Порушення законодавства України для цього банку є нормою
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Мені подобається Ваше «скоріш за все». Я не отримав жодної відповіді! Навіть телефонного дзвінка не було!
Законы наверное для вас не писан
В ибо расследованием и доказательство мошенничества занимается полиция, а не банк.
Ви, як і банк, не читали Закон «Про звернення громадян».
«
Стаття 15.
…
Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов’язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов’язки.
Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
«
Тобто заявник повинен отримати відповідь про стан його заяви (позитивну або негативну). Я і прошу їх дати мені відповідь.
«
Стаття 15.
…
Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов’язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов’язки.
Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
«
Тобто заявник повинен отримати відповідь про стан його заяви (позитивну або негативну). Я і прошу їх дати мені відповідь.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Я попросив оператора зареєструвати моє звернення і передати заяву до служби безпеки банку у зв’язку з тим, що цей шахрай з’явився у нашій студентській групі. Залишив П.І.Б., телефон, все, що попросив оператор.
Сьогодні, 05.09.2022 той самий шахрай знов з’являється в нашій групі з тим самим проханням.
Я зателефонував до банку і попросив відповісти на якому етапі знаходиться моя заява і коли зможу на неї отримати відповідь
Оператор мені пояснила, що у них є перелік питань, на які вони не відповідають.
Я намагався їй пояснити, що є Закон України «Про звернення громадян» відповідно до якого вони зобов’язані надавати відповіді.
Але оператор наполягала на своєму. Тобто дізнатись чи була хоч якась реакція на моє звернення не є можливим. Це зручно для банку. Здається, моє звернення було викинуто у смітник.
Мабуть закони не для них писані