Нова фішка
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 19
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 6 августа 2021, 9:07
- #
Cutlass, Щоб ми швидше розбрілися в ситуації і вирішили ваше питання, надішліть ідентифікаційний код в приватному повідомленні. Дякуємо!
Почитати тарифи і умови продукту перед його оформленням не пробували?
Я навмисно цього НЕ робив.
Рахунок потрібен суто на 4 місяці для розстрочки.
І я розумів, що якщо щось і «навісять», то це не будуть якісь великі суми і більше того, навряд я зможу від цього відмовитись, бо розстрочка на освітній платформі тільки від альфи.
Зрозуміло. Суми невеликі, але це неприємно… Тому все ж варто почитати тарифи.
Деяких комісій теж можна уникнути, наприклад, якщо у додатку відключити СМС і замість них включити PUSH—повідомлення, то оплати за повідомлення не буде. По щомісячній оплаті — треба дивитись відповідно до того, яка у Вас кредитка. По дебетових картах щомісячної комісії немає, якщо виконати одну з умов — здійснити певну кількість операцій за місяць, або операцій на певну суму, або щоб середньомісячний залишок був не нижчим певної суми. По кредитках — дивіться умови своєї карти. Якщо будете мати час та бажання.: )
Деяких комісій теж можна уникнути, наприклад, якщо у додатку відключити СМС і замість них включити PUSH—повідомлення, то оплати за повідомлення не буде. По щомісячній оплаті — треба дивитись відповідно до того, яка у Вас кредитка. По дебетових картах щомісячної комісії немає, якщо виконати одну з умов — здійснити певну кількість операцій за місяць, або операцій на певну суму, або щоб середньомісячний залишок був не нижчим певної суми. По кредитках — дивіться умови своєї карти. Якщо будете мати час та бажання.: )
Все правильно, за пуш не буде оплати, якщо її відключити, але вона за замовченням підключена, і оператор про це не сказала.
Щодо картки — в мене не кредитка, а дебетова. Я раз на місяць переводжу на неї кошти, сплачую за кредит і все.
Повторюсь, я не обіднію на ці 100 грн за 4 місяця — мене бісить сам факт такого ставлення.
«Безкоштовна картка», але ж пуш — це не картка, він платний, РКО — не картка, воно платне.
Я не буду давати рекламу тут іншому банку, але є банки, які якщо сказали «нуль», то «нуль». І в мене таких два — на них і тримаю кошти та роблю оплати.
А всілякі приховані комісії - то напрямок різного роду дніща типу укргазбанка, який бере 5 грн за переказ навіть між своїми рахунками. Альфа ж не така… чи така?
«Альфа ж не така… чи така?» — як для кого… У кожного своє бачення — для когось така, для когось не така…
Особисто я вже давно при оформленні банківського продукту (у будь-якому банку) не покладаюсь на чиї-будь слова чи рекламні буклети — їх, як кажуть, «до справи не підшиєш».Тільки попереднє ознайомлення з діючими тарифами і умовами. Тому і неприємних сюрпризів у вигляді неочікуваних комісій не отримую. Якщо ж Ви свідомо не читали тарифи, бо були готові до якихось невеликих комісій — отже і причин для претензій нема.Комісії у Альфі є, але вони не приховані — вони прописані у тарифах, причому чітко.СМС підключені по замовчуванню — так. У першу чергу тому, що банк зацікавлений, щоб клієнт цією послугою користувався. I формально ніде немає заборони так робити. Зрештою, є люди, які ще кнопковими телефонами користуються — вони просто не можуть перейти на PUSH. Кожен сам вибір робить — читати тарифи чи отримувати «нежданчики».
От що мене реально дратує у Альфі — це «тихе» нав`язування страховок при оформленні кред.карт.У тарифах цього немає — це ж окремий продукт з окремим договором. При оформленні карти про це теж ніхто не згадує, просто мовчки дають підписати страховий договір.Якщо клієнт не звернув уваги і підписав — добре, якщо ні — роблять круглі очі і починають байки розказувати. Від страховки можна відмовитись.Але колись це можна було зробити на місці, у відділенні.
Особисто я вже давно при оформленні банківського продукту (у будь-якому банку) не покладаюсь на чиї-будь слова чи рекламні буклети — їх, як кажуть, «до справи не підшиєш».Тільки попереднє ознайомлення з діючими тарифами і умовами. Тому і неприємних сюрпризів у вигляді неочікуваних комісій не отримую. Якщо ж Ви свідомо не читали тарифи, бо були готові до якихось невеликих комісій — отже і причин для претензій нема.Комісії у Альфі є, але вони не приховані — вони прописані у тарифах, причому чітко.СМС підключені по замовчуванню — так. У першу чергу тому, що банк зацікавлений, щоб клієнт цією послугою користувався. I формально ніде немає заборони так робити. Зрештою, є люди, які ще кнопковими телефонами користуються — вони просто не можуть перейти на PUSH. Кожен сам вибір робить — читати тарифи чи отримувати «нежданчики».
От що мене реально дратує у Альфі — це «тихе» нав`язування страховок при оформленні кред.карт.У тарифах цього немає — це ж окремий продукт з окремим договором. При оформленні карти про це теж ніхто не згадує, просто мовчки дають підписати страховий договір.Якщо клієнт не звернув уваги і підписав — добре, якщо ні — роблять круглі очі і починають байки розказувати. Від страховки можна відмовитись.Але колись це можна було зробити на місці, у відділенні.
Тепер же потрібно залишити заявку на гарячій лінії, потім передзвонює працівник страхової і починає «парити мозги», переконуючи, що страховка по картці — це супернеобхідна річ.Думаю, що знаходяться такі клієнти, що здаються. Якщо ж твердо стояти на своєму — страховку нарешті відключають.
Тобто, «мовчки підписати договір страхування» — це нав’язування, а коли повністю безкоштовна картка має «за замовчуванням» пуш і платне РКО — це я свідомо не прочитав договір? ;)
Подвійні стандарти або дивіться, що підписуєте ;)
А десь в тарифах чи умовах вказано, що «картка повністю безкоштовна»? Я такого не зустрічав.
Чи це просто менеджер Вам так сказав? Тоді претензії до нього (неї). Але його слова, як я вже казав «до справи не підшиєш…».
До речі, страховка — це окремий продукт, який надається сторонньою організацією і по якому підписується окремий договір. Не треба ставити його в один ряд з тарифами і умовами картки.
Чи це просто менеджер Вам так сказав? Тоді претензії до нього (неї). Але його слова, як я вже казав «до справи не підшиєш…».
До речі, страховка — це окремий продукт, який надається сторонньою організацією і по якому підписується окремий договір. Не треба ставити його в один ряд з тарифами і умовами картки.
Ну то де-факто, всю інфу ми отримуємо від обслуговуючого персоналу — як і про комісії, так і про страховку)
Менеджери виконують вказівки, вони працюють по чек-листу. Тому претензії виключно до банка)
Справа Ваша, пред`являйте претензії банку. Але думаю, самі прекрасно розумієте, що максимум, чого Ви доб`єтесь - це відповіді типу «приносимо вибачення… з персоналом проведено роботу… з тарифами можна ознайомитись… Ви підписали договір… «і т.д.
Зрештою, «безкоштовна карта» — так, дійсно, Ви ж отримали карту безкоштовно, нічого не платили за виготовлення видачу і т.д. Апе ж безкоштовного обслуговування ніхто не обіцяв…
Я і сам з подібним стикався. І не тільки у банківській системі.Пам`ятаю, як колись, по якійсь акції мені пропонували «безкоштовний» відпочинок у готелі у Хорватії (чи Чорногорії, вже й не згадаю).При детальнішому ознайомленні з умовами виявилось, що безкоштовним є проживання у готелі і користування пляжем. Дорогу, харчування, страховку потрібно було оплачувати самому. Крім того, потрібно було сплатити якісь незрозумілі «адміністративні витрати». Але ж сам відпочинок, тобто лежання на ліжку у готелі і на пісочку на пляжі - безкоштовно :))
Мені і претензії ні до чого, сума абсолютно не матеріальна :)
Просто як відгук, ми ж для цього тут)
Ну так, вірно. Цікаво буде відповідь банку побачити — дочекаємось, подивимось…)
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 6 августа 2021, 15:07
- #
Cutlass, Ми пам’ятаємо про вашу ситуацію і хочемо допомогти. Але для цього вам потрібно надіслати ідентифікаційний код в приватному повідомленні. Це пришвидшить процес. Дякуємо!
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 6 августа 2021, 15:58
- #
Cutlass, В роботі
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Все курсы банка |
Коротко:
При відкритті картки в них «все безкоштовно, ніякої плати», як завжди.
Але спочатку підключили смс--сповіщення за 25 грн на місяць, але після чату з оператором кошти повернули (попередній відгук за посиланням).
В цьому місяці з’явилась плата за РКО — ті самі 25 грн.
Про що оператор при відкритті рахунку і карти не повідомляла.
Виплачу розстрочку і закрию рахунок, дякую.
п.с. ім'я оператора, яка відкривала рахунок — не пам’ятаю (не думав, що це потрібно запам’ятовувати), а от Анна Наливайко (оператор, що відповідала на мої запитання «чому?») — молодець, 5/5.