Без попередження і моєї згоди списали 40 доларів за додаткову картку на дитину
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
З самого початку війни я вирішив відкрити додаткову картку на мою дитину. Мета проста і зрозуміла: дитина в евакуації зможе користуватися моїми коштами, якщо зі мною щось трапиться (загину, наприклад) і я не зможу надіслати кошти на власну картку моєї донечки. Але банк був закритий у Києві. Як тільки відкрився банк, я пішов і замовив додаткову картку. Але мені відмовили — банк не випускав картки через блокаду Києва. Пізніше я зателефонував персональному менеджеру і перезамовив картку. Нарешті картка була готова, АЛЕ не до того рахунку. Я попросив персонального менеджера виправити помилку і випутити потрібну картку. 10 червня 2022 я нарешті отримав замовлену картку, АЛЕ помітив, що з мене списали 40 доларів США. Мене ніхто не спитав чи згоден я на таку оплату мені не прийшло жодного повідомлення про списання 40 доларів США з рахунку. У чаті мені повідомили, що це плата за ЗАЙВУ картку понад тариф. Тобто помилково випущена картка була безкоштовна, а от потрібна мені вже перевищила тариф. Я лояльний клієнт АльфаБанку приблизно сім років. Моя лояльність у тому, що я довірив банку власні кошти у сумі, що перевищує гарантовану ФГВФО у декілька раз і тому став клієнтом преміум банкінгу та отримав персонального менеджера. АЛЕ у чому полягає преміум-банкінг? Списати 40 доларів за виправлення помилки Банку без запитання згоди?! Окремо маю зазначити, що я не підписував жодних документів на випуск додаткової картки і не активував її. Тобто я не отримав цю картку як фінансову послугу — КАРТКА не активована. Прошу у будь який спосіб виправити цю прикру помилку та анулювати непотрібну мені картку у гривнях (а у разі неможливості картку в доларах /США) і повернути на мій рахунок 40 доларів США. Гарантую позитивний відгук у соцмережах та мою щиру вдячність.
Написать комментарий
Комментарии - 10
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 13 июня 2022, 11:16
- #
Вибачте за недорозуміння, напишемо у приватні повідомлення, щодо вирішиння вашої ситуації.
- +
- +22
- Олександра Єрмоленко
- 13 июня 2022, 11:52
- #
Мародери! Як це пов’язано з намаганнями Фрідмана покращити репутацію банку та отримати українське громадянство?
- +
- +22
- 1976ANDREI
- 13 июня 2022, 20:02
- #
Мошенники и мародёры № 1 в Украине.
Они умеют только деньги воровать! А возвращать назад, решать проблемы и ТЕМ БОЛЕЕ ИЗВИНЯТЬСЯ,это не для них! Там же работают хамы и те, кто решил поиграть в ПОЛИТОЛОГА!
У меня есть фамилия,имя, конкретная жалоба! На неё, кстати, мне до сих пор с 1.06.никто не ответил. Надо читать отзывы и владеть ситуацией!
14 червня 2022 у банківському чаті пообіцяли повернути кошти протягом ТРЬОХ днів. Пройшло ШІСТЬ! Нічого не отримав.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |