Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Нові продукти та старі проблеми Альфа-банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
kingcity 18 октября 2021, 23:42
Отделение по адресу: Львов, ул. Сыховская, 5
Хотів би зупинитись на двох продуктах, які банк зараз активно просуває — додаток Sense та картка Cameleon.
Хоча Sense я встановив собі практично, як тільки він з’явився, але ще донедавна ним не користувався — настільки сирим і незручним був додаток на початку. Оновлення, яке відбулось у серпні цього року, вважаю «проривним» — змінився дизайн, додаток став зручнішим у користуванні. Відтоді я перейшов на Sense — старим Alfa-Mobile уже не користуюсь. Але до ідеалу Sens-у ще, звичайно, далеко. І з цього приводу є декілька зауважень.
1. Покращити стабільність роботи додатку. Хоча не можу сказати, що додаток у мене постійно глючить чи вилітає, але в`їдливе «щось пішло не так» декілька разів з`являлось і у мене — при перегляді «історії» у профілі «Київстар» (вже не з`являється), при активації картки «Cameleon».
2. ЗРОБІТЬ НАРЕШТІ ВИПИСКУ! Щоб можна було побачити залишок на початок і кінець періоду, експортувати дані у файл pdf чи csv чи xls. Цю проблему вже неодноразово і давно піднімають клієнти банку — ще від часів Alfa-Mobile.Але чомусь банк не чує своїх клієнтів.Складається враження, що це принципова позиція банку — виписки у додатку не повинно бути. Якщо це так, то принаймні нехай банк публічно це озвучить.
3.Цікавою є функція об`єднання профілів «Київстар» та «Sense».Для когось це зручно, хтось побоюється за безпеку — можливо, що історія дзвінків стане доступною працівникам банку. Вибір повинен кожен зробити сам. Але повинна бути можливість у додатку самостійно підключати і відключати профіль КС, а її немає.Хоча про це теж говорилось раніше.
4.Дати можливість клієнту подавати заявку на збільшення чи зменшення кред. ліміту, як це є у додатках деяких інших банків. Чому досі немає у Sense — незрозуміло. Крім того, нещодавно банк анонсував можливість переносу кред. ліміту (чи його частини) з однієї картки на іншу — чому б не зробити це окремою функцією у додатку?
Хотілось би згадати і за web-версію «My Alfabank» — враження, що її занедбали зовсім.Програма давно не оновлювалась, проблеми, про які давно говорилось, не вирішуються.Зокрема я давно піднімав питання редагування шаблонів — якщо потрібно поміняти якийсь реквізит у шаблоні, то це зробити неможливо, доводиться створювати новий шаблон.
Тепер про продукт, який позиціонується як «революційний» — картка Cameleon. Головна її «фішка» — нескінченний пільговий період, це підкреслюється і на сайті банку і у рекламі картки. Я її замовив у 1-й же день, як картка стала доступною для замовлення діючим клієнтам банку. Отримавши, побачив, що мій кред. ліміт — 0. Звичайно, надавати чи не надавати кред. ліміт — це право банку. Але хотілось би зрозуміти логіку — видати клієнту розрекламований продукт і не дати можливості скористатись його головною перевагою, його «ізюминкою»? Це як? Як дебетова вона мені не потрібна зовсім — у мене є пакет «Platinum Black». Cпілкувався і з гарячою лінією і з представником банку на даному ресурсі — у результаті оформив у відділенні банку звернення з проханням встановити кред. ліміт по картці, до якого додав документи про доходи. Через півтора тижня передзвонив у відділення — повідомили, що «Ваше питання ще на розгляді, очікуйте СМС з результатом розгляду». Післязавтра вже буде три тижні від дня подачі звернення — від банку поки що «ни ответа ни привета»…
Є відчуття, що щось у банку «зламалось» в останній час.Є цікаві ідеї, перспективні починання. Але от процес реалізації цих задумів і планів «шкутильгає». І до побажань клієнтів банк часто залишається глухий.
Я клієнт банку майже 5 років. Мене влаштовують його умови і тарифи. Подобається відділення у якому я обслуговуюсь — комфортне приміщення, ввічливі працівники. Тому хочеться вірити, що все вищеописане — лише тимчасові «несправності»…
Сенс Банк
Ответ банка
19 октября 2021, 0:24
Дякуємо за відгук.
1. Над роботою додатку постійно працюємо і хочемо назавжди позбутись надокучливого «Щось пішло не так».
2. Поки такого немає в планах банку, але це не означає, що цього взагалі не може бути. Можливо, в майбутньому це вдасться реалізувати в додатку.
3. Згодні, було б добре, якщо б клієнт мав право на свій розсуд додати або роз'єднати профіль с Київстар самостійно, але поки роз'єднання відбувається за допомогою підтримки в чаті або контакт-центрі.
4. Так, дійсно, нещодавно стартувала процедура перенесення ліміту з картки на картку. Але не можемо не погодитись, що функції збільшення ліміту дійсно не вистачає. Сподіваємось, що з часом така функція з'явиться в додатку.
Щодо MAB:
Намагаємось зробити акцент на мобільному додатку Sense. Хотілось би, щоб всі необхідні функції були в додатку і щоб не було необхідності зайвий раз заходити в десктопну версію.
Не заперечуємо, щоб відчути всі переваги Хамелеону потрібен ліміт. Тому чекаємо вас в чаті для подання запиту для перенесення ліміту.
Нам теж дуже хочеться, щоб всі перелічені недоліки були виправлені якнайскоріше, але для цього потрібен час. Але завдяки вашим відгукам та фідбеку це стає завданням найвищого пріоритету!
Сподіваємось на подальшу співпрацю.

Комментарии - 1

+
0
kingcity
kingcity
19 октября 2021, 11:40
#
Після відповіді банку зрозуміло наступне: по Sens-у у банку своє бачення розвитку і відступати від нього банк не буде, хто б що не писав — наприклад реалізовувати таку функцію, як виписка, про яку вже говориться роками і яка є базовою. Всього іншого це теж стосується. Про MAB можна взагалі забути — ним взагалі ніхто займатись не буде, навіть ліквідовувати старі недоліки, не говорячи вже про його розвиток. Про моє звернення у банк ні слова — отже, роблю висновок, що сподіватись принаймні відповіді на нього не доводиться. Ну що ж, висновки невтішні, але принаймні ситуація стала яснішою. «Щось пішло не так…»
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.45 42.9
USD 39.15 39.7
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.45 42.9
USD 39.15 39.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Нові продукти та старі проблеми Альфа-банку