбовцям.
Наш банк не передає інформацію третім особам. А також ми не маємо відношення до російської агресії, тому, будь ласка, не потрібно нас відносити до них.
Санкції США від 6 квітня 2022 року не стосуються Альфа-Банку Україна, вони стосуються виключно російського Альфа-Банку.

До Альфа-Банку Україна не застосовано жодних міжнародних та національних санкцій, оскільки ми не маємо відношення до банку, який працює на території країни-агресора. Міністерства фінансів США та Великої Британії уточнюють: Альфа-Банк Україна є окремою юридичною особою: https://bank.gov.ua/ua/news/all/mijnarodni-sanktsiyi-proti-rosiyskogo-alfa-banku-ne-stosuyutsya-ukrayinskogo-at-alfa-bank
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rinvaleri 13 августа 2022, 10:17
Я не понять, что это за ужасные ежемесячные платежи? С чего вдруг они выросли до таких конских размеров? Альфа-Банк, обьясните
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 20 августа 2022, 12:37
Ми вам написали у приватні повідомлення. Прикро, що далі ми так і не змогли вирішити ваше питання, бо не мали усю актуальну інформацію. Але ми завжді готові допомогти та надати відповідь. Чекаємо вас у приватних повідомленнях.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andriy1965 12 августа 2022, 11:36
Пройшло 16 днів, і за словами менеджера Тетяни Петрової валюта повернулась на рахунок підприємства, якої на рахунку не видно, вона не зарахована, а нас проінформовано про її продаж без нашої згоди. Все відбувається так тому що вказан не коректний BIC, який наші італійські партнери змінювали за потребою менеджера Альфа банку Тетяни Петрової. Тепер Альфа банк примусово продають валюту, щоб ми були вимушені її знов купувати. А банк вже один раз отримав гроші за «Погашення комісії за ПД …» для відправки, тепер бажає і отримає вдруге комісію. Крім того виникає курсова різниця. Безумовно це проблемний банк, але на них ніхто не може вплинути, сумно. Висновок: Краще працювати в ЧОРНУ, за КЕШ.
Звертаюсь до НБУ, МінФіну, анулюйте ліцензію Альфа банку і не видавайте її доти, доки співробітники не підтвердять своєї кваліфікації.
Сенс Банк
Ответ банка
12 августа 2022, 14:15
Ситуація дійсно дуже жахлива, тому давайте розберемось у всьому) Вже пишемо вам у особисті повідомлення♥
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dzhagov 12 августа 2022, 1:09
Альфа банк, да вы наглые лжецы судя по вашему ответу Национального Банка Украины на мою жалобу, далее цитата:

«Проте, як зазначає Банк, довідка про отриманий дохід у вигляді прощенного боргу не була Вами підписана, в результаті чого прощення заборгованості за договором проведено не було. Наразі, Ваш договір включено в списки на прощення заборгованості та найближчим часом буде сформовано нову довідкудля підписання, про що Вам буде відправлено відповідне смс-повідомлення».

Судя из текста, оказывается я не получил справки о получении прощения по кредиту в вами же установленные сроки по тому, что я их не подписал. Это такое низкоуровневое вранье, что я искренне надеюсь, что хотя бы некоторым получателем кто прочитает данный отзыв станет стыдно, за то, что они являются сотрудниками этого банка. В связи с этим у меня только 2 вопроса:

1. Сообщите мне пожалуйста дату и время, когда я получал предложение о подписании справки. (зато я могу вам сообщить место и время, и даже имя представителя, который мне сообщил что справки не существует).

2. Как так получилось, что по одному из кредитных продуктов, отсутствие моей подписи не помешало вам выдать справку, и почему в условиях получения справки нет ни слова о подписи?

Вы, и ваши сотрудники, даже не признали факт предоставления недостоверной и заведомо ложной информации, и продолжаете выкручиваться предоставляя такую же ложную информацию, но уже в ответах Национальному Банку. Так держать!

Ну, а пока пусть ваши юристы готовят ответы на новое обращения в Национальный Банк по поводу:
1. Компенсации убытков за невыполнение платежных поручений в сроки установленные Гражданским кодексом.
2. Предоставление ложных сведений в официальном ответе НБУ порочащих репутацию НБУ.

