Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Сенс Банка: Киев, ул. Княжый Затон/Григоренка, 2/30

Адрес:
Киев, ул. Княжый Затон/Григоренка, 2/30
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Временно работает по адресу г. Киев, пр-т Николая Бажана, 36-А

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
2 сентября 2025, 21:31
Зазвичай не залишаю відгуки, проте в цьому, здавалося б, дрібному випадку прлявилачь вся дріб'язковість і непорядність цього банку. Здібльшого послугами іншого банку користуюсь, але маю картку СЕНС банку. До Дня Нехалежності у застосунку з’явилась гра-головоломка. Нічого особливого: шукаєш приховані предмети, проходиш маленькі рівні, отримуєш бонуси. Цікаво і певною мірою — дотепно. Пройшовши всі рівні у якості маленького призу банк обіцяв 200 грн. бонусів за покупки від 500 грн. у вигляді кешбеку. То ж зібравшись з думками, я вирішила скупитися в продуктовому і отримати цей кешбек. Аж сьогоді дивлюся, а банк передумав і змінив приз після його отримання. Тобто тепер це не 200, а тільки 100 бонусів. Мені стало настільки огидно від цьогоя наче в мене з кишені витягнули 100 грн. Принципово розрахувалась карткою іншого банку. Від цього шахрайського сенс банку мені не потрібно нічого. Якщо вони так повели себе і такій справі, то страшно брати у них кредит чи класти депозит — мало що їм в голову прийде.
Комментарии (5)
Ответ банка
Сенс Банк
2 сентября 2025, 21:43
Дуже приємно чути, що інтерактивна гра «Подорож Україною» вам сподобалася, а кешбек став гарним доповненням до вражень від участі 😊
Щиро дякую, що поділилися своїм досвідом — для нас важливо знати, як клієнти сприймають наші акційні пропозиції 💙

Водночас хочу повідомити, що з 02.09.25 діють оновлені умови акції: розмір кешбеку становить 5% замість 10%, а максимальна сума тепер обмежена 100 бонусами за період дії пропозиції😔
Таке рішення відповідає пункту 9.3 правил акції, який передбачає можливість змінювати умови або достроково зупиняти акцію, а точніше: «Організатор залишає за собою право достроково припинити (скасувати), зупиняти проведення Акції та змінювати дані Правила»

Також ми опублікували відповідну новину у нас на сайті, переглянути її можна за посиланням: https://sensebank.ua/news/zmina-umov-kesbeku-u-gri-podoroz-ukrainou

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
3
9 апреля 2025, 17:12
Сенс банк запровадив шахрайську практику списання неадекватної комісії в 3 євро за «неактивну» валютну картку, по якій півроку не було операцій.
Тобто замість нарахування мені % за користування банком моїм залишком на картці, списується шалена комісія. Але це звісно право банка встановлювати будь-які, навіть неадекватні комісії, заздалегідь попередивши про це. При цьому від Сенсу з цього приводу повідомлень не було, напевно по-тихому десь впихнули в чергову зміну тарифів маленькими літерами.
І що саме головне — це списання спеціально робиться по шахрайськи, тихо, без повідомлення клієнта, хоча на карті активовані Push-сповіщення. Я сам побачив, що гроші списувались випадково, через 4 місяці. Ніякі повідомлення від банку про списання цієї комісії взагалі не надходили. Пояснення дуже дивне — це «внутрішньобанківська операція», хоча наприклад списання з кредитки приходять як push-повідомлення нормально.
Наразі повернути списані таким шахрайським методом гроші в Сенсі відмовляються, напевно у відповідному відділі сидять особливо обдаровані фахівці, згодні втратити клієнта, який більше 15 років з банком, аби наживитися на 12 євро.
Відповідно виникло непереборне бажання закрити всі рахунки і не мати справу з такою недоброчесною фінансовою установою і написати максимально відгуків, щоб попередити потенційних клієнтів, щоб оминали цей банк!
Комментарии (9)
Ответ банка
Сенс Банк
29 апреля 2025, 10:54
Дякую вам за звернення!

Насправді, списання плати за неактивний рахунок було в нашому банку вже давно, тільки умови були трішки іншими 🙏

Минулого року, восени ми проводили інформування клієнтів щодо змін у розмірі комісії за обслуговування, окрім публікації новини на сайті банку, клієнти отримали пуш-сповіщення/СМС стосовно змін
Відповідні сповіщення було надіслано 1 та 4 листопада, 21 листопада 2024 року набула чинності нова редакція Договору банківського обслуговування фізичних осіб та від 5 грудня 2024 року було внесено зміни до тарифів за картковими та поточними рахунками фізичних осіб.

За оновленими умовами розмір комісії становить 3 у.о., замість 5 у.о, та плата стягується з 7-ого місяця у випадку, якщо по рахунку не проводилося розрахунково-касових операцій за вашою ініціативою 🙌
Додатково було скасовано поріг балансу, за якого комісія за неактивний рахунок не списувалась.

У вашому відгуку, ви зазначили, що комісію було списано з вашої єврової картки — таким чином, можу зрозуміти, що ви не проводили операцій за рахунком півроку, та кошти просто лежали на вашій картці (якщо на рахунку немає коштів, комісія не списуватиметься)

Щоб уникнути подібного списання по картці у майбутньому — ви можете оформити валютний депозит, та зберігати ваші кошти саме там, таким чином навіть пасивно заробляючи 😉

Щодо другої частини у вашому зверненні — розумію, що вам хотілося б отримати сповіщення щодо такого списання, адже мова йде про власні кошти 😥
Інформування про дане списання не передбачено, адже ця комісія винесена безпосередньо в тарифах картки, та проходить вже по рахунку

Проте зазначу, що я почула вашу думку стосовно цієї ситуації, та передала побажання щодо введення подібного інформування!
Дійсно розумію, наскільки це важливо для вас — тож не можу просто закрити на це очі 🤍

Я сподіваюся, що своїм поясненням я змогла внести порозуміння в ситуацію, але зазначу, що ми завжди відкриті до діалогу та обговорення.
Тож, якщо у вас ще виникли питання, чи вам потрібна буде допомога — будь ласка, звертайтеся до нас на help@sensebank.com.ua, залюбки відповімо!

Валерія 🫧
2
25 февраля 2024, 15:55
24 ноября 2023 разместил депозит. 2 марта 2024 — дата возвращения. Так указано в депозитном договоре. Но получить деньги в полном объёме в день возвращения депозита вы не сможете, так как есть «Договор про банковское обслуживание физических лиц» объёмом в 196 страниц, где на странице 27 в пункте 4.2.7 указано, что только после того как деньги упадут на счёт, вы можете заказать эти деньги и только через 5 календарных дней вы сможете их получить в полном объёме. А если не хотите ждать 5 дней, ходите по разным отделениями и снимаете столько, сколько будет в кассе. Очень хитро придумано. В депозитном договоре указано одно, а по факту добавляете 5 дней, чтобы получить деньги в полном объёме. Об этом нужно говорить заранее клиенту, в день открытия депозита, а ещё лучше прописывать это в депозитном договоре, где жирным шрифтом указывать: «Дата возвращения — 02.03.2024 + 5 календарный дней для заказа сумму депозита» Так будет честней по отношению к клиентам, ну и не будете получить оценку 2 за это в итоге. P. S. Кстати, ни в одном другом банке Украины такой дичи нет.
Комментарии (4)
Ответ банка
Сенс Банк
25 февраля 2024, 21:29
Термін депозиту буде таким, на який ви його оформлювали. В день його закінчення кошти вже будуть на рахунку з якого було відкрито договір. Стосовно саме бронювання готівки, то вона передбачена лише при наявності необхідної суми на тому рахунку, з якого ви плануєте зняти кошти. Тому замовити кошти можливо лише від дати його закінчення, адже тоді сума вже буде на рахунку. Приймаючи заявку до дня закінчення депозиту ми йдемо на зусріч, щоб вам не треба було звертатися повторно після закриття депозиту.

Жодних хитрощів в таких термінах немає, адже вони пов'язані з особливостями доставки валюти під час військового стану. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці. Але на даний момент, 5 днів, це максимально короткі терміни в які ми можемо гарантувати успішне зняття.

Щодо інших, то в кожного банку свої умови та процес логістики. Жоден банк не видасть кошти день в день, вони натомість можуть пропонувати зняти в режимі живої черги, тобто, не факт, що потрібна сума буде в касі. Ми ж пропонуємо забронювати і гарантовано отримати свої кошти. А для цього потрібен час. Навіть якщо через тривогу ви не змогли зняти готівку — бронь буде дійсна і наступного дня.

Ми вдячні вам за ваш зворотній зв'язок. Наша команда обов'язково врахує вашу, та ситуації інших клієнтів, на майбутнє, щоб зробити все можливе для покращення цього аспекту.

З повагою, Андрій 💙
1
10 декабря 2023, 23:28
Дивна діяльність банку в умовах военного стану. В 2019 році укладений договір на користування кредитною карткою з річною ставкою 18,99% (не враховуючи так звані інші платежі). Потім без згоди клієнта, картку змінюють на інший тарифний план вже з 26% річних. З інформації в додатку дізнаєшся, що з 1.12.2023р знову змінюються умови (звісно не на користь клієнта та без його згоди, тобто в односторонньому порядку). Крім того, банк ігнорує запити на звернення стосовно деталізації списань за кожний день протягом розрахункового періоду. А на якесь вже «соте» звернення, дає відповідь, яка не стосуватися питання. Наприклад, на запитання, чому в поточний місяць списано відсотків більше, ніж в попередньому (при цьому що проплата була) та деталізації, надають відповідь про списання (по дням) тільки за один місяць. Отримати детальну інформацію про списання ні в додатку, ні в звернені неможливо. Ці питання просто ігноруючи. Скажуть будь ласка, в якому ще банку України не можна отримати детальну виписку. Крім того, в додатку можна переглянути інформацію за карткою тільки за 1 рік. Чому клієнт не може отримати в вашому банку інформацію стосовно своїх операцій за певний термін?
Чому клієнт вашого банку не може отримати практично жодної інформації стосовно фінансових операцій по своїй картці.
P. S. Цікаву відповідь отримала від банку стосовно надання виписки за річний період. В цій sms відповіді не було жодної інформації, а тільки відповід «банком нічого не було порушено'. Я задавала зовсім інше питання. Потім в чаті, співробітник відповів, що на жаль у банка не має можливості надавати інші відповіді! Мабуть в словнику немає слів, щоб «обозначить» данну фінансову установу
Комментарии (5)
Ответ банка
Сенс Банк
11 декабря 2023, 16:35
Розуміємо, що будь-які зміни не дуже сприймаються, а особливо в умовах воєнного стану в країні. Але як зараз, так і раніше, такі зміни були виконані банком згідно пункту ДКБО 4.3.3. «Банк має право: Вносити пропозиції на зміну умов Договору, в тому числі Тарифів та/або Правил користування Карткою, в порядку, що передбачений Розділом 11 цього Договору.» і п.11.1.1. «У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку. При цьому Банк у такому повідомленні зобов'язаний зазначити, що Клієнт має право до дати, з якої застосовуватимуться зміни, розірвати договір без сплати додаткової комісійної винагороди за його розірвання. Зміни до Правил використання Картки або Тарифів на обслуговування Картки є погодженими Клієнтом, якщо до дати, з якої вони застосовуватимуться, Клієнт не повідомить Банк про розірвання Договору та закриття відповідного Рахунку.»

Простіше кажучи, то такі зміни є цілком легальними зі сторони банку, і банк в свою чергу інформує про них клієнтів.
Стосовно деталізації, то ви завжди можете звернутись до підтримки банку письмово через чат або в телефонному режимі, щоб отримати інформацію про всі нарахування чи списання за вашим рахунком.

*Андрій
2
24 ноября 2023, 14:36
Користуючись торговельним майданчиком ЦП банку, придбаваю ОВДП. Перед першою транзакцією у відділенні банку на вул. Княжий затон/проспект Григоренка поцікавилась про умови роботи зазначеного майданчика. Отримала відповідь, що умови продажу змінюються щодоби о 23.00 (крім вихідних днів, протягом яких актуальні умови п’ятниці). Проте, вчора 23.11.2023 о 17.00 виявилось, що умови продажу облігацій, які були актуальними в першій половині дня, суттєво змінились, що призвело до значних втрат з мого боку. На моє запитання до кол-центру банку, чому умови були змінені в середині торговельної сесії і чим вони регламентують, отримала відповідь від консультанта Артема, що зміна умов відбувається о 16.30 і відмову повідомити мені документ, в якому визначені умови роботи майданчика. Таким чином, банк вводить в оману своїх клієнтів тим, що кожний співробітник може повідомляти свою фейкову інформацію без можливості клієнта ознайомитись з документальним підтвердженням їх слів.
Комментарии (1)
Ответ банка
Сенс Банк
AlfaBank
27 ноября 2023, 22:19
Вітаю! Законодавством та внутрішніми документами Інвестиційної фірми, тобто Банку, не встановлений чіткий порядок зміни вартості цінних паперів, оскільки вартість цінних паперів розраховується відповідно до ринкової ситуації. При визначенні вартості можуть враховуватися нами: ринкові ставки дохідності за подібними інструментами, вартості ресурсів на відповідні строки, курсу іноземної валюти (в разі здійснення операції з цінними паперами номінованими в іноземній валюті).

Зазвичай котирування на ОВДП в Sense SuperApp змінюються по будням о 16:30, оскільки розрахунки по угодам укладеним після 16:30 (в після операційний час) можуть здійснюватися наступного робочого дня. При цьому, Інвестиційна фірма в залежності від ринкової ситуації може змінити котирування в будь-який інший час.
Актуальні котирування на ОВДП завжди можна відстежувати онлайн в Sense SuperApp.

На жаль, ви так і не відповіли нам у приватних повідомленнях, але у будь-якому разі, я охоче вам допоможу, якщо напишите нам!

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
5
1 апреля 2023, 4:44
Большое спасибо операторам техподдержки этого банка они мне очень всегда помогают во всех моих ситуациях сложных супер-банк пользуюсь долго всё устраивает комиссии ноль всё очень быстро Круто приятно и удобно Рекомендую всем
Написать комментарий
Ответ банка
Сенс Банк
AlfaBank
1 апреля 2023, 8:54
Дякую вам за приємні слова цього першоквітневого ранку ☺
Завжди раді не тільки класний відгук про нас прочитати, але й вирішити будь-яке питання нашого клієнта, підказати як зробити краще або вирішити нестандартну ситуацію.
Допомога — це наш скарб, який ви можете побачити перед собою. В цьому і є сенс 💙
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
1
29 июля 2022, 19:01
Менеджеры хамят, не хотят обслуживать, даже забрать карточку- проблема! Никогда не ожидала, что так наплевательски можно работать в банке! После такого обслуживания пользоваться картой не хочется, буду переоформлять в другом банке!!!
Комментарии (3)
Ответ банка
Сенс Банк
8 августа 2022, 19:26
На жаль, не отримали відповіді в особистих повідомленнях :( Не знаючи деталей не зможемо перевірити і допомогти. Дуже хочемо вирішити цю проблему, тому чекаємо на ваше повідомлення
5 не засчитана
27 ноября 2021, 20:02
Спасибо большое за консультацию!
Не хватает прозрачности условий моно и а-банка.
Но сумма кредита всё перекрывает)))
Спасибо большое за большой кредитный лимит!
Отдельное спасибо онлайн консультантам:
Наталія Давіденко
Дмитрий Яцковський
Денис Курдиш
Наталия Ващенко
Комментарии (3)
Ответ банка
Сенс Банк
27 ноября 2021, 20:07
Яку картку оформлювали і які пункти хотіли б бачити «прозорішими»? :)
Дуже вдячні за ваш відгук!
Ответ администратора
Минфин
30 ноября 2021, 14:32
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 30.11.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
3
31 октября 2020, 11:51
Вчера имел очередное несчастье обратится в отделение №3 г.Киев на Княжем Затоне. 4 года приходится к ним обращаться время от времени (ближайшее к дому), но НИ РАЗУ не обслужили нормально. С выдачей валюты постоянно беда, главный человек — зав.кассой, которая отправляет в очередь на 4-5 дней. Обьяснения почему так нет ни у нее, ни у персонального менеджера, ни у руководителя. «Вот так и все» — максимум, что они могут сказать. Придумали себе обеденный перерыв, которого нет в расписании работы, хотят постоянно на перекур и копят очередь в отделении. Хамят клиентам и АБСОЛЮТНО не заинтересованы ничем помочь. У меня сложилось стойкое впечатление, что в это отделение ссылают со всего Киева персонал, который не умеет работать.

