Не надёжный банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 33
- +
- 0
- Qwerty1999
- 18 февраля 2021, 9:36
- #
Для оплаты счетов без комиссии не вставая с дивана правильнее использовать карты Монобанка…
А чим правильніше ?
Як на те пішло, то не встаючи з дивана платити комуналку і поповнювати мобільний можна через додаток ПУМБ — без комісії та ще й 5% кешбеку за це отримувати.
Можна й через Easy Pay — теж без комісії і з кешбеком (щоправдаб кешбек менший ніж у ПУМБі).
Як на те пішло, то не встаючи з дивана платити комуналку і поповнювати мобільний можна через додаток ПУМБ — без комісії та ще й 5% кешбеку за це отримувати.
Можна й через Easy Pay — теж без комісії і з кешбеком (щоправдаб кешбек менший ніж у ПУМБі).
В ПУМБ 10% кешбэк на комуслуи с октября 2020-апрель 2021 по карте ВсеМожу оформленной через YASNO или 104.ua (максимум 300 грн./месяц). При этом траты по оплате можно переводить в 6 месячную рассрочку без комиссии от 500 грн.
Пользуюсь второй месяц — очень удобно.
https://www.pumb.ua/yasno
Пользуюсь второй месяц — очень удобно.
https://www.pumb.ua/yasno
- +
- 0
- Qwerty1999
- 18 февраля 2021, 17:46
- #
Zhmunya
Карты, оформленные не через сервис
YASNO в этой акции не принимают участие, так что не все так просто с 10% кешбэком…
- +
- 0
- Qwerty1999
- 18 февраля 2021, 17:42
- #
Kingcity
Любите спорить ради спора…
В ПУМБе кешбек по акции до 28.02
и то, если вам на вайбер придет
предложение от банка…
Для получения карты ПУМБа надо все-таки встать с дивана и отправиться в ближайшее отделение ПУМБа, а карту Монобанка курьер может принести и прямо домой…
Любите спорить ради спора…
В ПУМБе кешбек по акции до 28.02
и то, если вам на вайбер придет
предложение от банка…
Для получения карты ПУМБа надо все-таки встать с дивана и отправиться в ближайшее отделение ПУМБа, а карту Монобанка курьер может принести и прямо домой…
Qwerty1999
Не заради суперечки, а заради істини.
З Нового року ПУМБ щомісяця пропонує 6 категорій кешбеку, з яких можна вибрати одну. Категорія 5 включає зокрема кешбек по комуналці та поповненню мобільного (на сьогодні 5%, податки платить банк). Пропозиції з категоріями. надходять на Вайбер, там же і здійснюється вибір.Так як вибір категорії здійснюється щомісячно, то звичайно, що у січневих повідомленнях було вказано «акція діє до 31.01.21», лютневих «акція діє до 28.02.2021», у березневих буде дата до 31.03.2021. І пройтись заради цього один раз у відділення для оформлення картки — взагалі не проблема.
Зрештою, напевне в силу своєї скромності, ви обійщли мовчанням систему Easy Pay, зареєструватись там і відкрити віртуальну карту — справа кількох хвилин, навіть документів не треба. Відповідно ні ходити по картку, ні кур`єра чекати не треба. Щоправда, кешбек на сьогодні менший — 3%.
Але якщо вам конче хочеться платити комуналку через банківський додаток і не відривати «філейні частини» від дивана і не потрібен кешбек — то можна зареєструватись у додатку А-Банку і відкрити там віртуальну картку. Знову таки не потрібно ні ходити нікуди, ні кур`єра чекати. А умови по оплаті ті ж, що у Моно — відсутність комісії як при оплаті власними, так і кредитними коштами. Щоправда і кешбеку немає.
Не заради суперечки, а заради істини.
З Нового року ПУМБ щомісяця пропонує 6 категорій кешбеку, з яких можна вибрати одну. Категорія 5 включає зокрема кешбек по комуналці та поповненню мобільного (на сьогодні 5%, податки платить банк). Пропозиції з категоріями. надходять на Вайбер, там же і здійснюється вибір.Так як вибір категорії здійснюється щомісячно, то звичайно, що у січневих повідомленнях було вказано «акція діє до 31.01.21», лютневих «акція діє до 28.02.2021», у березневих буде дата до 31.03.2021. І пройтись заради цього один раз у відділення для оформлення картки — взагалі не проблема.
Зрештою, напевне в силу своєї скромності, ви обійщли мовчанням систему Easy Pay, зареєструватись там і відкрити віртуальну карту — справа кількох хвилин, навіть документів не треба. Відповідно ні ходити по картку, ні кур`єра чекати не треба. Щоправда, кешбек на сьогодні менший — 3%.
Але якщо вам конче хочеться платити комуналку через банківський додаток і не відривати «філейні частини» від дивана і не потрібен кешбек — то можна зареєструватись у додатку А-Банку і відкрити там віртуальну картку. Знову таки не потрібно ні ходити нікуди, ні кур`єра чекати. А умови по оплаті ті ж, що у Моно — відсутність комісії як при оплаті власними, так і кредитними коштами. Щоправда і кешбеку немає.
Так що, я хоча і сам користуюсь Монобанком і він мені подобається, але от щодо оплати комуналки і поповнення мобільного — є і кращі пропозиції…
- +
- 0
- Qwerty1999
- 18 февраля 2021, 19:54
- #
Kingcity
5% кешбэк да ещё и оплата сверх него НДФЛ и военного сбора однозначно превышают поступления в виде отчислений банку-эмитенту, а значит все эти акции ПУМБ проводит себе в убыток лишь бы хоть как-то привлечь новых клиентов хоть на время…
Кстати, у кого нет вайбера на финансовом номере, а только телега — автоматически пролетают мимо этой акции.
Помню как критиковали вайбер и хвалили телегу, а как дело дошло до 5% кешбэка — молча установили вайбер и пользуетесь…
А как же Альфа-банк с его прекрасными картами, неужели отдыхает и ждёт пока ПУМБ выдохнется…
Абонплату за обслуживание карт без движения клиентских средств в Альфе пока никто не отменял…
5% кешбэк да ещё и оплата сверх него НДФЛ и военного сбора однозначно превышают поступления в виде отчислений банку-эмитенту, а значит все эти акции ПУМБ проводит себе в убыток лишь бы хоть как-то привлечь новых клиентов хоть на время…
Кстати, у кого нет вайбера на финансовом номере, а только телега — автоматически пролетают мимо этой акции.
Помню как критиковали вайбер и хвалили телегу, а как дело дошло до 5% кешбэка — молча установили вайбер и пользуетесь…
А как же Альфа-банк с его прекрасными картами, неужели отдыхает и ждёт пока ПУМБ выдохнется…
Абонплату за обслуживание карт без движения клиентских средств в Альфе пока никто не отменял…
Qwerty1999
Ви вирішили, як завжди, трохи завести тему в сторону, ну що ж, давайте.
«значит все эти акции ПУМБ проводит себе в убыток лишь бы хоть как-то привлечь новых клиентов» — це проблеми ПУМБа. Поки ці умови діють — я ними користуюсь.
«Помню как критиковали вайбер и хвалили телегу…» — ви пам`ятаєте, що саме я це робив? Чи я десь писав, що не користуюсь Вайбером? Прошерстіть архів коментарів, освіжіть пам `ять… Але навіть якщо було б так — то й що? Треба мені Вайбер — встановив, не треба — видалив, нічого в цьому незвичайного не бачу. Чи вам просто «поговорить» ?
«А как же Альфа-банк с его прекрасными картами…» — так, зараз менш активно ними користуюсь. Зрештою, комуналку я через Альфу і не платив. Хоча і не зовсім вони відпочивають — платежі по реквізитах, онлайн-обмін (коли курс вигідніший ніж у інших), кредитка деколи у дії (знову таки за сприятливих умов).
«Абонплату за обслуживание карт без движения клиентских средств в Альфе пока никто не отменял…» — вірно.Але карти не лежать зовсім без руху, а при необхідності зробити кілька дрібних транзакцій — не проблема.
Ліричний відступ закінчено, повернемось до основної теми — умови сплати комуналки через різні додатки.
Ви можете вчергове стидливо обходити мовчанням наведені мною приклади з А-Банком і Easy Pay. Можете єхидничати з приводу «прекрасних карт Альфи».
Продовження далі.
Ви вирішили, як завжди, трохи завести тему в сторону, ну що ж, давайте.
«значит все эти акции ПУМБ проводит себе в убыток лишь бы хоть как-то привлечь новых клиентов» — це проблеми ПУМБа. Поки ці умови діють — я ними користуюсь.
«Помню как критиковали вайбер и хвалили телегу…» — ви пам`ятаєте, що саме я це робив? Чи я десь писав, що не користуюсь Вайбером? Прошерстіть архів коментарів, освіжіть пам `ять… Але навіть якщо було б так — то й що? Треба мені Вайбер — встановив, не треба — видалив, нічого в цьому незвичайного не бачу. Чи вам просто «поговорить» ?
«А как же Альфа-банк с его прекрасными картами…» — так, зараз менш активно ними користуюсь. Зрештою, комуналку я через Альфу і не платив. Хоча і не зовсім вони відпочивають — платежі по реквізитах, онлайн-обмін (коли курс вигідніший ніж у інших), кредитка деколи у дії (знову таки за сприятливих умов).
«Абонплату за обслуживание карт без движения клиентских средств в Альфе пока никто не отменял…» — вірно.Але карти не лежать зовсім без руху, а при необхідності зробити кілька дрібних транзакцій — не проблема.
Ліричний відступ закінчено, повернемось до основної теми — умови сплати комуналки через різні додатки.
Ви можете вчергове стидливо обходити мовчанням наведені мною приклади з А-Банком і Easy Pay. Можете єхидничати з приводу «прекрасних карт Альфи».
Продовження далі.
Можете розказувати про переваги і недоліки різних месенджерів, критикувати мене за їхню установку чи знос — напевне у цьому теж щось аморальне знайшли? :). Можете знаходити і інші способи звернути від теми обговорення у бік — але це не міняє очевидного (хоча ви й не захочете цього визнати):
На сьогоднішній день сплата комуналки і поповнення мобільного через Монобанк хоча і є непоганим рішенням, але не єдино правильним — на ринку на сьогоднішній день з`явились і цікавіші пропозиції.
На сьогоднішній день сплата комуналки і поповнення мобільного через Монобанк хоча і є непоганим рішенням, але не єдино правильним — на ринку на сьогоднішній день з`явились і цікавіші пропозиції.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 18 февраля 2021, 20:51
- #
Kingcity
Вы сами то хоть раз платили с карты ПУМБа за услуги ЖКХ или все чисто теоретически?
Рекомендую проплатить хоть раз, набрав все реквизиты вручную, особенно ФИО и адрес по всем услугам…
А с учётом того, что ПУМБ сам данные от поставщиков услуг не подтягивает, да к тому же по одним услугам требует показания счетчиков, а по другим даже нет таких полей для ввода показаний — блок оплаты услуг ЖКХ у ПУМБа очень сырой и проводить эксперименты на себе даже за офигенный кешбэк не вижу никакого смысла…
Пусть ПУМБ оплачивает своё приложение на вас…
Ну, а вы попробуйте и поделитесь затем впечатлениями …
Вы сами то хоть раз платили с карты ПУМБа за услуги ЖКХ или все чисто теоретически?
Рекомендую проплатить хоть раз, набрав все реквизиты вручную, особенно ФИО и адрес по всем услугам…
А с учётом того, что ПУМБ сам данные от поставщиков услуг не подтягивает, да к тому же по одним услугам требует показания счетчиков, а по другим даже нет таких полей для ввода показаний — блок оплаты услуг ЖКХ у ПУМБа очень сырой и проводить эксперименты на себе даже за офигенный кешбэк не вижу никакого смысла…
Пусть ПУМБ оплачивает своё приложение на вас…
Ну, а вы попробуйте и поделитесь затем впечатлениями …
Owerty 1999 пише дурниці.Я плачу комуналку в ПУМБ. Простіше чим у них ніде нема. Ніякі реквізити, ніякі суми не треба вводити. Треба набрати адресу іпід нею з’являться всі без винятку квитанції по цій адресі.Ставиш напроти квитанції галочку і ВСЕ. Цифри вказуються актуальні на кожен иісяць.Потім пише, чи треба посилати її на ел. пощту-ставиш «так"і все. На все це поки що 5%кешбеку.Так, що ніякої мороки при оплаті комуналки в пумб нема. Ви тут на сайті вдаєте себе за самого розумного, а таку нісенітницю пишете Я не знаю як в монобанку, але простіше чим в пумб я ніде зустрічав.
2769
«Ніякі реквізити, ніякі суми не треба вводити» — напевне це ще не по всіх постачальниках послуг діє. Мені доводиться вводити, я описав це у коментарі нижче.
Але сказане Вами тішить — отже, процес іде, з часом будуть підтягуватись дані і по інших постачальниках. Для цього банку лише потрібно підписати відповідну угоду з постачальником і узгоди технічні аспекти обміну інформацією.
Вдячний за інформацію.
«Ніякі реквізити, ніякі суми не треба вводити» — напевне це ще не по всіх постачальниках послуг діє. Мені доводиться вводити, я описав це у коментарі нижче.
Але сказане Вами тішить — отже, процес іде, з часом будуть підтягуватись дані і по інших постачальниках. Для цього банку лише потрібно підписати відповідну угоду з постачальником і узгоди технічні аспекти обміну інформацією.
Вдячний за інформацію.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 18 февраля 2021, 21:55
- #
2769
Вы платите коммуналку через мобильное приложение или вэб-версию?
В мобильном приложении ПУМБа версии 2.26.2967 глюков ещё не меряно.
При создании адреса не подтягивается ни ФИО ни адрес квартиры, все надо набирать вручную в каждом платёже.
Если в номере дома есть прописная буква — приложение её игнорирует, нужно вводить только строчными что не соответствует действительности.
Каждый платеж проводиться отдельно и подтверждается кодом из смс-ки — страшно не удобно.
По электроэнергии приложение ПУМБа потянуло вместо 168 грн 00 коп по платежу за электроэнергию цифру 16 800 в гривнах.
В календаре нельзя выбрать месяцы на украинском языке, хотя с середины января требования по украинизации относятся и к приложениям укрбанков, и т. д. и т. п.
Самая лёгкая оплата коммуналки исключительно в приложении Монобанк — выбираются нужные поставщики, цифры автоматом подтягиваются, система помнит и заполняет предыдущие показания счетчиков, все суммы подтягиваются в актуальном состоянии и оплата производиться одним кликом…
Вы платите коммуналку через мобильное приложение или вэб-версию?
В мобильном приложении ПУМБа версии 2.26.2967 глюков ещё не меряно.
При создании адреса не подтягивается ни ФИО ни адрес квартиры, все надо набирать вручную в каждом платёже.
Если в номере дома есть прописная буква — приложение её игнорирует, нужно вводить только строчными что не соответствует действительности.
Каждый платеж проводиться отдельно и подтверждается кодом из смс-ки — страшно не удобно.
По электроэнергии приложение ПУМБа потянуло вместо 168 грн 00 коп по платежу за электроэнергию цифру 16 800 в гривнах.
В календаре нельзя выбрать месяцы на украинском языке, хотя с середины января требования по украинизации относятся и к приложениям укрбанков, и т. д. и т. п.
Самая лёгкая оплата коммуналки исключительно в приложении Монобанк — выбираются нужные поставщики, цифры автоматом подтягиваются, система помнит и заполняет предыдущие показания счетчиков, все суммы подтягиваются в актуальном состоянии и оплата производиться одним кликом…
Qwerty1999
«Вы сами то хоть раз платили с карты ПУМБа за услуги ЖКХ…» — два місяці вже оплачую.
«Рекомендую проплатить хоть раз» — якщо ви вже задали мені питання, чи я це робив, то хоча б дочекайтесь відповіді, а не давайте відразу старт польоту своєї фантазії.
«… набрав все реквизиты вручную, особенно ФИО и адрес по всем услугам…» — потрібно ввести П.І.Б, особовий рахунок, адресу. Тільки все це робиться лише один раз — дані зберігаються у шаблон, потім міняєте лише суму та місяць, за який здійснюється оплата (вибирається з спливаючого календаря).
«…,по одним услугам требует показания счетчиков…" — по моїх послугах не вимагає.
«ПУМБ сам данные от поставщиков услуг не подтягивает» — так, це незручно. Сподіваюсь, вони це допрацюють в майбутньому. Поки що беру суми з рахунків або дивлюсь їх у Easy Pay.
«блок оплаты услуг ЖКХ у ПУМБа очень сырой» — ну не так, щоб дуже, але ще недопрацьований, погоджуюсь.
«Пусть ПУМБ оплачивает своё приложение на вас…» — ви мали на увазі щось на кшталт «тестує», «відпрацьовує», «удосконалює»? Нехай, мені на разі не у «напряг» — надоїсть, то повернусь на Easy Pay, буде трохи менший кешбек, тільки і всього.
«Ну, а вы попробуйте и поделитесь затем впечатлениями…» — пробую, ділюсь. Кешбек за січень отримав у повному обсязі.
«Вы сами то хоть раз платили с карты ПУМБа за услуги ЖКХ…» — два місяці вже оплачую.
«Рекомендую проплатить хоть раз» — якщо ви вже задали мені питання, чи я це робив, то хоча б дочекайтесь відповіді, а не давайте відразу старт польоту своєї фантазії.
«… набрав все реквизиты вручную, особенно ФИО и адрес по всем услугам…» — потрібно ввести П.І.Б, особовий рахунок, адресу. Тільки все це робиться лише один раз — дані зберігаються у шаблон, потім міняєте лише суму та місяць, за який здійснюється оплата (вибирається з спливаючого календаря).
«…,по одним услугам требует показания счетчиков…" — по моїх послугах не вимагає.
«ПУМБ сам данные от поставщиков услуг не подтягивает» — так, це незручно. Сподіваюсь, вони це допрацюють в майбутньому. Поки що беру суми з рахунків або дивлюсь їх у Easy Pay.
«блок оплаты услуг ЖКХ у ПУМБа очень сырой» — ну не так, щоб дуже, але ще недопрацьований, погоджуюсь.
«Пусть ПУМБ оплачивает своё приложение на вас…» — ви мали на увазі щось на кшталт «тестує», «відпрацьовує», «удосконалює»? Нехай, мені на разі не у «напряг» — надоїсть, то повернусь на Easy Pay, буде трохи менший кешбек, тільки і всього.
«Ну, а вы попробуйте и поделитесь затем впечатлениями…» — пробую, ділюсь. Кешбек за січень отримав у повному обсязі.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 18 февраля 2021, 22:04
- #
Kingcity
Единственно с чем полностью согласен — так это с тем, что за кешбэк вы готовы терпеть любые неудобства, лишь бы заработать копеечку…
Я попробовал — приложение ПУМБа очень сырое и как на мой взгляд очень неудобное и достаточно глючное в части оплаты услуг ЖКХ…
Как и предсказывал ранее — за копеечный кешбэк вы на все готовы…
Даже Альфу готовы послать подальше — значит так тому и быть…
Единственно с чем полностью согласен — так это с тем, что за кешбэк вы готовы терпеть любые неудобства, лишь бы заработать копеечку…
Я попробовал — приложение ПУМБа очень сырое и как на мой взгляд очень неудобное и достаточно глючное в части оплаты услуг ЖКХ…
Как и предсказывал ранее — за копеечный кешбэк вы на все готовы…
Даже Альфу готовы послать подальше — значит так тому и быть…
Qwerty1999
«…за кешбэк вы готовы терпеть любые неудобства…» — якщо зробити зайвий клік, чи ввести кілька цифр для вас страшна незручність, то мені це якось не проблемно. Особливо, якщо від цього є якийсь фін.результат, нехай і невеликий.
«приложение ПУМБа очень сырое и как на мой взгляд очень неудобное «- є ще недопрацювання. Є дрібні незручності. Зрештою, крім ПУМБа є інші додатки, через які можна сплачувати ком.послуги. І Моно тут не є беззаперечним лідером по зручності і привабливості умов.
«Как и предсказывал ранее — за копеечный кешбэк вы на все готовы…» — зав`язуйте ви вже з цією маячнею, надоїло, чесне слово… «чревовещатель» хренов :).
«Даже Альфу готовы послать подальше» — Альфу я нікуди не посилав і посилати не планую. А користуюсь тими послугами і тих банків, чиї умови для мене найбільш привабливі. Цього я ніколи не приховував.І це нормально — ринок є ринок, у нього свої закони.
«…за кешбэк вы готовы терпеть любые неудобства…» — якщо зробити зайвий клік, чи ввести кілька цифр для вас страшна незручність, то мені це якось не проблемно. Особливо, якщо від цього є якийсь фін.результат, нехай і невеликий.
«приложение ПУМБа очень сырое и как на мой взгляд очень неудобное «- є ще недопрацювання. Є дрібні незручності. Зрештою, крім ПУМБа є інші додатки, через які можна сплачувати ком.послуги. І Моно тут не є беззаперечним лідером по зручності і привабливості умов.
«Как и предсказывал ранее — за копеечный кешбэк вы на все готовы…» — зав`язуйте ви вже з цією маячнею, надоїло, чесне слово… «чревовещатель» хренов :).
«Даже Альфу готовы послать подальше» — Альфу я нікуди не посилав і посилати не планую. А користуюсь тими послугами і тих банків, чиї умови для мене найбільш привабливі. Цього я ніколи не приховував.І це нормально — ринок є ринок, у нього свої закони.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 19 февраля 2021, 20:10
- #
kingcity
«Зрештою, крім ПУМБа є інші додатки, через які можна сплачувати ком.послуги.»
Никто ж не спорит, что приложений много — разговор о том, кто и через какие приложения платит…
Именно платит, а не виртуальное предположение — может платить…
Сейчас вы платите через приложение ПУМБа и картой ПУМБа и всё это исключительно из-за повышенного кешбека, а не потому что вам удобно или комфортно.
И вайбер вы стали активнее использовать тоже исключительно потому, что кешбек ПУМБа выбирается только в вайбере, а не в приложении ПУМБа, также как и другие фанаты телеги, которым из-за кешбэка ПУМБа пришлось смириться с установкой вайбера — ведь кешбэк в 5%-10% на дороге не валяется…
«надоїло, чесне слово… „чревовещатель“ хренов :).»
Я тоже умею ругаться, но природная скромность не позволяет мне на публичном форуме открыто посылать вас на три, четыре и более букв, когда вы меня троллите, так что потерпите маленько,
а там может и попустит…
Время лечит любые раны…
«Зрештою, крім ПУМБа є інші додатки, через які можна сплачувати ком.послуги.»
Никто ж не спорит, что приложений много — разговор о том, кто и через какие приложения платит…
Именно платит, а не виртуальное предположение — может платить…
Сейчас вы платите через приложение ПУМБа и картой ПУМБа и всё это исключительно из-за повышенного кешбека, а не потому что вам удобно или комфортно.
И вайбер вы стали активнее использовать тоже исключительно потому, что кешбек ПУМБа выбирается только в вайбере, а не в приложении ПУМБа, также как и другие фанаты телеги, которым из-за кешбэка ПУМБа пришлось смириться с установкой вайбера — ведь кешбэк в 5%-10% на дороге не валяется…
«надоїло, чесне слово… „чревовещатель“ хренов :).»
Я тоже умею ругаться, но природная скромность не позволяет мне на публичном форуме открыто посылать вас на три, четыре и более букв, когда вы меня троллите, так что потерпите маленько,
а там может и попустит…
Время лечит любые раны…
Qwerty1999
«разговор о том, кто и через какие приложения платит…» — розмова про те, який додаток є найзручнішим для сплати комуналки.І стверджувати, що Монобанк тут однозначно займає 1-у позицію — невірно.Чому — пояснив, приклади навів.
«Сейчас вы платите через приложение ПУМБа и картой ПУМБа и всё это исключительно из-за повышенного кешбека, а не потому что вам удобно или комфортно» -чесно кажучи, так. Easy Pay зручніший.Хоча і сплата через ПУМБ особливих незручностей не викликає - вибрати з календаря иісяць оплати і ввести суму платежу (і то не по всіх постачальниках) мені особливих проблем не складає.Зрештою, що тут поганого — скористатись акційною пропозицією, щоб зекономити трохи грошей, хоч і небагато ?
«И вайбер вы стали активнее использовать тоже исключительно потому..» — не знаю, звідки у вас дані про активність мого вайбера (щоправда, у мене кілька акаунтів у вайбері), але про всяк випадок повідомлю: на фінансовому смартфоні у мене встановлено вайбер з дня його покупки і сплата комуналки через ПУМБ на його активність сильно не повпливала — на нього приходять повідомлення і від інших банків, зокрема і від Привата. Та й від ПУМБа приходять повідомлення, не пов`язані зі сплатою комуналки. Також по Вайберу я при необхідності спілкуюсь з лінією підтримки деяких банків, наприклад Монобанку.
«разговор о том, кто и через какие приложения платит…» — розмова про те, який додаток є найзручнішим для сплати комуналки.І стверджувати, що Монобанк тут однозначно займає 1-у позицію — невірно.Чому — пояснив, приклади навів.
«Сейчас вы платите через приложение ПУМБа и картой ПУМБа и всё это исключительно из-за повышенного кешбека, а не потому что вам удобно или комфортно» -чесно кажучи, так. Easy Pay зручніший.Хоча і сплата через ПУМБ особливих незручностей не викликає - вибрати з календаря иісяць оплати і ввести суму платежу (і то не по всіх постачальниках) мені особливих проблем не складає.Зрештою, що тут поганого — скористатись акційною пропозицією, щоб зекономити трохи грошей, хоч і небагато ?
«И вайбер вы стали активнее использовать тоже исключительно потому..» — не знаю, звідки у вас дані про активність мого вайбера (щоправда, у мене кілька акаунтів у вайбері), але про всяк випадок повідомлю: на фінансовому смартфоні у мене встановлено вайбер з дня його покупки і сплата комуналки через ПУМБ на його активність сильно не повпливала — на нього приходять повідомлення і від інших банків, зокрема і від Привата. Та й від ПУМБа приходять повідомлення, не пов`язані зі сплатою комуналки. Також по Вайберу я при необхідності спілкуюсь з лінією підтримки деяких банків, наприклад Монобанку.
«Я тоже умею ругаться…» — я не збирався і не збираюсь лаятись і когось кудись посилати, зокрема вас. Для підтвердження цього я і поставив смайлик. Але ваша фантазія часто породжує твердження, засновані виключно на ваших одному вам відомих домислах і ви ці твердження озвучуєте в безапеляційній формі, причому деколи вони переступають деяку допустиму етичну межу. У даному випадку — звідки вам знати, на що я готовий заради підвищеного кешбеку? Так, заради нього я готовий зробити зайвий клік чи самостійно ввести суму у відповідне поле у формі платежу, от і все. Ви ж про це пишете так, ніби я за зайвий відсоток кешбеку готовий маму рідну продати. Може варто деколи трохи фільтрувати словесний потік ?
«Время лечит любые раны…» — це вірно. Але всілякі випади на форумі, які породжені виключно фантазійними домислами чи просто бажанням «насолити» словесно — це тягне максимум на дрібні подряпини…
«Время лечит любые раны…» — це вірно. Але всілякі випади на форумі, які породжені виключно фантазійними домислами чи просто бажанням «насолити» словесно — це тягне максимум на дрібні подряпини…
Qwerty1999
«Самая лёгкая оплата коммуналки исключительно в приложении Монобанк — выбираются нужные поставщики, цифры автоматом подтягиваются, система помнит и заполняет предыдущие показания счетчиков, все суммы подтягиваются в актуальном состоянии и оплата производиться одним кликом…» — от видно не до всіх додатків у вас руки дійшли, так що не треба так безапеляційно стверджувати.
У Easy Pay точно все так само. Тільки додатково ще й кешбек нараховується.
Як би вам не хотілось цього визнавати — не Монобанком єдиним…
«Самая лёгкая оплата коммуналки исключительно в приложении Монобанк — выбираются нужные поставщики, цифры автоматом подтягиваются, система помнит и заполняет предыдущие показания счетчиков, все суммы подтягиваются в актуальном состоянии и оплата производиться одним кликом…» — от видно не до всіх додатків у вас руки дійшли, так що не треба так безапеляційно стверджувати.
У Easy Pay точно все так само. Тільки додатково ще й кешбек нараховується.
Як би вам не хотілось цього визнавати — не Монобанком єдиним…
- +
- 0
- Qwerty1999
- 18 февраля 2021, 22:21
- #
Kingcity
Ну так и платили бы в Easуpay, раз там удобнее чем в приложении ПУМБа. :-)
Мой ответ был адресован не вам,
а 2769 который утверждал что приложение ПУМБа самое лучшее для оплаты услуг ЖКХ, а по факту даже по вашим поставщикам толком ничего не подтягивается и надо вводить цифры вручную, в значит брать их из каких-то квитанций (бумажных, электронных или смотреть на сайте поставщика).
Может по одной квартире и десяти поставщикам это и терпимо, но по трем и более квартирам когда надо перелопатить до десятка поставщиков по разным лицевым счетам — затраты времени просто огромны…
Ах да, я забыл про кешбэк — его наличие компенсирует любой головняк…
P.S. На досуге посчитайте цену часа своего рабочего времени и сравните с кешбэком и затратами времени на заполнение форм в приложении ПУМБа.
Может оно того и не стоит…
Ну так и платили бы в Easуpay, раз там удобнее чем в приложении ПУМБа. :-)
Мой ответ был адресован не вам,
а 2769 который утверждал что приложение ПУМБа самое лучшее для оплаты услуг ЖКХ, а по факту даже по вашим поставщикам толком ничего не подтягивается и надо вводить цифры вручную, в значит брать их из каких-то квитанций (бумажных, электронных или смотреть на сайте поставщика).
Может по одной квартире и десяти поставщикам это и терпимо, но по трем и более квартирам когда надо перелопатить до десятка поставщиков по разным лицевым счетам — затраты времени просто огромны…
Ах да, я забыл про кешбэк — его наличие компенсирует любой головняк…
P.S. На досуге посчитайте цену часа своего рабочего времени и сравните с кешбэком и затратами времени на заполнение форм в приложении ПУМБа.
Может оно того и не стоит…
Qwerty1999
«Ну так и платили бы в Easуpay, раз там удобнее чем в приложении ПУМБа. :-) «- не виключено, що повернусь до Easy Pay через деякий час, поганяю ще трохи ПУМБ, там видно буде.
Те, що ПУМБівський додаток зараз не самий зручний — з цим я погоджуюсь, працювати ще є над чим, щоб його удосконалити, зокрема в частині оплати послуг ЖКГ. Ну що ж, подивимось, як він буде далі розвиватись.
«я забыл про кешбэк — его наличие компенсирует любой головняк…» — ну не будь-який, це ви перегнули, але деякі дрібні незручності можна й потерпіти.
«На досуге посчитайте цену часа своего рабочего времени и сравните с кешбэком» — я оплату комуналки у вільний час роблю. От недавно — дружина сидить на дивані і свої серіальчики по телевізору дивиться, я поряд в смартфоні копирсаюсь. Мені краще в екран смартфона втупитись ніж оце її «телемило» споглядати :)) .
«Ну так и платили бы в Easуpay, раз там удобнее чем в приложении ПУМБа. :-) «- не виключено, що повернусь до Easy Pay через деякий час, поганяю ще трохи ПУМБ, там видно буде.
Те, що ПУМБівський додаток зараз не самий зручний — з цим я погоджуюсь, працювати ще є над чим, щоб його удосконалити, зокрема в частині оплати послуг ЖКГ. Ну що ж, подивимось, як він буде далі розвиватись.
«я забыл про кешбэк — его наличие компенсирует любой головняк…» — ну не будь-який, це ви перегнули, але деякі дрібні незручності можна й потерпіти.
«На досуге посчитайте цену часа своего рабочего времени и сравните с кешбэком» — я оплату комуналки у вільний час роблю. От недавно — дружина сидить на дивані і свої серіальчики по телевізору дивиться, я поряд в смартфоні копирсаюсь. Мені краще в екран смартфона втупитись ніж оце її «телемило» споглядати :)) .
В Монобанку все ж, як ви пишите, треба вибирати постачальників, а в мене в моб. додатку вони самі підтятуються з актуальнимт цифрами під адресою
.Виняток-інтерннт провайдер, але він є а іншому розділі.Укртелеком, по моєму теж в іншому розділі.Ви нопевно давно не заходили в додаток.
Самая легка оплата коммунальных услуг в едином окне, которая есть практически в каждом городе. Для этого нужно ввести только номер карты, срок действия и CVV — на 5 день получить кешбєк 10% на карту и после оплаты перевести её в рассрочку на 6 месяцев, подтвердив это в Viber или перезвонив оператор ПУМБа.
В Кривом Роге — НОВАКОМ, в Днепре — Единый расчетный центр (ЕРЦ), в Киеве — ГІОЦ и т.д. Там есть вся информация по вашим лицевым счетам и можно вносить показания счетчиков, которые передаются поставщикам услуг.
В Кривом Роге — НОВАКОМ, в Днепре — Единый расчетный центр (ЕРЦ), в Киеве — ГІОЦ и т.д. Там есть вся информация по вашим лицевым счетам и можно вносить показания счетчиков, которые передаются поставщикам услуг.
У нас, на жаль, такої можливості немає. У нас є «Портал споживачів комунальних послуг» — через нього можна подати показники лічильників, переглянути інформацію по нарахуваннях і т.д. Можна і оплатити послуги, але оплата здійснюється через Приватбанк або через Easy Pay (за вибором платника).
Все эти сервисы используют для оплаты разные банки или платежные сервисы, где и вводится данные платежной карты для совершения платежа.
Новаком через Liqpay, ЕРЦ — Portmone и т. д.
Главное это никак не влияет на получение кешбэка по комуслугам от ПУМБ, главное МСС 4900 и будет тебе 10% оти суммы оплаты, но не более 300 грн./месяц.
И все банковские приложения берут данные из этих сервисов, поэтому я предпочитаю оплачивать или у поставщика услуг или у агрегатора — через банковское приложение только то где по реквизитам оплата.
Новаком через Liqpay, ЕРЦ — Portmone и т. д.
Главное это никак не влияет на получение кешбэка по комуслугам от ПУМБ, главное МСС 4900 и будет тебе 10% оти суммы оплаты, но не более 300 грн./месяц.
И все банковские приложения берут данные из этих сервисов, поэтому я предпочитаю оплачивать или у поставщика услуг или у агрегатора — через банковское приложение только то где по реквизитам оплата.
Так, але при оплаті картою ПУМБа через Easy Pay буде зніматись комісія. Краще вже через ПУМБівський додаток заплатити.
Якщо і доведеться два зайвих кліки зробити — то це не проблема.
Якщо і доведеться два зайвих кліки зробити — то це не проблема.
А через Приват тоже комиссию надо платить при оплате чужой картой? Я обычно Liqpay оплачиваю в НОВАКОМЕ другой картой и комиссию Приват при этом не берет.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 19 февраля 2021, 19:45
- #
Zhmunya
«Самая легка оплата коммунальных услуг в едином окне, которая есть практически в каждом городе»
Ключевая фраза «практически в каждом городе», а в реальной жизни,
такие «единые окна» есть всего в нескольких областных и районный центрах.
Киевский ГИОЦ — только в Киеве.
Единые расчетные центры «Мегабанка» (ЕРЦ) — в Кировограде, Полтаве, Чернигове, Черкасах, Новой Каховке, Львове, Днепре, до 2014 ещё были в Донецке.
И на этом всё и т. д. и т. п. заканчивается…
«Самая легка оплата коммунальных услуг в едином окне, которая есть практически в каждом городе»
Ключевая фраза «практически в каждом городе», а в реальной жизни,
такие «единые окна» есть всего в нескольких областных и районный центрах.
Киевский ГИОЦ — только в Киеве.
Единые расчетные центры «Мегабанка» (ЕРЦ) — в Кировограде, Полтаве, Чернигове, Черкасах, Новой Каховке, Львове, Днепре, до 2014 ещё были в Донецке.
И на этом всё и т. д. и т. п. заканчивается…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Все курсы банка |
Через несколько дней пытаюсь рассчитаться кредиткой — ошибка! Опять звонок, опять нужно идентификацию… Ну тут уж полный абзец! Не прохожу — выдаёт ошибку. Спрашивают действия по карте — смотрю в приложении — называю; спрашивают данные паспорта — смотрю в паспорт (хотя и знаю на изусть) — называю… Результат — ошибка, данные указаны не верно (кааааккк!!! Может это у вас не верно?!)
Короче, по опыту использования возникают вопросы:
1. С каких тихих пряников с меня вообще требуют какие-то идентификации? Прямо посреди пользования (у меня кредитка пол года как на руках), подводя меня в ответственные моменты?
2. К чему создавать такие сложности клиентам? Захожу в приложение через отпечаток пальца, ввожу пароли, приходящие на мой номер… Чем не идентификация?!
3. Зачем выдавали карточку если не даёте/мешаете ней пользоваться?!
Варианта 2: либо банк не заинтересован в клиентах, регулярно, в сроки платящих по счетам, либо в банковской системе работают дебилы, не способные отладить работу банка «для людей». Третьего быть не может!
Не нужен клиент? Ну и скатертью дорога — есть достаточно более адекватных банков. Для себя сделал вывод — пусть не смогу платить по счетам (без комиссии), не вставая с дивана, зато буду пользоваться услугами банков, которые не вставляют палки в колёса! Спасибо Привату и Авалю (о нём я был худшего мнения до знакомства с Альфа)