Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Навязування фінансових послуг (Питання вирішене, 17.03.2021)

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
club777 15 марта 2021, 14:37
Ситуація: при отриманні у відділенні банку карти (5355***2283), знаючи «специфіку» Альфи, я перепитав у специаліста чи підключені до карти страховки чи б-я інші платні послуги. Специаліст (після 5-ти хвилинного цикання на компі і міні-наради з колегами) дає мені чітку відповідь: НІ, до карти не підключено жодних платних послуг…
Ок. Проходить декілька місяців і… переглядаючи виписку я бачу, що Альфа регулярно знімає по тій карті гроші за 2 страхові послуги: страхування від ФР і страхування від НВ.

Опитування в чаті дало цікаві результати. Виявляється, що формально мене ніхто не обманював (я вживаю таку інтелегентну форму слова найоб*вав).
Схема працює так: на момент видачі карти у відділенні послуги дійно неактивні, вони підключаються автоматом в РД (за умови використання карти), причому жодних інформувань про списання (з понятних причин, банком не передбачено!).

Тим звернення інформую банк про те, що ним були порушені норми ЗУ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», т.я. фактично я був введений в оману (не проінформований працівником банку про особливості активації вищевказаних фінансових послуг), що призвело до фактичного навязування мені цих фінансових послуг.

Пропоную банку добровільно повернути зняті з мого карткового рахунку кошти за навязані ним фінансові послуги, провести роботу з працівником банку, щодо недопустимості подібних дій в майбутньому (закон прямо забороняє надання клієнтам «недостовірної, неповної або неточної інформації»), принести мені зі сторони працівника публічні вибачення, крім того, пропоную банку внести зміни в алгоритм функціонування даних послуг (наприклад, додати СМС-інформування про майбутнє списання коштів).
Сенс Банк
Ответ банка
15 марта 2021, 16:51
club777, укажіть ІПН в приватному повідомленні для можливості перевірки інформації
Полезный комментарий
club777 16 марта 2021, 12:25
Проблема, начебто, вирішена. В телефонній розмові представник Альфи приніс свої вибачення і повідомив про те, що гроші будуть мені повернуті.

Ще раз пропоную банку зробити надання страхових послуг прозорим, — внести зміни в алгоритм функціонування послуг (наприклад, додати СМС-інформування про майбутнє списання коштів).

Комментарии - 1

+
0
club777
club777
16 марта 2021, 12:25
#
Полезный комментарий
Проблема, начебто, вирішена. В телефонній розмові представник Альфи приніс свої вибачення і повідомив про те, що гроші будуть мені повернуті.

Ще раз пропоную банку зробити надання страхових послуг прозорим, — внести зміни в алгоритм функціонування послуг (наприклад, додати СМС-інформування про майбутнє списання коштів).
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Навязування фінансових послуг (Питання вирішене, 17.03.2021)