Какое повышение обслуживания с пакетом «Граффит»? С такими менеджерами к вам лишний раз и заходить не хочется! Это при том, что я ваш клиент уже больше 10 лет!

Существует персональный менеджер, через которого, в теории можно решить все проблемы. Но ее футболят точно также, как и клиентов.

Платная горячая линия с недоботом Аллой и косое моб.приложение, которое не работало почти 2 недели — это отдельная и бесконечная история. Может руководству банка вместо того, чтобы давать хвалебные интервью и расхваливать себя, стоит хоть немного занятся внутренними проблемами?
Комментарии (4)
3
16 сентября 2020, 16:06
Сегодня была в отделении банка, хотела закрыть кредитную карту полностью положила деньги ровно по лимиту карты! Мне распечатали последнюю ведомость о выплате там оказалось что накапал процент за пользование кредитных каникул
( которые кстати я не оформляла!!!)
написала поэтому поводу в поддержку, сказали: Мы на можем их отменить», но и не предоставили информацию, что
начисляется процент!!! Пока в выписке я
сама не увидела сумму в минус сто гривен!!! Раздражает, то что сотрудники не осведомлены до конца и постоянно предлагают позвонить на горячую линии и закрыть через поддержку кредит! Когда я
специально прихожу в отделение, чтобы получить справку о закрытии кредита через сорок пять дней и оформить ведомость о последней выплате, чтобы работники банка
мне не звонили с претензиями что осталась задолженность! Я должна теперь тратить время и бегать по банкоматам, потому что в приложении даже не видно что ты должен
несчастные копейки положить на карту, и звонить как идиотка каждый день на
горячую линию уточнять какой процент накопился! Отвратительный банк, пожалуйста люди даже не пытайтесь брать кредитные карты в этом банке, чтобы их закрыть вы испытайте невероятный гемор!
Никогда больше не стану клиентом вашего банка!!!
Комментарии (1)
Ответ банка
Сенс Банк
18 сентября 2020, 11:52
nastyadenisova, проценты были начислены за пользование кредитными средствами. Согласно тарифов карты, они составляют 26% годовых. Для погашения задолженности не обязательно использовать банкомат. Можно перевести деньги с другого банка по реквизитам счета.
На данный момент задолженность полностью погашена, запрос на закрытие счета можете прислать нам в личных сообщениях.
Страницы: 1234
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отделения и банкоматы Сенс Банка в Киеве 🏦 / Отделение Сенс Банк: ул. Княжый Затон/Григоренка, 2/30, Киев

На странице собрана вся информация про отделение Сенс Банка по адресу Киев, ул. Княжый Затон/Григоренка, 2/30.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Сенс Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Сенс Банка  расположенном по адресу Киев, ул. Княжый Затон/Григоренка, 2/30- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.