А да, и кстати, еще один факт предоставления ложной информации. 7 августа получил сообщения от представителя банка что в течении 3х рабочих дней мне будут доступны категории CashUClub для выбора (о чем имеется подтверждение в переписке). Сегодня 12 августа, и что вы думаете?) Ха, верно, категории недоступны.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Станислав Корнийченко 11 августа 2022, 1:34
Спасибо
Сенс Банк
Ответ банка
11 августа 2022, 9:53
І вам дякуємо за співпрацю :)
Проблема решена
АННА ГВОЗД 10 августа 2022, 12:04
Коли прочитала відгуки на роботу банку, зрозуміла, що я не одна. Слово в слово моя ситуація тільки відрізняється датами.
9 липня я вирішила сплатити комунальні послуги за шаблоном у мобільному додатку Sense SuperApp. Коли дала команду на оплату, мені видало «щось пішло не так». Треба сказати, що ця команда часто з’являється в різних ситуаціях і не обов’язково при оплаті. Тому я ще раз повторила і все пройшло нормально. Але коли я почала дивитися квитанції, то виявила, що з мене зняли гроші два рази. Перший раз гроші пішли невідомо куди, а вдруге нормально
Я відразу зателефонувала на СALL-ЦЕНТР, пояснила ситуацію. Мені відповіли, що протягом 3 робочих днів вирішать і мені повернуть гроші. Пройшло 5 робочих днів я дзвоню — відповідь вирішуємо. 19 липня я пішла у відділення по вул. Сагайдачного. Там мені сказали, що треба писати скаргу. Спільно з менеджером написали із додатком квитанція. Сказали чекати на 10 робочих днів. 1 серпня я знову пішла у відділення. Мені сказали, що мене пам’ятають, але вони не можуть зв’язатися з працівником, на кого переслано мою заяву, але сьогодні чи завтра, тобто. 1 чи 2 серпня мені передзвонять. Сьогодні 10 серпня, а я своїх грошей так і не здобула і мені ніхто не передзвонив
Мені 71 рік, і я у своєму віці повинна хвилюватися через погану роботу банку

Вимагаю, протягом 24 годин розглянути питання і повернути списані кошти платежу на рахунок моєї картки

Чекаю на зворотний зв’язок від представника
Сенс Банк
Ответ банка
29 августа 2022, 19:25
Раді, що змогли вам допомогти та вирішити це питання. Приносимо вибачення, це разова проблема, яка у майбутному не має повторитись. Дійсно, з нашого боку платіж був відправлений, але не був зарахований з боку партнера. Строки вирішення були тривалими, оскільки заявка була в роботі у партнера.
Проблема решена
Василий Василенко 10 августа 2022, 11:41
Отделение по адресу: Одесса, ул. Пушкинская, 75
При спробі зняти гроші з карти «Альфа -банк» за адресою м. Одеса вул. Пушкінська 75, банкомат їх не видав. Оператор гарячої лінії на моє звернення відповіла, що будуть ще розбиратися, а потім якщо що, то повернуть на картку гроші, які не видав банкомат. При зверненні у відділенні до працівників всім байдуже, ніхто й не намагався допомогти чи проконсультувати, що свідчить про їх непрофесійність. В Приватбанку у разі виникнення подібних проблем питання вирішується за 15 хв. У Альфа- Банк за відгуками інших клієнтів з’являється значний ризик, що банк ніколи не вирішить навіть такі невиликі проблеми. Про що це говорить? Для того, щоб не мати проблем, краще в Альфа Банк не обслуговуватись. Банк не лояльний до своїх клієнтів!
Сенс Банк
Ответ банка
10 августа 2022, 15:35
На жаль, іноді проблеми з банкоматами стаються, але вони всі досить просто і швидко вирішуються. Бачимо, що вже перевіряється ситуація і максимум це займає 5 робочих днів (як правило набагато швидше).

Про ситуації коли кошти дійсно не були видані і ми їх не повернули поки що не чули, тому вам нема про що переживати. Постараємось вирішити все якомога швидше.

