Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Гроші зникли не зрозуміло куди.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
KaterynaPi 18 января 2020, 13:47
Оскільки у банку закриті налаштування відгуків, напишу тут:

09.10 я вирішила скористатись додатком альфабанку для оплати комунальних платежів на сумму майже 4000 грн. Оплати були на рахунок ГІОЦ. 10 днів після гроші на рахунок ГІОЦ не дійшли і в моєму особистому кабінеті ГІОЦ досі не відображені. З мого рахунку зняті. Три дні тому я зателефонувала в банк з проханням мені допомогти. Мені сказали що тут з таким не допомагають, пишіть в додаток. В додатку мені спершу запропонували перезавантажити додаток, потім запропонували зформувати квитанції, потім порекомендували краще дзвонити. Свій телефон для звязку я залишила двічі, з проханням мені зателефонувати. Кожного разу в додатку змінювався оператор. Кожному я пояснювала свою проблему знову, бо провірити історію вони не могли чи не хотіли і просто зникали. Починався новий чат з новою людиною. Сьогодні я кілька разів пробувала власне телефонувати через додаток. Щоразу «робот Алла» звязувало мене з різними департаментами, які відповідали, що це запитання не до них, вони займаються іншим. Переключити на відповідний департамент мене вони не могли за відсутності такої технічної можливості. З банку мені ніхто не задзвонив, хоча я просила кілька разів, щоразу залишала номер (хоча він звісно ж є в системі). До відповідного відділу колцентру я так і не додзвонилась, хоча витратила всі свої хвилини на номер (044) який тарифікується відповідно. Долю своїх грошей я досі не знаю. І я трішки здивоварна таким сервісом банку. На мене потратили час надцять працівників, щось мені розповідаючи, втираючи, втюхуючи, чи виправдовуючись. Проте відповідь чи консультацію бодай якусь, доречну до моєї чітко сформульованої проблеми, я так і не отримала. Свого часу я потратила близькоо години.
Сенс Банк
Ответ банка
20 января 2020, 16:44
KaterynaPi, доброго дня. Додатково перевірили. Всі платежі, що здійснені вами 9.01 успішні і відправлені за вказаними реквізитами. Ви можете роздрукувати квитанції через особистий кабінет та звернутися з ними до отримувача для пошуку платежу.

Комментарии - 1

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
20 января 2020, 11:20
#
Доброго дня. В роботі.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.45 43
USD 39.45 39.9
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.45 43
USD 39.45 39.9
Все курсы банка