Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Работа колекторів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Daryna Daryna 3 апреля 2019, 17:34
Просрочила виплату щомісячного платежу, так іноді буває через роботу, зазвичай зі мною зв«язуються оператори, називають суму, яку необхідно внести і я вношу платіж через термінал і проблем ніколи не виникало, сьогодні мені зателефонувала співробітник з номеру 0630361978 і почала хамити і погрожувати, що якщо я не внесу платіж протягом доби, мої особисті дані, а також фото буде „на соц. сторінках і на якійсь сторінці банку з номером мого рахунку і підписом, що мені не вистачає оплатити рахунок“, начебто у профілактичних цілях.
Я пояснила, що оплачу сьогодні, але через термінал, я завжди оплачую таким чином, тому що відділень банку не багато і мені так зручніше, також через роботу фізично я не завжди можу прийти у відділення, тому що зазвичай там необхідно провести пів дня. Але оператор продовжувала хамовито розмовляти і погрожувати, наголошуючи, що у мене є доба, і чесно кажучи я була в шоці, до цього такого не виникало, оператори чемно спілкувались по телефону і в онлайн підтримці, тим паче, що я завжди відповідаю на дзвінки і якщо необхідно сплатити заборгованість, яка виникла, я завжди кажу, що сплачу її і сплачую. Я добре розумію, на що націлені такі дзвінки і що юридично банк не має права висвітлювати особисті дані клієнтів, і маю велику надію, що співробітник понесе відповідальність за те, що говорить. З таким ставленням клієнтів у Альфа банку буде з кожним роком менше.
Співробітниця також сказала, що вона „не какой-то оператор“ і представилась Ковальова Тетяна Михайлівна
Сенс Банк
Ответ банка
4 апреля 2019, 12:37
Daryna, доброго дня. Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні номер телефону, на який вам телефонували і дату та час дзвінку. Потрібно перевірити коректність консультації.

Комментарии - 3

+
0
martin11
martin11
3 апреля 2019, 21:03
#
Такое у этого банка часто и густо случается (я не клиент альфа- банка никогда не был) мне звонили не знаю за кого на них управы нет единственный выход обходить как зачумленных
+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
4 апреля 2019, 15:43
#
Да, это практически везде такое, не только в этом банке.
+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
4 апреля 2019, 15:59
#
«Співробітниця також сказала, що вона „не какой-то оператор“...» — вспомнилась цитата из фильма «За двумя зайцами»:
«Я вам не как-либо что, а что-либо как!» :)
Что вы с этими звонарями носитесь, как с маленькими, оправдываетесь перед ними! Послали как можно дальше, куда фантазия и воспитание позволяют, и всё! Нечего с ними церемониться! :) Это же просто рядовые звонари — люди не нашедшие себя в этой жизни, ничего не умеющие делать и ни на что не годные, кроме как для пустой болтовни по телефону. А представляться анонимно по телефону можно кем угодно, хоть Папой Римским, хоть матерью Терезой — документы же никто не предъявляет. :)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.1 45.85
USD 41 41.55
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.1 45.85
USD 41 41.55
Все курсы банка