Пробачте, будь ласка, за незручності
ruvex 8 августа 2022, 22:12
Здійснив оплату 21.07.2022 з карти Хамелеон на комунальне підприємство за шаблоном у мобільному додатку Sense SuperApp. Наступного тижня уточнив у одержувача, що кошти на рахунок не зайшли і попередньо відписав до чату підтримки банку ввечері 24.07.2022 року про цю ситуацію. Менеджер, за її словами, заявку прийняла та передала колегам для аналізу ситуації, уточнивши так само, що відповідь я отримаю протягом 48 годин.
Після зазначеного часу знову звернувся на підтримку 28.07.2022.
Отримала відповідь 29.07.2022, що заявку на отримання квитанції зафіксовано, але результату куди пішли кошти з картки на даний момент — немає.
Додатково переслав фото квитанції про оплату у якій не було призначення платежу, та рахунку одержувача, тобто реквізитів за якими мав бути надіслано платіж згідно шаблону у якому вони були. Натомість було зазначено лише Платник — ПІБ платника, Одержувач — комунальні та інші платежі.
Тримаючи на пульсі ситуацію, 01.08.2022 знову проконтролював процес, нагадавши, що 48 годин давно пройшли. У відповіді було зазначено, що рішення для ситуації і на даний момент немає, вже не було зазначено жодних термінів, а лише запевнення про найвищий пріоритет для вирішення питання. Більше відповіді у підтримці я не отримав і до сьогодення.
З часу звернення минуло вже два тижні, а не заявлені 48 годин.
Якщо банк не може знайти у себе куди відправлені кошти це неприйнятно.
Чому клієнт повинен після використання програмних засобів банку гаяти час на пошук коштів контролюючи їх у одержувача платежу, після чого постійно контролювати процес чому не пройшов платіж у підтримці банку, замість того, щоб провести комунальний платіж та закрити питання?
Вимагаю протягом 24 годин розглянути питання і повернути списані кошти платежу на рахунок моєї картки, які не були відправлені на рахунок одержувача протягом двох тижнів.
Після чого фахівці банку можуть займатися моделюванням ситуації або затягуванням часу пошуку коштів скільки завгодно довго.

Чекаю на зворотний зв’язок від представника.
Сенс Банк
Ответ банка
9 августа 2022, 15:23
Якщо квитанція була неповна, це дійсно може бути свідченням того, що операція була неуспішна. Якщо помилка з нашого боку — ми повертаємо кошти. Зараз напишемо вам, щоб перевірити статус вирішення цього питання.
Varbat1m 8 августа 2022, 14:48
Отделение по адресу: Одесса, ул. Малиновского, 71
Доброго дня,

Хочу відзначити якісну роботу банку, незважаючи на поточні важкі умови для держави та еконмоіки у цілому. Банк надав кредитні канікули, а також запропонував знижку 20% по тілу кредиту, у разі дострокового погашення усієї суми.

Окремо, хочу відзначити високий професіоналізм та рівень сервісу від мого клієнтського менеджера — Валентини Матолікової.
На мій погляд, вона є взірцем менеджера по клієнтам сьогодні (завжди на зв’язку, завжди підбіре найкращу пропозицію, ураховуючи мої вподобання та допоможе порадою і інформацією для прийняття оптимального рішення).

Певен, що завдяки таким співробітникам, як Валентина, «Альфа-Банк Україна» буде впевнено розвиватись на ринку та радувати своїх клієнтів новими інноваційними продуктами!

Бажаю успіху та процвітання усій команді «Альфи».

З вірою у скору перемогу ЗСУ та повагою,

Денис
Сенс Банк
Ответ банка
8 августа 2022, 15:03
Дякуємо вам за подяку!
Такі теплі слова дуже мотивують наших співробітників працювати ще більш сумлінно та старанно. Обов'язково передамо ваші слова подяки Валентині
Слава Україні! Віримо в ЗСУ! 💙💛
slvgr 8 августа 2022, 11:49
Отделение по адресу: Киев, ул. Р. Окипной, 4-А
Брал кредит в январе 2022 года. Сказали 20% годовых и все. Спрашиваю, какие подводные камни? 5 раз спросил у девушки банка. Говорит «никаких», только 20% годовых и все.

Оказалось, что это не так, помимо 20% годовых, я обязан платить комиссию банку в размере 1.6% в месяц от суммы кредита. То есть помимо 20% годовых на кредит, я плачу еще + 19,2% годовых за сраные услуги банка. Итого — 39,2% годовых.

