Swift переказ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- Тетяна Бойчун
- 9 апреля 2022, 19:45
- #
В мене є інвойс і свіфт код , дані перевірені і вірно надані , він десь застряг так як бачу у коментарях такі самі проблеми тому краще скажіть що не можете прийняти або знайти свіфт. Якщо за 30 днів він не приходить отримувачу він повертається відправнику?
- +
- 0
- 1976ANDREI
- 10 апреля 2022, 16:11
- #
Это очередная провокация от банка.
- +
- 0
- Николай Проценко
- 11 апреля 2022, 14:49
- #
Мені теж не переказ дойшов. За 2 тижні повернувся у банк-відправник з коментом «Не виконуємо перекази через санціонну політику банку». Напевно десь завернули в ручному режимі тільки на підставі назви банку…
Добрий день. Та сама історія. Кілька платежів USD не доходять (один вже з тиждень). Банк корреспондент New — York Mellon. Від платника отримати SWIFT MT103 ціла мука. Раніше за день доходили платежі. Чи не блокує Mellon bank Альфу Україна? В мене в одного з платників писали у відділ Compliance щоб розблокувати платіж на мене, бо SWIFT Альфи України вони теж спочатку внесли в чорний перелік.
- +
- 0
- 1976ANDREI
- 13 апреля 2022, 23:11
- #
Т. е. считают, что банк под санкциями. Молодцы.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
28.03 вам в чаті повідомили, що платежу до нашого банку не надходило :(
І в такому випадку треба звертатись до банку відправника. Сподіваємось, що ваше питання буде вирішене 💙💛