Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Недостовірна інформація по погашенню кредиту, некомпетентні співробітники, неможливо додзвонитися на гарячу лінію

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
annalulko 2 февраля 2019, 20:31
Кредитну картку картку оформив брат, мій номер вказав як номер контакної особи у випадку, коли не зможуть з ним звязатися. Після того як він не оплачував кредит, почали звонити до мене і вимагати оплатити за нього гроші, хоча я з ним не проживаю, не користувалась цими кредитними коштами і не є поручителем. Лякали всілякими перевірками по місцю роботи, проживання, і тим, що в майбутньому мені як родичці можуть не надати кредиту ні в одному банку… Після багаторазових дзвінків, розмов з компетентними та не зовсім працівниками «Альфа-банку» згодилася допомогти закрити цю кредитну картку, навіть запропонували списати частину штрафу за умови закриття одним платежем певної суми. Після декількох платежів брат подзвонив у банк, щоб дізнатися, яку суму потрібно сплатити, щоб повністю закрити рахунок. Це мав зробити тільки брат, мені вони цю інформацію не надали, оскільки, я не є клієнтом банку (А ГРОШІ МАЮТЬ ЗНАЧИТЬ ПРАВО ВИМАГАТИ, ЩЕ Й З ПОГРОЗАМИ, ХОЧА Я НЕ Є КЛІЄНТОМ БАНКУ!!!!!!!) Прийшла смс — десь 700 грн, сума була сплачена. Потім через через декілька тижнів потрібно було передзвонити на гарячу лінію з заявкою закрити рахунок. Це мав зробити тільки брат. Через декілька місяців знову дзвінок, потрібно сплатити 600 грн разом зі штрафом, і знову питання, чи я не можу заплатити за нього. На запитання, чому не сказали раніше, яку дійсно суму потрібно заплатити для закриття рахунку, дівчина відповіла, що не знає відповіді на це запитання і більше інформації не може надати. АЛЕ ПЛАТІТЬ!!! НА ГАРЧУ ЛІНІЮ БРАТ ДОДЗВОНИТИСЯ НЕ МОЖЕ.

Ні в кому випадку брата не оправдую, мала декілька розмов з ним на цю тему…

Для себе зробила висновок, що не буду клієнтом «Альфа-банку» ні в якому разі, та й іншим категорично не рекомендую.

Дуже набридливі та некомпетентні оператори, бісить те, що дзвонить кожного разу інша людина, яка не розібралася в ситуації, а гроші вимагає, хоча по закону я їх в даному випадку оплачувати не зобовязана.

І чому я повинна тратити на них свій час, хоча не являюсь навіть клієнтом даного банку?

Надіюсь, можна в цій ситуації розібратися, чого подали недостовірну інформацію?
Сенс Банк
Ответ банка
4 февраля 2019, 14:31
annalulko, доброго дня. Щоб розібратися в ситуації, потрібно розуміти, коли вашому братові була озвучена сума боргу для закриття, коли він подавав, якщо звичайно подавав, запит на закриття рахунку. Якщо можете надати цю інфу — напишіть, будь ласка, її в особистому повідомленні і номер кредиту або ІПН вашого брата.

Комментарии - 13

+
+20
corsww
corsww
3 февраля 2019, 7:35
#
Не будут они разбираться. Более того выдадут премиальные всем мерзавцам которые вам звонили. Потому что они добились главного. Вынудили Вас, человека вообще ни в чем не виноватого отдать деньги. Это политика банка. Всеми возможными средствами испоганить жизнь родственникам и знакомым заемщика.
+
+35
annalulko
annalulko
3 февраля 2019, 10:20
#
Дякую за коментар! Не бажаю нікому зла, але хай ці гроші підуть їм на лікування!
+
+2
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
4 февраля 2019, 16:41
#
Медицина тут бессильна! В таких случаях более эффективны народные методы. :)
+
+10
Dremcat
Dremcat
4 февраля 2019, 19:25
#
Альфа в своём репертуаре. Не устану повторять: пишите жалобу в Нацкомфинуслуг, можно онлайн. Чем больше будет жалоб, тем быстрее их прищучат
+
+9
annalulko
annalulko
4 февраля 2019, 23:34
#
Дякую, якщо питання не вирішиться нормально, то буду писати.
+
+2
elen111
elen111
4 февраля 2019, 20:55
#
И ничего на счёт террора третьего лица в комментарии Альфы. Эдакие зайки.
+
+2
Dremcat
Dremcat
4 февраля 2019, 23:16
#
У Вас опять наяривают — 3 му лицу?
+
+9
annalulko
annalulko
4 февраля 2019, 23:29
#
Звонять, де ж вони дінуться. І мені, і його дівчині.
+
+26
elen111
elen111
5 февраля 2019, 7:59
#
Вроде нет. Но это повсеместная практика. Незаконный сбор и обработка персональных данных. Почему на это никто не реагирует, я не понимаю. Так же, как не понимаю суть этих звонков.
Не платит клиент — иди в суд. У меня
подобные действия вызывают обратное желание.
Как-то один упырь из банка наяривал и выписывал мне по долгу моей кумы. После 2 общений он меня заблокировал и в телефоне, и в соцсетях.
Моя бы воля, все эти звонари-коллектора сидели бы в выгребных ямах, именно там для них место
+
+11
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
5 февраля 2019, 15:43
#
Пишите заявление в полицию по поводу вымогательства и копию в прокуротуру!

То что делают сотрудники Альфа-Банка уголовно наказуемо!
+
0
annalulko
annalulko
7 февраля 2019, 14:31
#
Про це теж думала, а де гарантія що щось докажеш, а не вимотають нерви ще більше. Хтось подавав можливо? Які результати?
+
+3
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
7 февраля 2019, 16:39
#
Всё зависит от вас! «Без труда не выловишь и рыбку из пруда» :) Вы должны предоставить доказательства того, что вас принуждают выполнить долговые обязательства третьего лица. Кроме того, даже если вы предоставите записи таких разговоров с неизвестным вам человеком, то тут еще нужно будет увязать этого звонаря с банком. Как правило банки легко отказываются от своих звонарей, если те начинают перегибать палку. :) Как по мне, это малоперспективное занятие. Проще и эффективнее тупо посылать и троллить звонарей, если конечно нет от них прямых угроз. Тогда заяву в пилицию желательно написать. Но обычно банки таким не страдают. Это удел МФО-шараг разбрасываться угрозами физического насилия.
+
0
annalulko
annalulko
7 февраля 2019, 17:08
#
Та тут справа і в тому, що погрожують, та ще й обманами винуджують в людей гроші. Якось хотілося нормально в цій ситуації розібратись, а тут…
Хотів брат закрити картку, недоказали 144 грн, хоча просив суму на повне закриття. І що, набіг знову штраф, як же їм премії інакше заробляти. І в них ніхто не винен кажуть, платіть!!! Не буду вдаватися в нюанси, але люди біжіть з цього банку, таких тут відгуків начиталася вже, що ого-го!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.2
USD 40.3 40.95
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.2
USD 40.3 40.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Недостовірна інформація по погашенню кредиту, некомпетентні співробітники, неможливо додзвонитися на гарячу лінію