Персонал не навчений ввічливо спілкуватися з клієнтами, за те навчений порушувати Закони України.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Все курсы банка |
Звернувшись до першого касира з питанням як мені закрити кредитний рахунок у відділенні банку, я отримала відповідь, що ніяк я його не закрию, ніяких способів не має, а він закриється автоматично можливо через тиждень, а можливо через місяць. Це при тому, що касир навіть не взяв ніяких даних в мене, щоб як мінімум подивитись на мій рахунок, що за рахунок і які в ньому умови.Просто дивлячись на мене оприділила. Коли я повторно згадала це саме питання, касир вже з хамським тоном почала до мене розмовляти, начеб то чому я до неї причипилась. Тоді я звернулась до іншого касира з цим самим питанням. Вона в мене взяла паспорт і почала перевіряти інформацію. Вияснили, що залишився борг в 14 грн., я його відразу погасила через касу. Запитавши, коли і як я зможу повністю закрити кредитовий рахунок на своє прізвище, я отримала відповідь, як тільки кошти зарахуються на мій рахунок і будуть відображатися в моїй виписці в моб.додатку я можу закрити рахунок або через відділення або через технічну підтримку(ця відповідь вже відрізнялась від відповідді першого касира). Коли кошти зарахувались на мій рахунок я сказала, що хочу написати заяву на закриття карткового рахунку, після чого мені сказали, що в них такого не має, відділення не приймає ніяких заяв. Тоді я повідомила, що хочу подати у відділенні заявку на закриття кредитового рахунку, і знову отримала нову відповідь, що через відділення заявка не подається, я можу подати її тільки через моб.додаток.(Я була в шоці, перед цим касир мені сказала, що я можу подати і через їхнє відділення). Я пішла ні з чим, і мені довелося витрати свій час і кошти, і їхати на інше відділення.
А тепер мене цікавить, чому це відділення працює порушуючи закон України і Постанови Національного банку України, відмовивши мені написати заяву на закриття рахунку, і збрехавши мені, що ні одне відділення в мене такої заяви не прийме(ще касир кинула мені таку фразу:«можете запитати в кого хочете, ніхто таку заяву не приймає і її не існує»).
Скажіть, будь ласка, чому Альфа Банк не працює по законам!?
Згідно із статею 1075 Цивільного кодексу України договір банківського рахунка розривається за заявою клієнта у будь-який час.
Відповідно до 20.1 Постанови Національного банку України «Про затвердження Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах» від 12.11.2003р. 492 поточні рахунки клієнтів банків закриваються зокрема на підставі заяви клієнта.
Я давно вже являюсь клієнтом Альфа банк, але після такого хамовитого відношення до себе, співпрацювати з цим банком більше не має ніякого бажання! Мабуть ви не думаєте за своїх клієнтів, на одного більше, на одного менше яка там різниця…