Непонятная ситуация…
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 24 января 2022, 15:49
- #
Приносимо вибачення за цю ситуацію. Будемо вдячні, якщо ви допоможете нам розібратися в ній, щоб у майбутньому подібні ситуації не виникали у роботі додатку. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей.
Та же фигня. Создал, а тольку ноль. Заблокировали
- +
- 0
- Oksana2612
- 24 января 2022, 17:34
- #
Не понятно, получается, что нужно карту оформлять только в отделении. Ну при оформлении он-лайн сразу бы спрашивали, есть у меня возможность посетить отделение банка или нет. А так все данные обо мне выудили, все про меня узнали и заблокировали!!! Я клиент 4 банков. Ни в одном таких заморочек нет. Маме в Привате открыла он-лайн карту для получения пенсии. Все прошло на раз, два, три. А тут такой геморрой
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Обліковий запис може блокуватись службою безпеки, якщо за ним є дії, які в теорії можуть призвести до матеріальних збитків клієнту. Всі ці дії виконуються лише з ціллю запобігання втрат зі сторони клієнта. Ми розуміємо, що не завжди зручно звертатись до відділення банку для розблокування, особливо в наш час, але в деяких випадках це можливо зробити лише там із оригіналами ваших документів, що потрібні для ідентифікації клієнта.
Як би був варіант вирішити це питання без відділення банку, то ми би вам його одразу запропонували. Ще раз приносимо вибачення за незручності.