Незрозуміла ситуація з наданням кредитних канікул
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
4 травня 2020 р. мала телефонну розмову зі співробітником банку, про необхідність оформити кредитні канікули. Моє прохання задовільнили, свою згоду надавала підтвердженням на смс від банку. Потім через кожні три-чотири дні мені телефонували з банку, та казали про заборгованість, яку необхіно погасити. Відповідала що в мене оформлені кредитні канікули, вони цю інформацію перевіряли та підтверджували, що дійсно це так і вибачалися за турботу. Сьогодні — 23 травня 2020 р. через майже два тижні мені знову телефонує співробітник банку та каже про заборгованість і про те що мені відмовлено в наданні кредитних канікул!!! Як це розуміти!!! На гарячій лінії допомогти не можуть, телефонуйте в понеділок, будемо розбиратися. Я розраховую на те що маю відстрочку в платежах, кліент банку вже не один рік і не було ніяких проблем. Чому банк не йде на поступки своїм клієнтам??? Як це ви маєте канікули, а через дві неділі вибачте платіть. Якби я мала змогу, то навіть не зверталася б з таким проханням.
Ответ банка
25 мая 2020, 19:40
Доброго вечора, Yuliia1984. Детально перевірили інформацію. На жаль, дійсно, інформація операторами щодо оформлення пільгових канікул надавалась не коректно. Приносимо вибачення за дану ситуацію. Умови компенсації в особистому повідомленні. Сьогодні оформлена нова заявка на оформлення пільгових канікул — очікуйте, будь ласка, розгляду.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 25 мая 2020, 9:04
- #
Доброго дня, Yuliia1984. Взято в роботу.
- +
- 0
- Yuliia1984
- 26 мая 2020, 11:31
- #
Доброго дня! Чекаю на рішення баннку, сподіваюсь що воно буде позитивне, та на те що мене повідомлять.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Все курсы банка |