Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відсутнє інформування

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
0988640398 1 декабря 2021, 0:16
Звернулася до відділення банку, аби мені роздрукували, як відбувалися надходження на кредитний рахунок і як перерахувалися проценти (в один місяць переплутали рахунки по кредитам,і місячний платіж внесла на 11тисяч більше).На що в банку мені відповіли, що таких документів не надають. В усній формі, як змогли, відповіли на питання,і все. Але як так, 100%достовірної інформації не надали, лише завірили, що не переживайте, вас не надурять. Банк зобов’язаний надати особі інформацію, яка її стосується, згідно норм Законів України «Про звернення громадян,»,«Про інформацію«,»Про захист прав споживачів».І ще така прикра ситуація.Із-за карантину (Я ФОП), не змогла вчасно внести платіж.Пішли дзвінки, вдень, це норма, це їх робота. Але в 2.20 ночі, вибачте, співробітник банку, з спамового номера, телефонує по заборгованості, це вже занадто. А дзвінки третім особам, з наклепом, що я по кілька місяців зовсім не вношу платежі.Якщо я, враховуючи довгі карантини ФОПів, плачу банкові щомісяця, сукупно, 17тисяч по кредиту,і вийшла затримка, це не привід розводити брехню співробітниками гарячої лінії, бо це є незаконне використання, поширення конфіденційної інформації про особу та незаконна зміна такої інформації.І ще така ситуація.Телефоную, аби дізнатися, чи можна отримати програму лояльності, на що співробітник, дуже грубо, кричить мені, що ніяких поступок не буде,і питає, чи є ще інші питання,і кидає слухалку. Неможливо проконсультуватися щодо можливостей погашення заборгованості, при тимчасових фінансових проблемах. Це жахливо, бо коли ти є клієнтом, який не одноразово користувався кредитами, нормально платив, достроково закривав,і при важкій економічній ситуації тобі відмовляють навіть в консультації, то це жахливо. Криза пройде, але клієнти до вас не повернуться. Я, маючи сукупно кредиту 400тисяч,і плачу зверху великі проценти,є клієнтом, на якому банк нормально заробляє.Через 6 місяців кредит закриється, але більше сюди я не прийду,є маса інших банків, які ідуть на поступки. Дуже прикра ситуація.Банк втрачає клієнтів, адже в рейтингу банку по кредитам з п’яти зірок, що були раніше, зараз оцінка дві зірки, ваш рейтинг летить вниз
Сенс Банк
Ответ банка
1 декабря 2021, 9:53
Графік платежів вам повинні були замовити і надати у відділенні банку, тільки на словах не достатньо було зі сторони співробітника, якщо такий варіант вам не підходить. Також в останньому оновленні мобільного додатку додали функцію формування графіку платежів за кредитом (актуального на момент формування).

З приводу дзвінків. У такий час вас точно не повинні турбувати дзвінками. Вибачте, будь ласка, за незручності. Напишіть в особисті повідомленні ваші ПІБ, номер телефону, коли зверталися до відділення і коли був дзвінок, будь ласка. Будемо розбиратися в цій ситуації і виправлятися

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.25 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.25 41.75
Все курсы банка