Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Про подвійні стандарти та найжахливішу службу підтримки((

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Goodday2020 20 января 2020, 21:53
Мав гіркий досвід спілкування з спеціалістами (операторами) в чаті.
При кожному зверненні спеціалісти потребують ідентифікації тебе як клієнта ( в мобільному додатку, де ти вже зайшов під паролем), тобто фінансові операції по карті ти проведеш, а дізнатись інформації по карті — ні!
Оператори дають різну інформацію, на вимогу клієнта відключити ту чи іншу послугу дають її «переваги» в кращих традиціях, напевно, 90-х років і поки ти 10 разів не повториш одне й те саме, то тебе не почують. Але це ще не все…
Звертаючись вже по телефону на «гарячу лінію» зафіксувати скаргу і розказуючи чому саме, то тебе просто серед розмови вибивають і навіть не намагаються повторно зв'язатися!!! Альо, альо, Альфа, я ще чекаю????????
Думаючи знайти останнє джерело здорового глузду пишеш їм на офіційному акаунті у Фейсбуці, але результат той самий. Тебе чомусь просять пройти складну процедуру ідентифікації, хоч могли тільки спитати ПІБ та номер тел. (для фіксації скарги на співробітників в попередніх каналах зв'язку).
Підсумовуючи вищенаписане: з таким відношенням до клієнта який ще жодної операції по карті не провів до добра це не приведе...((
Сенс Банк
Ответ банка
22 января 2020, 15:30
Goodday, доброго дня. Нам дуже шкода, що склалася така ситуація( Всі ваші коментарі з приводу консультування співробітниками гарячої лінії та чату взяли до уваги та здійснимо необхідні дії. Страховки по картковому рахунку відключені. Надіємося на розуміння та подальшу співпрацю.

Комментарии - 2

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
20 января 2020, 22:40
#
Возможно поможет…

https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/123734/
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
22 января 2020, 9:00
#
Доброго дня. В роботі.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.9 46.65
USD 41.05 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.9 46.65
USD 41.05 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Про подвійні стандарти та найжахливішу службу підтримки((