Футбол , некомпетентність, необов'язковість
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 26 марта 2020, 9:39
- #
В работе.
Не надсилайте мені нові запити на заявку ,у .котрих я маю заповнити обов'язкові поля прізвище ім'я по батькові день народження і так далі і тому подібне. Заявка уже створена у відгуку я її вказав.
До відділення банку я приходив з паспортом ідентифікаційним кодом
В Служби підтримки я звертався з мобільного додатку після ідентифікації а також в телеграм. Номер заявки можу повторити 1-31106577034
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 26 марта 2020, 9:54
- #
Ми вам нічого не надсилаємо. Даних, що ви дали банку достатньо:)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Все курсы банка |
Проконсультувався в службі підтримки банку.
Все зробив як народили. В четвер пішов у відділення і обламався.
Спочатку розказував працівникам відділення що євро ( а які я хочу конвертувати долари) мають видаватися, на сайті повідомлення відповідне є, і чат консультація з службою підтримки по цьому і інших питаннях зафіксована.
Потім довший час був посередником між спеціалістами служби підтримки і співробітниками відділення. Питання не вирішилося. У відділенні визнавали лише одну схему: я здаю долар за гривню, за гривні купую євро. Про конвертації в мобільному додатку, про продукт Fast Card слухати не хотіли. Четвер результат нульовий.
П'ятниця, після чергової консультації з спеціалістом служби підтримки надів пов'язку, рукавиці і в банк забрати 150€ з рахунку. І що? Знову відмова, знову спорчений телефон, знову я клієнт є посередником між співробітниками відділення і спецвалістами банку( так вони представляються в чаті)
Закінчилися дебати спеціалістів з співробітниками (нагадую що я був зв'язковим) оформленням запиту:
✓ 1-31106577034 (20.03.2020) терміном розгляду один робочий день і повідомленням клієнта до 25.03.2020
Ясен пень що ніхто не кивався.
Нині 26.03.2030 ( тиждень + 1 день капітелі) зв'язався стосовно запиту, відповідь: Співробітник Вам зателефонує протягом дня. На даний момент запит в роботі ще, протягом дня буде оброблений.
А останнє повідомлення в чаті з аргументами, підкріпленням ст.1066 ЦКУ та порівнянні з подібною ситуацією в Приватбанку де за 15 хв вирішилося все і без платних дзвінків в підтримку для фізичних осіб просто зникло, в чаті зникло.