Обман клиентов.
Сенс Банк
Ответ банка
8 августа 2022, 14:08
Шкода, що сталась така ситуація, проте можливо наша колега не зовсім зрозуміла про додаткові відсотки, так як комісія за користування кредитом, це не відсотки по кредиту. Також вона була вказана у договорі по кредиту, у графіку платежів♥
Den45 5 августа 2022, 17:34
Добрый день.
Я платил вовремя в течение длительного срока, но из-за войны мои доходы сильно уменьшились. В отделении Альфабанка попросил реструктуризацию кредита, сотрудник сказала что таковая не предусмотрена. Думаю банку выгодны клиенты, которые платят по кредиту, пускай и меньшие проценты.
Сенс Банк
Ответ банка
5 августа 2022, 21:33
Ми намагаємось по максимуму спростити життя клієнтам, які не мають можливості сплачувати кредити. Ми вже повернули реструктуризацію кредитів і зробили декілька варіантів таких пропозицій, проте вони доступні по індивідуальній пропозиції. Ви можете перевіряти наявність реструктуризації по вашому кредиту в додатку Sense SuperApp, ось посилання https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360019956620.
Depeche10126 5 августа 2022, 11:58
Доброго дня. Підскажіть будь ласка, можливо хтось зіштовхнувся з такою ж проблемою, а можливо це є вже нормою для Альфа-Банк, хотілося б отримати відповідь.Близько 10 років являюсь клієнтом Альфа Банку.
На даний момент зіштовхнувся з деякими фінансовими труднощами, та затримуюсь з щомісячним платежем по кредиту. В такий час, гадаю це не рідкість. Часткову незначну оплату вніс. Річ в тім, що дзвінки та повідомлення від банку, з приводу моєї прострочки надходять не мені а людині яка не являється мені навіть родичем. Вже звертався з цього приводу у відділення банку та до оператора. Проблема не вирішилась. Альфа Банк це МФО чи коллекторська служба? Що сталося з вашою конфіденційністю?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andry22 4 августа 2022, 22:51
При оформленні картки одразу включаються платні смс (25 грн на Місяць) і банк про це не повідомляє, дізнаєшся тоді коли вже кошти списались
Чому б одразу при оформленні не давати вибір пуш чи платні смс.
Пока ви так розводите людей.
Або повідомляйте що смс платні.ШАХРАЇ
Сенс Банк
Ответ банка
5 августа 2022, 12:51
Кожна картка має свої тарифи і ми просимо перед оформленням картки переглянути їх, оскільки тільки так можна підібрати картку для себе. Також рекомендуємо, щоб не було небажаних списань в майбутньому рекомендуємо замість смс підключити в додатку безкоштовні push.

Також надсилали всім новим клієнтам повідомлення з рекомендацією підключити безкоштовні push, замість смс.

