Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
EvaPodolyanec
EvaPodolyanec
26 августа 2021, 11:58
EvaPodolyanec, Днепр
02.08 августа был осуществлен платеж по кредиту через систему Альфа-погашення картой другого банка( третий по счёту платёж-используя эту систему)Деньги с карты списались, есть подтверждение об успешно выполненной транзакции.12.08 сотрудник банка по телефону заявил о моей задолженности. 13.08 в отделении банка я написала заявление N1-38785551901 с просьбой найти мои средства ( квитанция прилагается) И начался кошмар! Операторы отдела взыскания по 10 раз в день звонят мне и членам моей семьи, требуя оплатить этот платёж повторно и идти искать деньги у банка-эмитента платежной карты. Отдел взыскания банка проводить в отношении меня и членов моей семьи давление, что является нарушением наших прав, особенно с учетом вышеизложенного. Как воздействовать на банк, чтобы он нашёл мою оплату в своей же банковской системе?
Сенс Банк
Ответ банка
28 августа 2021, 14:50
В ході проведеного розслідування було встановлено, що здійснена Вами транзакція була успішною. Кошти були зараховані на рахунок іншого позичальника АТ «АЛЬФА-БАНК» відповідно до вказаних Вами реквізитів.

Для вирішення питання перерахування коштів на відповідні реквізити просимо Вас повторно заповнити звернення, де належним чином вказати реквізити для зарахування коштів, а саме рахунок для поповнення IBAN, дату та суму платежу, а також надати виписку по картковому рахунку, з якого проводилась операція, де буде відображена інформація щодо ПІБ власника картки та здійснена Вами транзакція.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 1.7 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженою постановою Правління НБУ №22, кошти з рахунків клієнтів банки списують лише за дорученнями власників цих рахунків (включаючи договірне списання коштів згідно з главою 6 цієї Інструкції) або на підставі розрахункових документів стягувачів згідно з главами 5 та 12 цієї Інструкції.
Враховуючи зазначене, повідомляємо, що підставою для зняття та перерахування коштів на відповідний рахунок є згода клієнта — власника рахунку, на який були зараховані кошти.
Зі свого боку АТ «АЛЬФА-БАНК» буде повідомлено неналежного отримувача коштів про помилково перераховані кошти та необхідність їх повернення.
Інформуємо, що при здійсненні платежу вкрай важливо ретельно перевіряти всі зазначені в квитанції реквізити. Відповідальність за відповідність інформації, зазначеної в платіжному дорученні, суті операції, по якій здійснюється переказ, несе платник.

Комментарии - 1

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
28 августа 2021, 12:23
#
EvaPodolyanec, надішліть нам ідентифікаційний код та ПІБ в приватні повідомленні, перевіримо інформацію та спробуємо допомогти
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться