×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.65 | 44.25 |
USD | 41.8 | 42.28 |
Все курсы банка |
06.10.2017 мною у відділенні ПАТ «Укрпошта» м. Києва було сплачено кошти у розмірі 500 грн по кредитному договору за допомогою квитанції, роздрукованої на сайті Альфа-Банку ( My Alfa-Bank). Я була впевнена, що кошти надійдуть без проблем. Але сьогодні 31.10.2017 до мене зателефонував менеджер банку, який не тільки не представився, але вів весь час розмову хамовитим тоном, яким не личить розмовляти людям, що працюють в таких закладах. Він повідомив мені, що кошти у жовтні місяці по кредиту не поступили на рахунок та погрозливо вимагав дати відповідь, яким чином я буду вирішувати цю проблему. Я розуміла, що швидко знайти мої «зависші не відомо де» кошти у мене не вийде. Звернувшись в той же день до адміністрації відділення Укрпошти мені повідомили, що потрібно надати копію квитанції та написати заяву на імя керівника закладу, що я і зробила. Це ще не все. Мені доведеться чекати письмову відповідь і потім з нею звернутися до Альфа-банку, щоб знайти свої кошти. Питання: що це за знущання?! Це Альфа-банк так заробляє собі кошти?!
Дякую.