Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Некомпетентність при обслуговуванні

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pavlikivsky30 8 декабря 2020, 21:40
Сьогодні, 8 грудня 2020р., система Альфа-Банку стягула з мене 115 грн.за готівкові операції, хоча у минулому звітному періоді я це не робив. Також списало 60грн за обслуговування картки старого взірця, хоча сьогодні я перейшов на картку Red, де цієї комісії вже нема. Коли я звернувся в службу підтримки, мені дали різні пояснення цього: то я не вніс всю суму для погашення боргу, який виник після покупки 11 листопада (від тієї дати навіть 30 днів не минуло, а за покупки дається пільгового періоду в 62 дні!), то списання відбулися через готівкові операції 2 листопада, хоча мені вже списали за них комісію минулого звітного періоду. За цей період мені мали нарахувати від 8 листопада до 8 грудня, за усе раніше всі комісії я вже сплатив, а за цей місяць готівких операцій не робив, лише покупку 11 листопада. Тому прошу Банк повернути мені надмірно списані комісії (115 і 60 грн.), бо їх стягнення порушує умови червоної картки Red (якщо вони, звісно, не фікція) і ображає мене як клієнта
PS за логікою оператора Банку мені нині нарахували комісії 115 грн. за готівкову операцію, здійснену 2 листопада, у сумі 20грн., а коли в жовтні я зробив готівкову операцію на 4000грн, а комісія, знята у листопаді, складала 95грн…
Сенс Банк
Ответ банка
9 декабря 2020, 12:23
Pavlikivsky30, згідно ДБО, п. 3.4.23.:… Зміна умов обслуговування здійснюється… у разі Перевипуску Основної картки з ініціативи Банку… в перший операційний день Платіжного періоду.

Тобто після перевипуску картки зміна тарифа відбувається після найближчої розрахункової дати.

Далі, згідно п. 3.4.7.1. Дія Пільгового періоду не розповсюджується на суму ...(д) переказу з Рахунку на будь-який інший Рахунок в тому числі рахунок, що відкритий Клієнту в будь-якому іншому банку України (послуга «Переказ з карти на карту»).

У п. 3.4.13. вказана черговість повернення заборгованості. Готівкові операції погашаються в останню чергу. Якщо ви не бажаєте сплачувати відсотки за ці операції, вам необхідно повністю погасити заборгованість по картці.

Вказані вами комісії списані коректно.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Некомпетентність при обслуговуванні