Дискримінація клієнтів без ІПН
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.85 |
| USD | 42.1 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
При реєстрації у новому додатку Sense, в який майже насильно переводять усіх клієнтів, потрібно ввести ІПН, але мій брат від нього відмовився. В інших банках при реєстрації це поле заповнюється нулями або існує опція «відмовився». У Альфі такої опції не було, тому ми звернулися в підтримку. Після більш ніж години очікування (за цей час брат встиг успішно зареєструватися в Приваті) мені відповіли що «картку можна оформити у відділенні, але користуватися мобільним додатком не зможе».
Я вважаю це є очевидною дискримінацією за наявністю ІПН.
Керівництво банку і розробники додатку мають забезпечити технічну можливість усім клієнтам без вийнятку користуватись всіма послугами банку. Це те саме, що я у вас кредит візьму, а віддам лише половину через 10 років — не зовсім логічно.
Сподіваюся незабаром у нас з’явиться можливість користуватися вашим банком без обмежень