Однак для нас важливо щоб все було добре, тому якщо все ж не знали про комісію, то напишіть, будь ласка, в особисті ваш номер телефону і ми вам її повернемо.
Антонина Бондаренко 4 августа 2022, 14:02
Собирался погасить кредит с акцией 20% больше 100к грн. Не дотянул пару дней, акцию убрали, почему нельзя было оставить акцию персональной до конца, а не делать её ограниченной…
И теперь не знаю, где ещё взять деньги…
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 4 августа 2022, 16:44
Нам шкода, що ви вчасно не встигли скористатися акцією 80/20.
Але кожного місяця ми оновлюємо списки для кого акція можлива (це врахування декількох факторів).
Напишіть нам у приватні повідомлення, нічого не обіцяємо, але спробуємо якось виділити вас, щоб, можливо, на наступний місяц переглянули вашу заявку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dzhagov 4 августа 2022, 13:35
льфа продолжает «приятно» удивлять. С 1.08.2022 недоступны категории для выбора в Cash’U Club. Написал в поддержку почему, ответ удивил:
«У вас йде прощення боргу по кредитній картці і є просрочка, через це немає категорій. Подала запит, прошу очікувати рішення».
Думаю, откуда у меня могла взяться просрочка, оказывается что карты, которые я погасил в рамках акции 80% на 20% теперь у меня в просрочках, а по условиям программы Cash’U бонусы в таком случае мне не положены. Альфа, почему в условиях предложения не было ни слова о том, что карты в рамках акции будут в просрочке и что мне будут недоступны бонусы в рамках акции Cash’U? Если об этом не было ни слова, значит вы в очередной раз нарушили свое же предложение. Кстати, я до сих пор не получил справки о закрытии счетов (хотя срок для этого уже давно прошел).
Сенс Банк
Ответ банка
4 августа 2022, 16:22
Справді, це технічна особливість акції 80/20, згодні, що це не дуже зручно, але ми шукаємо вихід. Довідку про прощення боргу ми готуємо протягом 35 календарних днів від 10-го числа наступного місяця за місяцем погашення боргу. Стосовно категорії, то після опрацювання запиту ми донарахуємо вам бонуси, які ви не отримали і зможете обрати категорії.
Максим Яровий 3 августа 2022, 19:55
Мій досвід співпраці з цим банком біля 10 років. Нехай співробітники зроблять уточнення.
За весь час мене не покидає відчуття що це банк завжди шукає можливості як більше обшукати клієнта: через важкозрозумілі, багатосторінкові заплутані умови, додаткові приховані умови, та просто введення в оману.
З найбільшим та нахабним шахрайством я зіткнувся у 2019 році, коли АльфаБанк надіслав мені рекламне повідомлення про кредитну картку «Максимум Готівка». В повідомленні йшло про першу кредитну картку з якої можна знімати готівку без жодних комісій навіть у рахунок кредитних коштів.
Мене зацікавила ця пропозиція і я звернувся у банк до Костянтинівського відділення. Я уточнив у співробітника чи правильно я розумію умови картки. Вже тоді я був спантеличений, тому що співробітник не міг відповісти на моє питання, а відповів щось на кшталт «умови такі, як описано у договорі».
Мене це дуже здивувало, тому що у моєму рідному відділенні Сєвєродонецьке всі співробітники були добре обізнані. Загалом, враження що попав до ощадкаси десь у глибокому селі.
Картка була оформлена і ввечері я почав читати умови. Я помітив, що жодного безкоштовного зняття готівки у тарифах немає і почав телефонувати до гарячої лінії банку. Перший оператор мене запевнив, що користування кредитними грошима буде без комісій, якщо повернути кошти у пільговий період. На моє питання чи буде комісія за користування кредитними грошима, якщо я буду їх знімати оператор поклав слухавку. Другий оператор на це ж питання шукав відповідь майже півгодини та сказав що у разі повернення грошей у пільговий період жодних комісій не буде нараховано.
Я скористався кредитними коштами знявши із у банкоматі. І наступного місяця отримав у виписці численні комісії.
Я одразу звернувся до банку за роз’ясненнями, але відповіді вже були у вигляді «всі нарахування згідно чинних умов».
Я погасив все тіло кредиту, і оскільки я є військовослужбовцем, подав до банку документи підтверджуючі це. Перші документи банк якось загубив. Після другої спроби вони все ж їх опрацювали.
Проте сума боргу майже не змінилась, а військовослужбовці звільнені від сплати пені, штрафів. На моє питання чому сума боргу майже та сама, мене запевнили що звільнили мене від штрафів. Я здивувався які можуть бути штрафи, якщо я тільки скористався кредитом, та одразу вніс все тіло кредиту. Мені відповіли щось на зразок, одразу після зняття, ви повинні були повернути частину. Якусь несинітнюцю.
На досі банк вважає що я винен йому 1629.66₴. Проте саме цікаве що користуючись умовами договору я не зміг порахувати як ця сума була нарахована. Не змогли пояснити і співробітники мого відділення, порекомендувавши мені написати письмового звернення до банку.
Мною було направлене письмове звернення до банку із запитом про роз’яснення, згідно яких пунктів договору і тарифів були нарахування що привели до виникнення боргу по картці та надіслати відповідь на мою адресу проживання.
Приблизно через місяць мене здивував дзвінок від банку, про те що надійшла відповідь на моє звернення, і прохання відвідати відділення. Яке ж було моє здивування, коли мені роздрукували відповідь в якій була лише виписка по рахунку.
Я вже готував позов до суду з адвокатом, але війна змінила ці плани.
Про курсові маніпуляції при списанні тут вже багато писали.
Дрібні маніпуляції про підключення додаткових платних послуг, якихось страхувань можна не згадувати.
Розпіарений Сенс із слоганами: «ми чуємо і прислухаємось до думок клієнтів» лише балачки, на прохання збільшити розмір цих мікроскопічних шрифтів відповіли що їх це не турбує.
У підсумку, банк створює імідж сучасного, розвиненого, інноваційного та клієнт-орієнтованого, але насправді це лише імідж і всередині лише бажання у будь який спосіб ошукати клієнта.
Руський воєнний корабель чекає!
Сенс Банк
Ответ банка
4 августа 2022, 17:27
Картка максимум готівка має знижену відсоткову ставку, 24-26% річних, але при цьому є комісія 3,5% від суми боргу на розрахункову дату. Згідно закону мобілізованим позичальникам ми не нараховуємо відсотки, нараховані ми вам сторнували, однак це не стосується комісії. В той же час ми не нараховували комісію надалі. Отже ваш борг це і є комісія за розрахунково-касове обслуговування. Дійсно, дуже шкода і прикро, що не змогли розібратися з таким простим питанням так довго.

