Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк несанкціоновано використовує особисті дані

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Oksana07 10 августа 2020, 12:01
02 серпня 2020 року я отримала своє замовлення в одному з українських інтернет-магазинів. Після того, як я забрала своє замовлення, на мій номер телефону прийшло наступне повідомлення: «Вам зараховано і списано… грн по замовленню… Баланс гаманця 0.00 „
Оскільки я ніколи не була клієнтом Альфабанку, мене вкрай зацікавило таке повідомлення. Звідки у банка мій номер? Чому я, виявляється, маю якийсь гаманець, на який зараховуються і з якого списуються кошти у сумі замовлення в інтернет-магазині?

Взаємодія з гарячою лінією була нульовою — віртуальний оператор не зміг розпізнати ключові слова з мого звернення, тому звернулася до чату.

В чаті оператор не зміг мені допомогти, пообіцявши розібратися та перетелефонувати. Ніхто, звісно, не перетелефонував.

Вдруге звернувшися до чату, я попросила оформити офіційний запит. Мені сказали, що його розгляд займає зазвичай 3 дні. Через 3 дні ніхто, знову звісно, зі мною не зв_язався, тому звернулася до чату втретє. І, увага: оператор попросила мені повідомити день і час отримання того повідомлення від банку. Звичайно, я надсилала скрин повідомлення першому операторові із зазначенням цих відомостей, але хто ж це побачив! Я повідомила ці дані і....!!! “Чекайте відповіді ще 3 дні».

10 серпня ніхто ж, звісно, не відповів, тому вчетверте звернулася до чату (як вдома вже там!). Відповідь (цитую): «Зазначені СМС приходять на підставі публічної аферта з клієнта з компанією .....» «Ви самостійно підвязуєте картку до електронного гаманця.»

Яку картку? До якого гаманця? Я ніколи не була клієнтом вашого банку і ніколи не мала справ з ним. На моє питання стосовно вилучення номеру мого телефону з бази банку відповіді не отримала.

Чому я маю думати, що номер мого телефону використовується чужим банком? Чому я маю переживати, що в мене є якийся гаманець в чужому банку, на якому відбувається рух якихось віртуальних коштів?

Хто мене може кваліфіковано проконсультувати?
Сенс Банк
Ответ банка
11 августа 2020, 8:59
Oksana07, надійшліть будь ласка, в особисті повідомлення номер вашого телефону. Перевіримо.
Полезный комментарий
Sense Bank 11 августа 2020, 12:18
Дане інформаційне СМС-повідомлення приходить за фактом здійснення оплати за замовлений товар на сайті https://eva.ua. У момент оформлення замовлення на згаданому сайті ви погодилися з публічною офертою банку: «Натискаючи кнопку »Оформити / оплатити«, я підтверджую згоду з умовами Договору приєднання і Публічного договору ALFA-MONEY»

Ознайомитися з умовами Публічних договорів (оферт) можна за посиланнями:

Договір приєднання https://eva.ua/publichnyj-dogovor/
Публічний договір банку https://alfabank.ua/upload/Agreement_Alfa_Eva.pdf

Комментарии - 3

+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
10 августа 2020, 20:02
#
Интересная история… А ФИО в смсках написано? Или абстрактно обращаются, как к клиенту? Может не к вам обращаются, а к кому-то другому, а номер ваш ошибочно подвязали? Номер телефона не новый, давно у вас?
+
+15
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
11 августа 2020, 12:18
#
Полезный комментарий
Дане інформаційне СМС-повідомлення приходить за фактом здійснення оплати за замовлений товар на сайті https://eva.ua. У момент оформлення замовлення на згаданому сайті ви погодилися з публічною офертою банку: «Натискаючи кнопку »Оформити / оплатити«, я підтверджую згоду з умовами Договору приєднання і Публічного договору ALFA-MONEY»

Ознайомитися з умовами Публічних договорів (оферт) можна за посиланнями:

Договір приєднання https://eva.ua/publichnyj-dogovor/
Публічний договір банку https://alfabank.ua/upload/Agreement_Alfa_Eva.pdf
+
0
Oksana07
Oksana07
14 августа 2020, 19:45
#
Зрозуміло. Тобто, я не можу купити товар в інтернет-магазині EVA, не приєднавшись до Alfamoney. Звичайно, нічого там більше не замовлятиму, це зрозуміло. В свою чергу, сподіваюся, ніяких смс на свій номер від Альфа-банку отримати не буду.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.05 41.85
EUR 42.1 0
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.05 41.85
EUR 42.1 0
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Банк несанкціоновано використовує особисті дані