Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не задоволена роботою банківськими працівниками

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lena96 28 ноября 2018, 18:51
20.11.18 була у відділенні Альфа банку де хотіла оплатити суму на кредитну картку, я підійшла до каси банку і попросила перерахувати мені суму та рахунок картки, касир банку відправив мене до терміналу самобслуовування і сказала, що мені там допоможуть, коли я підійшла до терміналу мені ніхто так і не допоміг, а каса тим часом закрилась, я не знаючи як користуватися терміналом вставила картку і тут термінал завис і картку мені не віддав, як виявилось, що картки туди не потрібно були вставляти, коли він перезагрузився він віддав мені картку назад і до мене підійшли і сказали, що пробуйте ще раз тільки не вставляйте картку, я пробую ще раз, ввела номер рахунку і тут термінал просить внести кошти, але не по одній купюрі, а всю сумму відразу, я була здивована як так, що потрібно дать всю суму відразу,і тут термінал забирає всю суму, повертає мені 500 грн. і ЗНОВУ зависає, він не перевів кошти на той рахунок який я вказала, я звертаюсь до банку в тому, що мені робити і тут просто геніальна відповідь, а він часто зависає пару клієнтів прийме нормально, а на наступних висне, якщо працівники банку знали про таку проблему, навіщо вони відправляли мене на той термінал. У відділенні банку сказали, що кошти повернуться через 5 днів, що всебдуде добре, але ніякі кошти так і не повернулись, я приїхала через 5 днів на відділення і тут мені заявляють, що кошти будуть повернуті через 30 днів, як так, в мене ж буде нарахована пеня, хоча так як працівники банку розповіли, що пеня не буде нарахована, але ви краще заплатіть наперед, щоб проблем не було, то чому у мене ніхто не запитав чи є в мене кошти платить ще раз, чому така безвідповідальність???
Інкасатори зробили інкасацію терміналу, при перерахунку хіба не видно, що кошти зайві у терміналі чому я маю чекать на свої кошти і думать повернуться вони чи ні????
Сенс Банк
Ответ банка
29 ноября 2018, 10:34
Lena96, доброго дня. Банкомат дуже простий у використанні, потрібно слідувати підсказкам. Поповнити карту можна як з її використання, так і без неї. Іноді техніка ламається, на жаль. І я приношу вибачення за незручності. Максимальний термін розгляду таких звернень може бути до 45 днів, проте банк робить все можливе, щоб найшвидше вирішити питання. Банкомат приймає одразу всю суму, це значно економить час на виконання операції. Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні ваш ІПН, суму та час поповнення. Також потрібно перевірити консультацію в КЦ, для цього уточніть дату та час дзвінку і з якого номеру телефонували.
Минфин
Ответ администратора
3 декабря 2018, 21:27
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 03.12.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Комментарии - 3

+
0
Lena96
Lena96
29 ноября 2018, 11:43
#
Я знаю і вірю, що таке може буть, що техніка ламається, але термінал у банку ламається уже не перший раз і працівники банку про це знають і знали, що кошти не повернуться через 5 днів на рахунок, чому не попередили відразу, що кошти будуть повернуті через 21-45 днів, що мені тепер робить, заборгованість по кредиту потрібно сплатить вчасно, а тепер не відомо чи взагалі до кінця року кошти будуть повернуті чи ні?
Чому так виходить, що банк після інкасації баче, що кошти зайві у терміналі чому на даний момент так важко повернути свої власні кошти назад????
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
29 ноября 2018, 13:03
#
Lena96, консультацію співробітників ще треба перевірити. Вкажіть, коли дзвонили в КЦ, і з якого номеру. Звідки у вас інформація, що інкасація вже була?
+
0
Lena96
Lena96
29 ноября 2018, 14:18
#
Я думаю, що за 10 днів,інкасатори уже робили інкасацію термінала самообслуговування
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.2
USD 40.45 40.99
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.2
USD 40.45 40.99
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Не задоволена роботою банківськими працівниками