×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- alla magera
- 11 сентября 2015, 23:59
- alla, lutsk
Добрий день! з 2011 року являюсь клієнтом Альфа-банку, за весь період до 17 серпня 2015 року, жодних проблем не виникало. 17 .08.2015р. зателефонувала на гарячу лінію Альфа- банку з метою рестукторізації кредиту під менші відсотки. У відповідь отримала вичерпну консультацію, відповідно я залишила заявку на рестукторизацію та дані про фінстан., таку ж заявку залишила та зареєструвала у відділенні по місцю проживання, надала усю необхідну документацію. Ведемо діалог з працівниками відділення банку, доношу необхідні документи. Разом з тим паралельно почались масові некоректні телефонні дзвінки з погрозами та вимогами про повернення коштів ( і не лише у робочий час). Телефонні номери « працівників альфа-банку» постійно різні і на розумні пояснення про бажання і надалі працювати з банком не реагують. Прошу прийняти міри і припинити телефонний терор, так як з банком працюю і уникати сплати боргу не збираюсь.
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться