×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Все курсы банка |
При підписанні договору менеджер мені чітко повідомила, що кожного місяця необхідно оплачувати 1206 грн (хоча цієї суми ніяк не вистачає щоб оплатити 2 місяці якщо брати до уваги договір а не тільки сумму кредиту зі страховкою) і також дуже чітко повідомила, що першу проплату необхідно внести до 29 вересня (хоча на вулиці було 10 серпня). Цю всю інформацію ваш менеджер також написала на моєму екземплярі додатку 1 ручкою.
В договорі ж вказано зовсім інше: оплата розбита на 6 платежів, є касовий збір 35 грн(який менеджер в суму щомісячного платежу для дострокового закриття не враховував) і перший платіж до 8 вересня. На питання, чому інформація відрізняється з названою мені менеджер відповіла, що умови кредиту від розетки -«просто немного другие».
У мене на той момент (10 серпня) була предоплата і я повідомив, що хочу її внести, на що менеджер відповіла — «Нет, сейчас платить слишком рано, делать этого не стоит. Оплатите в сентябре и дальше каждый месяц до 29 числа, так вы закроете кредит в три платежа, а не 6». Я погодився, подякував і пішов з відділення, використав предоплату на інші потреби і чекав 20 вересня — дня зп щоб виплатити перший внесок.
12 вересня мені надійшло смс про якусь заборгованісь і невчасну проплату кредиту. 13 вересня зателефонував на службу підтримки, де дівчинка, взагалі не розуміючи, про який кредит з розетки йдеться, повідомила що платити мені потрібно значно більше, і це не враховуючи заборгованість — 1328 грн міс, а тепер ще й борг 50 грн, а якщо не проплачу зараз то птім додасться ще 150грн. Грошей у мене звичайно не було і довелось чекати до дня зп і оплачувати з подвійним боргом.
Поясніть, будь ласка, яким чином отримати компенсацію за повністю невірну консультацію вашим менеджером по кредитах у відділенні і як мені тепер виправляти свою зіпсовану по вині альфа банку кредитну історію