Обман клієнтів і некомпетентність праціників
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- +4
- Qwerty1999
- 9 октября 2020, 18:55
- #
«Чому працівники Вашого банку такі некомпетентні і не знають тарифів продукту, який відкривають клієнту?»
А может сотрудники всё прекрасно знают и понимают - ведь при всей бесплатности этих карт
с вас всё-таки банк смог содрал 100 гривен за один месяц.
А может сотрудники всё прекрасно знают и понимают - ведь при всей бесплатности этих карт
с вас всё-таки банк смог содрал 100 гривен за один месяц.
Як це проблема вирішена банком, що за наглість?
Кошти мені банк не повернув за послугу, якою я не користувалась!!!
- +
- +4
- Станислав Косовцов
- 9 октября 2020, 19:51
- #
І, скоріше, не поверне. Тут треба доводити у суді, що ви не замовляли цю послугу. Якщо це вдасться, то у примусовому порядку можна щось отримати від банку. Але 100 грн. - це не ті кошти, заради яких є сенс цим займатися.
Тут ключове слово «депозит». Працівник Вам правильно сказав, що якщо будете тримати в банку такий депозит, тоді карта буде безплатна. Але депозит Ви зняли і карта стала відразу платна. Альфа - вона така...
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Все курсы банка |
Чому працівники Вашого банку такі некомпетентні і не знають тарифів продукту, який відкривають клієнту?
Якщо я прийшла в банк і хочу лише депозит, то для чого я маю відкривати картки, якими не хочу і не планую користуватись і за це ще потім платити кошти?
Реально не рекомендую користуватись послугами даного банку: некомпетентність працівників, відкриття додаткових продуктів, які клієнту непотрібно, але без них неможливо отримати бажаний продукт і за які потім клієнту ще необхідно заплатити, хоча ними ніколи і не користувався. А потім ще необхідно просити закрити цей продукт, щоб ще більше не влетіти в мінус, хоча як можна нараховувати в мінус плату, по платіжній картці, по якій ніколи не було руху коштів і нуль на рахунку.
На момент відкриття вами депозиту банк пропонував для оформлення пакети банківських послуг «Сomfort», «Ultra», «Platinum Black» з тарифами: https://alfabank.ua/upload/Tarrifs_comfort_ultra_black_do_250520.pdf
Умови безкоштовного обслуговування вказані у п.1.
Вибачте за неповну консультацію співробітника відділення, суму 100 грн. завтра зарахуємо на ваш картковий рахунок.
Зараз ми пропонуємо пакети банківських послуг «White»/ «Black»/ «Graphite» з тарифами: https://alfabank.ua/upload/Tarrifs_White_Black_Graphite_25.05.20.pdf