Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Як основний сервіс — не рекомендував би до використання

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Андрей Шишкин 19 апреля 2022, 9:56
Розповім, свою історію взаємодію з цим сервісом.
Раніше користувався сервісом цього банку і був доволі задоволений (суб'єктивно 4 з мінусом). Були проблеми і раніше, були і списання копійкові, але проблеми, вирішувались, а копійкові списання — не хотілось витрачати на них час.
З лютого, все буквально змінилось і з конструктивом підтримки і з «копійчаними» нарахуваннями. Почалось все з того, що якийсь технічний нюанс не зараховував поповнення кредитних карток погашенням кредитної суми, а сама сума кредиту жила окремо, а плюсовий залишок окремо, відповідно, банк почав нараховувати на суму відсотки. Я запропонував розібратись, але співробітник сказав, що б сума погасилась — треба закрити картку з усіма нарахованими по карті бонусами. Потім співробітник сказав «що не так все зрозумів», але картку і бонуси вже ніяк не відновити.
Я вирішив розібратись по іншим карткам (в дружини) і вирішив перевірити ці «копійчані» суми і дійсно з лютого в банку «щось змінилось» і це щось дуже нагадує, якусь шахрайську логіку.
Також, відмічу, що конструктив у вирішені проблем (питань) зійшов нанівець служба підтримки відписується FAQ, спеціалісти у чатах обговорень «накидуються» з словами звинувачень, що навчіться читати і рахувати, а потім тут питання задавайте. Визнати, в принципі, що може бути, якась технічна помилка, чи неточність, та спробувати поговорити мовою цифр і розрахунків, вони не можуть, чи не хочуть (можливо саме це і є нова стратегія «сервісу»).
Одним словом — сервіс я змінив і іншим не рекомендую ним користуватись, поки, щось не зміниться.
Сенс Банк
Ответ банка
19 апреля 2022, 11:09
Андрію, ми вдячні вам за те, що ви знайшли час поділитися відгуком! Банк зовсім не ідеальний і є багато нюансів та точкових проблем.
Тому ми перевірили ваші погашення за останні 3 місяці і побачили, що поповнення зараховувались на погашення боргу як слід, але повного погашення для припинення нарахування відсотків по готівковим операціям не було. За цей період не було ситуації, де б погашення відображалось як власні кошти і не погашало борг.
Але не можемо не звернути увагу на консультацію в чаті. Дійсно, спілкування в чаті мало неточності з боку оператора. Агент визнав свою помилку та попросив у вас вибачення. Того ж просимо і ми зараз. Обіцяємо виправитись в майбутньому, щоб консультація з підтримкою була точною та приносила лише позитивні емоції.
Бережіть себе і все буде Україна 💙💛

Комментарии - 2

+
0
1976ANDREI
1976ANDREI
19 апреля 2022, 17:56
#
Мошенническая организация в Украине № 1.
+
0
Ans
Ans
11 июля 2022, 14:51
#
Это потому что постоянно пишешь было 30 лет назад может и вода была вкуснее Нужно по факту привыкать к тому с чем столкнулся
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Як основний сервіс — не рекомендував би до використання