Однак ми не стоїмо на місці і постійно вдосконалюємось. В нашій великій команді залишаються лише найкращі, після 2019р. ми оновили принцип роботи віддаленої підтримки, а нещодавно і роботу відділень. Тепер все набагато простіше і швидше 😉

Також робимо висновки і з приводу платних послуг, про які ви згадали. Нові клієнти отримують push-повідомлення з нагадуванням про те, що смс по картках платні і як цього уникнути. А страхування на кредитках буде підключене тільки якщо ви про це попросите. Ми дослухаємось, дійсно, до кожного, тому з приводу розміру іконок та шрифту є вибір: користуватись іконками стандартного розміру, або збільшити їх. Для цього потрібно на робочому столі свайпнути вгору та обрати пункт «Масштаб».

Карткові курси у нас зараз вигідні, а з приводу можливої курсової різниці вже все краще, але спойлер: далі буде ще краще 😁

Сподіваємось, що зможемо вас приємно здивувати і в майбутньому.

А руський корабль повинен не чекати, а самі знаєте що 😅
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
spam2023 2 августа 2022, 20:44
закінчився депозит, 60 т грн, замовити кеш — потрібно чекати 10 р.днів (!!!), банкомат видає до 20 т грн/день, змінити ліміт не можна.
Відправити кошти у інший банк (купити нерухомість чи авто) = ліміти 100 чи то 150 т грн/міс

Тікайте поки не пізно!
Сенс Банк
Ответ банка
2 августа 2022, 21:35
Проблем з ліквідністю немає, це визнаємо не лише ми, детальніше (https://www.instagram.com/p/CgwLWQtD0e7/).

Єдина проблема, чому такі терміни це проблеми з логістикою, зумовлені зрозумілими причинами (війна). Але готівкову гривню ми замовляємо на 5й робочий день, тобто все не так погано. Можливо, у вас був депозит в доларі, або євро?

В будь-якому випадку напишіть, будь ласка, в особисті ваш номер телефону. Ми все перевіримо і повернемось до вас зі зворотнім зв'язком
Минфин
Ответ администратора
6 августа 2022, 15:02
Відгук не зарахований (на 06.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
tatkakiev 1 августа 2022, 17:21
Банк, який діє лише у власних інтересах
У період війни банк скасував більшість послуг у користуванні картками… але за обслуговування списує в повному обсязі!!! За що списувати кошти, коли картка перетворилася в шматок пластику? Повна байдужість до клієнтів, ніякої лояльності
Некомпетентність співробітників просто зашкалює — не чують клієнта взагалі, штампують лише свої скрипти, адекватної відповіді на питання добитися неможливо, некоректне завершення розмов без вирішення проблем, не в змозі нічого пояснити
Сенс Банк
Ответ банка
1 августа 2022, 19:28
Наші картки доступні до використання, як і до війни. Лише на початку знизили ліміти на операції, проте згодом значно їх збільшили. Майже одразу скасували плату за обслуговування по дебетовим/зарплатним карткам та низку інших комісій. Проте якщо мова йде про плату за обслуговування кредитної картки, то вона списується лише у випадку наявності заборгованості.

По карткам, по яким встановлена плата за обслуговування 3,5% від суми боргу знижена відсоткова ставка (24-26%, замість середніх 36-40%), натомість є плата, якщо не погасити заборгованість до розрахункової дати.

Ми, як і інші банки, не можемо безповоротно скасувати відсотки та інші комісії, оскільки в такому випадку просто не змогли б працювати далі. На жаль, все не так просто, як може здаватися на перший погляд :(

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.5
USD 41.05 41.35
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.5
USD 41.05 41.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