Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
38613047
M Sem
12 августа 2018, 18:01
M
Якщо у клієнта немає доступу до основного номера, але йому терміново потрібен доступ до інтернет-банкінгу, то він приречений? Невже не можна продумати альтернативні способи верифікації і вирішення проблем для клієнтів, які тимчасово за кордоном??? З вашої ж вини не працює ні мобільний додаток (ідентифікація за відбитком пальця), ні інтернет-банкінг. Доступ заблоковано, хоч і пароль і логін вірні, пароль відновити неможливо, тому що система видає повідомлення «клієнт відсутній». Відсутній? Ви розумієте, в якому стані і що вже подумав про свої кошти той клієнт? Буду шукати альтернативний банк, навіть сумнівів немає. Бо до сьогодні, я думала, що хамство в відділеннях — це ваша найбільша проблема. Е ні, ви — суцільна проблема.
Сенс Банк
Ответ банка
13 августа 2018, 9:50
M Sem, добрий ранок. Для підвищення безпеки проведення інтернет платежів та запобігання шахрайству банк прийняв рішення змінити процедуру відновлення паролю і логіна. Якщо немає можливості зателефонувати з основного мобільного номеру, то вирішити питання можливо тільки звернувшись у відділення банку з паспортом та ІПН.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться