Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Обман при знятті коштів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
VSR 17 сентября 2021, 13:47
Отделение по адресу: Киев, пр-т Голосеевский, 23
В банку відкрито пару дебетових рахунків.
Була потреба в знятті значної суми коштів, в підтримці написали що резерв можливий тільки за 3 робочих дні, але можлива видача всієї суми якщо вона є в касі.
Вирішив робити зняття через менеджера який попередив що в мене по договору тільки 2 зняття в місяць (через касу) та що, несподівано, в них є обмеження в 50000
через касу, чого мені було недостатньо. Проте зняв ці кошти та замовив необхідну суму.
В наступний раз, забираючи резерв, діяв по тому ж алгоритму. Для надійності перевів необхідну суму на рахунок, і зняв все що було на рахунку, щоб система не пропустила операцію при комісії. Маючи на руках картку другого рахунку запитав менеджера чи не буде краще переказати кошти й зняти з неї, отримав відповідь «що в цьому немає потреби» все провів на цей раз нічого не проговорюючи, прийшла смс про зняття тієї суми яку замовляв.
Через деякий час замітив що на картці -1068 гривень. Одразу написав в підтримку, де мені «пояснили» що це комісія за зняття. Що в мене по тому рахунку з якого знімав тільки 1 зняття і що менеджер напевно переплутав мої рахунки коли казав про 2. По факту міг зняти без комісії з другого свого рахунку. На питання чому система не заблокувала зняття всієї суми та чому не попередили про комісію сказали що будуть розбиратись і зв’яжуться через 3 робочих дні, звісно ж ніхто так і не зв’язався.
Не перша проблемна ситуація з банком, раніше коли в вихідний переказав хибний платіж, було також звернення в підтримку в той же момент, щоб його «заблокували», поки не почався «робочий банківський тиждень». На що також отримав відповідь що зі мною «зв'яжуться», зі схожим результатом. Тоді була втрачена значна сума коштів.
Працюю з банком давно, але після таких моментів втрачається до нього вся довіра.
Минфин
Ответ администратора
17 сентября 2021, 19:39
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 17.09.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Комментарии - 2

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
17 сентября 2021, 15:53
#
Розуміємо, що ви розраховували зняти кошти без комісії. Напишіть нам в особисті повідомлення ваші дані. Якщо помилка була з нашого боку, то зробимо все можливе, щоб вам допомогти
+
0
VSR
VSR
17 сентября 2021, 23:02
#
«Модераторы сайта „Минфин“ рассмотрели и подтвердили отзыв „Обман при знятті коштів“. Заявка отправлена банку Альфа-Банк.» Дані Вам вже відправили.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Все курсы банка