Як основний сервіс — не рекомендував би до використання
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- 1976ANDREI
- 19 апреля 2022, 17:56
- #
Мошенническая организация в Украине № 1.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Раніше користувався сервісом цього банку і був доволі задоволений (суб'єктивно 4 з мінусом). Були проблеми і раніше, були і списання копійкові, але проблеми, вирішувались, а копійкові списання — не хотілось витрачати на них час.
З лютого, все буквально змінилось і з конструктивом підтримки і з «копійчаними» нарахуваннями. Почалось все з того, що якийсь технічний нюанс не зараховував поповнення кредитних карток погашенням кредитної суми, а сама сума кредиту жила окремо, а плюсовий залишок окремо, відповідно, банк почав нараховувати на суму відсотки. Я запропонував розібратись, але співробітник сказав, що б сума погасилась — треба закрити картку з усіма нарахованими по карті бонусами. Потім співробітник сказав «що не так все зрозумів», але картку і бонуси вже ніяк не відновити.
Я вирішив розібратись по іншим карткам (в дружини) і вирішив перевірити ці «копійчані» суми і дійсно з лютого в банку «щось змінилось» і це щось дуже нагадує, якусь шахрайську логіку.
Також, відмічу, що конструктив у вирішені проблем (питань) зійшов нанівець служба підтримки відписується FAQ, спеціалісти у чатах обговорень «накидуються» з словами звинувачень, що навчіться читати і рахувати, а потім тут питання задавайте. Визнати, в принципі, що може бути, якась технічна помилка, чи неточність, та спробувати поговорити мовою цифр і розрахунків, вони не можуть, чи не хочуть (можливо саме це і є нова стратегія «сервісу»).
Одним словом — сервіс я змінив і іншим не рекомендую ним користуватись, поки, щось не зміниться.
Тому ми перевірили ваші погашення за останні 3 місяці і побачили, що поповнення зараховувались на погашення боргу як слід, але повного погашення для припинення нарахування відсотків по готівковим операціям не було. За цей період не було ситуації, де б погашення відображалось як власні кошти і не погашало борг.
Але не можемо не звернути увагу на консультацію в чаті. Дійсно, спілкування в чаті мало неточності з боку оператора. Агент визнав свою помилку та попросив у вас вибачення. Того ж просимо і ми зараз. Обіцяємо виправитись в майбутньому, щоб консультація з підтримкою була точною та приносила лише позитивні емоції.
Бережіть себе і все буде Україна 💙💛