Незрозумілі підстави знімання коштів з карти, переведення із кредитної карти в дебіторську та інше
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 1 декабря 2021, 16:28
- #
Ситуація не сама приємна, з вами важко не погодитись. Ми перевіримо всі деталі цієї ситуацію та обов’язково в усьому розберемося.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Все курсы банка |
Плюс: замовив кредит готівкою і сплачую відповідно до графіку платежів
Далі мінуси:
Видали карту на яку нарахували кошти готівкою
Після обнулення коштів на карті без моєї згоди, змінили ліміт карти та її призначення.
Почались незрозумілі нарахування боргу, хоча нічого не знімав, не купував
Ось тобі відсотки, ось тобі страховка — ПЛАТИ.
Після погашення «заборгованості» заблокував карту, де у роз’ясненнях написано, що дії із картою неможливі після блокування
Але це не завадило, знову підняти мені ліміт і нарахувати БОРГ
Під час з’ясування причини вище зазначених дій, пояснили просто я не закрив карту. Хоча я писав вище будь якіх дій із картою вважав неможливими оскільки вона заблокована.
Під час закривання карти, переступив поріг банківського відділення із «Боргом» 15,56 грн., Потім ще 10 грн. При поповненні на 26 грн. з’ясувалось що не вистачає 0,03 грн. (Карл 3 коп!!!) тобто при наявності 0,44 грн. власних коштів, я ще раз поповнив на 1 грн., Бо 3 коп. Я не можу перерахувати.
Закривав карту дистанційно сидячи на стільці у відділені банку за допомогою програми Сенса.
Власні кошти мені було запропоновано відправити на доброчинність, але за таких умов зажадав перевести на телефон, знову купа умов і відмова, отримати на руки, тільки через 20 днів протягом 10 днів. Це все було насправді!? Але якимось дивом видали в той же день і без комісії користування послугою каси, але через менеджера і ТД.
Витрачено купу часу, отримав негативні емоції.
Нерадив би користуватися послугами банку, менеджери багато чого не договорюють під час замовлення тих чи інших послуг, обслуговування.
Для прикладу пересмикують тотожні поняття такі, як закрив, заблокував і ТД.
Жоден із менеджерів не скаже що при спробі поповнити карту чи покласти кошти на кредитний рахунок через термінал буде коштувати вам 15 грн. (Якщо звичайно не принесли більше ніж 10 тис.грн.), а через касу 50 грн.
Хоча окремі працівники намагаються бути ввічливими і намагаються допомогти, але із-за політики поводження із клієнтами банку не можуть нічого змінити.