Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Проблеми з програмою Миттєва россрочка на картці

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
OlenkaZ 25 августа 2021, 14:20
У жовтні 2019-го я оформила кредитну картку з лімітом 18600. І сразу ж витратила 12249,0 грн на комплектуючі до комп’ютера. Мені прийшла смска, типу чи не бажаю я прийняти участь у такій собі програмі Миттєва россрочка по картці, щоб сплачувати цю велику суму частинами. Я погодилася. До лютого 2020 мною сплачено 1531,02 грн. 5 березня я повернула гроші на карту у розмірі 20000грн, трішки з надлишком, щоб продовжити користуватися карткою з власними коштами. Але 10 березня з мене знову були зняті кошти по миттєвій россрочці — разом з комісією 731 грн. Я зайшла у мобільний додаток і відмінила россрочки, тому що вважала, що розрахувалася з банком. На початку липня 2021 я відвідала відділення банку, у мене були питання щодо цих россрочок. Куди я сплатила півтори тисячі гривень? І чому, після повернення коштів, з мене знову був знятий платіж. Мені дали роздруківку і я с превеликим подивом побачила, що 23 березня 2020 з мене було знято кошти у розмірі 10207,63грн. В відділені мені не змогли пояснити що сталося і сказали писати звернення. Я написала його і повідомила банк, що не буду здійснювати ніяких платежів, допоки банк не розбереться у цій ситуації. І почалося. Не буду описувати тут своє спілкування з представниками банку. Банк вважає мене злісною боржницею і відповідно себе поводить зі мною. Я вважаю, що по справедливості банк має повернути мені ці 12249 грн, разом з комісією і відсотками, які я сплатила по ним впродовж майже півтора року. Я наполягала на особистій зустрічі з уповноваженою особою, але мені було відмовлено. Ніхто мені не може пояснити, чому з картки було знято кошти, які мали на ній залишитися і де ті кошти, що я вже сплатила. Усе видно у роздруківці. Мені казали, що я не знаюся на банківській системі. Але я знаюся на математиці. Узяла 18600, сплатила частинами 1531,0 грн. То скільки я маю повернути? Едина людина, яка спокійно і с повагою до мене поставилася та допомогла скласти останнє звернення — це Рижих Ірина Юріївна, працівниця 31 відділення банку в місті Києві. Я не боюся суду, бо знаю, що права і може хоч там банк пояснить свої дії, але мені було сказано, що ніякого суду не буде. Якійсь нотаріус накладе припис і в мене заарештують усі картки, я навіть зарплатню не зможу отримати. Не дивлячись на те що по карті є спірне питання. Як мені сказали працівники банку це нікого не хвилює. То хіба це законно? І що мені тепер робити, до кого звертатися, хто захистить мене, просту людину, від цього свавілля?
Сенс Банк
Ответ банка
26 августа 2021, 18:31
В цій ситуації сталося непорозуміння, яке зараз виправимо. Після внесення 20000 грн. ви погасили всю суму боргу і тут вистачало на розстрочку, тільки для її дострокового погашення потрібно подавати заявку в додатку або веб-версії. Це не було зроблено, тому в наступну розрахункову дату було списання чергового платежу і комісії. А 23/03 вами був подана заявка на дострокове погашення розстрочки, тобто сума з розстрочки була переведена в загальний борг і погашена за рахунок власних коштів, які ви внесли раніше. Це і є те списання, яке ви бачили 23/03 у виписці. Після цього розстрочка була погашена, залишився тільки борг по витратам за місяць.
Поточний борг не пов’язаний з оформленими розстрочками 2019 року.

Комментарии - 5

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
25 августа 2021, 15:12
#
OlenkaZ
Не стоит на публичном форуме озвучивать свой ИНН-код.
Если сами не сможете удались инн-код
из отзыва — попросите администратора форума
в личных сообщениях…
+
0
OlenkaZ
OlenkaZ
31 августа 2021, 23:33
#
Qwerty1999, спасибо.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
1 сентября 2021, 10:43
#
«І що мені тепер робити, до кого звертатися,
хто захистить мене, просту людину, від цього свавілля?»

На форуме Минфина есть достаточно образованные знатоки своего дела, фанатично преданные Альфа-банку, но у них почему-то до сих пор не появилось желания помочь хотя-бы советом…
+
0
OlenkaZ
OlenkaZ
1 сентября 2021, 16:35
#
Продублюю ще тут Доброго дня. Не знаю, чому я розраховувала, що отримаю тут адекватну відповідь. Буду по пунктам. 1. Я згодна, що це якась помилка чи непорозуміння і вважаю, що банк мав вже давно це вирішити. 2. Ніяких заявок про погашення миттєвої россрочки я не подавала тому, що в смсці про це взагалі не йшлося. Ну, гаразд, я не збіднію на ті двісті гривень комісії. 3. Може у мене проблеми з українською мовою, чи я якось незрозуміло поставила запитання і тому ніяк не можу отримати на нього відповідь. Спробую ще раз. Я витратила з картки 12 грн, сплатила частинами дві тисячі, пізніше повернула борг у розмірі 20 тисяч гривень. Чому банк зняв з картки залишок боргу у розмірі десяти тисяч, коли вони мали залишитися на картці? І де враховані ті дві тисячі, які я сплатила до цього? Чи збирається банк мені їх повертати? У роздруківці, яка ілюструє перебіг коштів по картці, відно, як я витрачаю ті гроші, як повертаю частинами, як повністю погашаю борг по карті і як банк знімає с картки залишок у десять тисяч. Тобто сума у 12тис два рази у витратах. 4. Поточний борг напряму пов’язаний з цією ситуацією, бо на той час, коли мене звинуватили у недоплаті у березні 2021 року і змусили заплатити банку 3700грн, при кредитному ліміті 32600, на карті мало бути щонайменше на 13 тисяч більше. Якщо ви не вірішуєте подібні питання, то скажіть, будь ласка, хто в вашому банку їх вирішує, до кого мені звертатися.
+
0
OlenkaZ
OlenkaZ
1 сентября 2021, 17:03
#
Це відповідь співробітника банку: Добрий день! 2. Ця заявка була подана вами через особистий кабінет Mу Аlfa bank 23.03.2020 17:44 після чого загальний баланс карти не змінився, а сума 10207,63 грн просто перейшла з умов розстрочки під умови тарифів карти. Комісію 220,48 грн. ми згодні повернути, так як ви вже на той час внесли всю суму боргу, тільки не подали заявку на дострокове погашення розстрочки. Напишіть нам, якщо ви також згодні. 4. На 23.03.2020 вся розстрочка по карті була погашена і залишився тільки борг по витратам за поточний місяць. На цей момент боргу 13 тисяч не було і він виник в процесі використання карти.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Проблеми з програмою Миттєва россрочка на картці