×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Kaban20202020
- 14 декабря 2024, 7:04
- Лутавий Костянтин Романович, Одесса
Прекратили со мной работать. Заблокировали счет. Позвонил запросил вывод средств, это единственные деньги, идут уже 3 дня, я ждал как и говорили 3 дня, сегодня звоню, уже 7 дней. Как это понимать? Верните деньги раз не хотите со мной сотрудничать. На что есть? Мой ИПН 3852008853
Ответ банка
14 декабря 2024, 9:06
У вашому випадку банк має право відмовити в подальшому обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом відповідно до пункту 4.3 ДКБО банку та Закону України «Про банки й банківську діяльність», а також Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення».Банк має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.Основними причинами такого кроку є:— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки— порушення власником картки умов договору— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльностіДетальніше із цими причинами можна ознайомитись у статті за посиланням 👉https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554Щодо переказу коштів, то відповідно до внутрішніх нормативних актів — терміни опрацювання таких запитів, а отже і переказів коштів на інший банк становлять 3-5 робочих днів, а у вашій ситуації запит був зафіксований так, що навіть мінімальні терміни в 3 робочі дні не пройшли, тому радимо вам очікувати на перерахування коштів. З повагою, Володимир 💎
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
- Kaban20202020
- 14 декабря 2024, 9:13
- #
Так сегодня 3 день, звоню на горячую линию, они мне заявляют уже 7 дней, как так быстро все меняется? 3 дня это как мне говорили МАКСИМАЛЬНО
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.8 | 44.4 |
USD | 41.8 | 42.2 |
Все курсы банка |