Загублені кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 21 июля 2020, 16:17
- #
Доброго дня, 0932797404. В роботі.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Все курсы банка |
9.07 здійснювала транзакцію в сумі 3000 тис грн з карти 4102****0375 на свою карту Приват Банку. До сьогоднішнього дня кошти не зарахувалися і не повернулися!!! При зверненні на Гарячу лінію, мені кажуть «ОЧІКУЙТЕ». Що очікувать? Скільки чекать? Вкажіть точний термін за постановою НБУ який термін має пройти?! І чому я маю чекать через те, що у Вас був збій?? В Приват Банку в мене вимагають підтвердження платежу. Але по виписках в мене його немає!!! Підтвердження платежу я не можу витягнути з особистого кабінету! Там цієї транзакції просто не існує! Можливо тому, що ця сума заблокована в мене на рахунку? Десь залишилась на Вашому транзитному рахунку? Чому 30 грн комісію тоді списали? За що? За неуспішну операцію? Надайте мені офіційну відповідь, з точним поясненням чому так вийшло.
На кого фіксувати скаргу? Куди писати запити?