×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- VitaliiDmt
- 15 августа 2021, 15:55
Доброго дня! У мене така ситуація, я оформив картку хамелеон, і зняв гроші із кредитного ліміту, після цього мені зателефонувала якась особа і сказала щоби я надав інформацію щодо паспорта, хоча там при реєстрації усе надсилав, але я не надав через побоювання що то шахраї, мені сказали що моя картка буже заблокована, і тепер я неможу ввійти в програму, що мені робити?
Ответ банка
17 августа 2021, 8:39
VitaliiDmt, добрий ранок. Для можливості розібратися в ситуації більше детально, потрібні дані, по яким можемо вас ідентифікувати як клієнта банка. На жаль, ми їх не отримали. Але сподіваємося, що ви все ж напишете в особисті повідомлення. Адже нам не байдуже.
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 16 августа 2021, 10:02
- #
VitaliiDmt, Надішліть ідентифікаційний код в приватному повідомленні перевіримо інформацію. Дякуємо!
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 16 августа 2021, 16:53
- #
VitaliiDmt, Ми пам’ятаємо про вашу ситуацію і хочемо допомогти. Але для цього вам потрібно надіслати ідентифікаційний код в приватному повідомленні. Це пришвидшить процес. Дякуємо!
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 17 августа 2021, 8:38
- #
Ми досі не отримали ваш ідентифікаційний код. Він нам потрібен для того, щоб перевірити ваш відгук та допомогти вирішити ситуацію, яка склалась. Якщо ми не отримаємо код, доведеться закрити звернення. Але ми сподіваємося, що цього не станеться. Бо нам не байдуже, чи вирішили ви своє питання.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться