Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неймовірно жахливе відношення до клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
robombs 27 февраля 2018, 15:38
Отделение по адресу: Киев, пр-т Голосеевский, 58-А
19.07.2017 взяли кредит в даному банку. По телефону, коли вмовляли на даний кредит було сказано, що оплачувати % будемо після того, як знімете кошти.
В результаті, через місяць почали дзвонити і казати, що ми заборгували платіж (хоча гроші з карти не знімали).
Після довгих обговорень по телефону та у відділенні нарешті вияснили всю правду.
Одразу зняли всю суму і повернули на рахунок.
При цьому залишилися винні суму по страховці — 5 760 грн.

при цьому виникає наступна проблема:
Після 6 місяців оплати кредиту, 27.02.18 при зверненні до банку для дострокового погашення робот на гарячій лінії та менеджер у відділенні озвучили одну і ту ж саму суму — майже 6 000 грн.
Після довгих розмов мені сказали, що для розрахунку саме в цей день треба дати запрос у якийсь спеціальний відділ.
Після цього запросу мені повідомили, що мій платіж буде складати 5 500 грн.!!!

Тобто, 6 місяців я плачу просто так — за що????
Мені ніхто не може пояснити, не може надати адекватних пояснень.
У відділенні відправляють на гарячу лінію. На гарячій лініїї відповідає робот.

Також на відділенні мені рекомендують глянути мій графік платежів і там подивитися суми для виплати.
Про те, що основна частина боргу оплачена була через місяць і відсотки мають бути перераховані на залишок боргу нічого відповісти не можуть і пояснити куди ж щомісяця списувались мої платежі також не можуть.

Що з це за банк, що менеджери не можуть надати адекватну консультацію і пояснити клієнтам куди «пропадають» їх кошти.
І де шукати ті «містичні» відділи, в яких нараховують заборгованість та можуть надати виписки по кредиту?????

Нікому нерекомендую мати хоч якісь справи з даним банком!!!
Сенс Банк
Ответ банка
27 февраля 2018, 16:06
robombs, доброго дня! Для корректної відповіді, прошу вказати номер Вашого договору та ідентифікаційний код в особистому повідомленні.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Неймовірно жахливе відношення до клієнтів