информируйте клиентов о важных моментах при пользовании кредитной карточкой!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Комментарии банка мне больше не нужны и не интересны, связываться со мной и что-то «решать» нет необходимости, и удалите, будьте добры, мой номер из рассылки на поздравления - это выглядит как издевательство.
.. Альфа, вы и сейчас меня не услышали! зачем мне copy/paste ваших правил — себе их перешлите, а именно своим же сотрудникам, чтобы они не выглядели так глупо перед клиентами! Мы же все понимаем, что вы как банк не заинтересованы в информированности клиентов — вам же нужно зарабатывать! Ваш же работник подтвердил мне, что я далеко не первая, кто обратился с подобной жалобой и что? Что-то было сделано с вашей стороны? Я уверена, что не я первая и не я последняя попала на деньги, а ведь можно было указать этот нюанс в приложении рядом с датой последней выплаты или хотя бы в Умовах Кредитування в Тарифах. Но, повторюсь, вам это НЕ НУЖНО! Вот и все! дальнейшая переписка на эту тему бессмысленна, не тратьте свое и мое время!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Дії співробітників дуже дивні і за це просимо у вас вибачення. Це недопустимо.
Напишіть нам в приватні повідомлення свої дані, перевіримо коректність консультацій працівників.
При погашенні в розрахункову дату сума має бути на рахунку до 17:00 і це правда, це вказано в ДКБО:
3.4.8.3. Сторони погоджуються, що при виконанні зобов’язань Клієнта (окрім Клієнтів «А-Клубу») з оплати
Обов’язкового щомісячного платежу першим підлягає виконання зобов’язання з оплати Обов’язкового рівного
платежу. При цьому у випадку якщо станом на 17.00 за київським часом останнього операційного дня
Платіжного періоду Клієнт не забезпечить наявність на своєму Рахунку суму грошових коштів у розмірі не
менше суми Обов’язкового щомісячного платежу, (а) в першу чергу виконуються зобов’язання Клієнта з оплати
Обов’язкового рівного платежу та (б) у випадку наявності обставин передбачених пунктом 3.4.8.4. цього Додатку
№4 умови користування відновлювальною кредитною лінією змінюються на наступні: розмір ОМП, вказаного в
Угоді, на один місяць користування коштами Відновлювальної кредитної лінії встановлюється 0 % від суми
Загальної заборгованості за Відновлювальною кредитною лінією та (в) Клієнт зобов’язаний сплатити суму ОМП
у розмірі 5 % від суми Загальної заборгованості за Відновлювальною кредитною лінією не пізніше останнього
операційного дня Платіжного періоду місяця, що йде за місяцем в якому настали обставини передбачені цим
пунктом. При цьому, штрафи та пені за несплату ОМП в такому разі Клієнту не нараховуються та Клієнтом не
сплачуються, а проценти за користування Відновлювальною кредитною лінією нараховуються згідно
стандартних Тарифів банку та списуються за рахунок встановленої Клієнту Відновлювальною кредитної лінії.
Сторони також домовились, що у випадку якщо Клієнтом не буде виконана умова передбачена підпунктом (в)
цього пункту починаючи з дня, що йде за днем призначеним для сплати ОМП Банк має право нараховувати та
стягувати штрафи та пеню (у випадку їх наявності) за невиконання умов Договору згідно Тарифів Банку.
Нам дуже прикро, що співпраця з нашим банком викликала такі емоції :(