Темный банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Неактивна карта це коли немає руху коштів по вашому рахунку. це якщо ви не в курсі, кожен відкриває картковий рахунок для своїх цілей, це може бути наприклад сподівання на те що банк надасть кредитний ліміт або для накопичення власних коштів чи переведення з своєї карти іншого банку коштів для безвідсоткового зняття готівки, можна наприклад поповнювати свою карту на любу суму раз або декілька разів на місяць та ваша карта не буде вважатися неактивною, також для кожної карти Альфа банк є умови при яких % за неактивний рахунок списуватись не буде для карти Caméléon це залишок на рахунку не менш 500 гривень, достатньо залишити 520 гривень та поповнювати на будь яку суму кожного місяця чи не поповнювати, необов’язково витрачати власні кошти. Плати за смс інформування по карті Caméléon теж не має це мені пояснили співробітники банку.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
1) Банк втихую подключает к карте платное смс информирование + платную страховку;
2) использовал карту один раз весной 2021 года, уже летом звонит сотрудница банка и возмущенный тоном требует объяснений почему я не пользуюсь картой;
3) осенью 2021 на карте вдруг появляется задолженность с формулировкой «заборгованисть за обслуговування неактивного рахунку»
Вы это серьезно?
У випадку із дзвінком це звичайна практика, коли співробітники нашого банку можуть з вами зв`язатися для уточнення ваших вражень про співпрацю з нашим банком. На основі цього зворотнього зв`язку формують плани на майбутнє та покращення сервісу. Дуже хочемо допомогти вам та перевірити коректність спілкування з вами, тому написали вам у особисті повідомлення для уточнення деталей.