Курс валютв Сенс Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Все курсы банка |
Отделение Сенс Банка: Ужгород, ул. Швабская, 36
Адрес:
Ужгород, ул. Швабская, 36
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
11 ноября 2022, 8:51
Ситуація дійсно неприємна, врахуємо на майбутнє. Ваші кошти вже на місці, там де і повинні бути. З співробітниками відділення буде проведено бесіду, бо це недопустимо. Дуже прикро, що саме такий досвід ви отримали у співпраці з нами.
служба альфа банка применяет методы 90х годов — запугивание, распространение информации третьим лицам, в частности отправили пост в сетях дочке в университет с моей и ее фото (есть доказательства, а также сохраненная переписка в вайбере). обещали расклеить такие объявления на подъезде. звонила в сбу — посоветовали написать на них письменное заявление в полицию. как быть? kozarvika77@gmail.com
Комментарии (3)
Ответ банка
18 апреля 2019, 12:05
Вікторія, добрый день. Уточните, пожалуйста, в личке ваш ИНН. Разберемся.
Мій досвід обслуговування має негативне забарвлення. На жаль зіткнулась з тим, що банк умисне притримує на 4-5днів кошти клієнтів, які ті зарахували на картки та не розкидає по відповідним кредитним рахункам, аби списати якесь міфічне і астрономічне РКО за ніби-то мінусове сальдо на картці, при реальному плюсовому балансі. Окрім того банк у виписках позначає щомісячну комісію від суми кредиту, як плату за надання виписок. Це для обдурення НБУ робиться?
Комунікації з банком майже нереальні. Ні через чати, ні через соц. мережі, ні через скайп зконтактувати з Альфа-банком неможливо. Лише телефонувати. При чому в слухавці звучить попередження, що такі дзвінки на службу підтримки банку для клієнта платні.
Менеджери Коло-центру хамлять клієнтам, перебивають і перекривляють (на кшалт «много букоффф...) і навіть не намагаються хоча б зробити вигляд, що зацікавлені допомогти клієнту.
Комісії за звичайнісінькі комунальні платежі від 21грні вище. Поповнити карту в банкоматі, в касі, терміналі платно. З зарплатних карт без комісії гроші можна зняти лише двічі в місяць.
Банк явно не клієнтоорієнтований.
Комментарии (17)
Комунікації з банком майже нереальні. Ні через чати, ні через соц. мережі, ні через скайп зконтактувати з Альфа-банком неможливо. Лише телефонувати. При чому в слухавці звучить попередження, що такі дзвінки на службу підтримки банку для клієнта платні.
Менеджери Коло-центру хамлять клієнтам, перебивають і перекривляють (на кшалт «много букоффф...) і навіть не намагаються хоча б зробити вигляд, що зацікавлені допомогти клієнту.
Комісії за звичайнісінькі комунальні платежі від 21грні вище. Поповнити карту в банкоматі, в касі, терміналі платно. З зарплатних карт без комісії гроші можна зняти лише двічі в місяць.
Банк явно не клієнтоорієнтований.
Ответ банка
11 февраля 2019, 13:05
Анна, доброго дня. Шкода, що у вас склалася така думка про наш банк. В Альфа-Банку завжди враховується не дата здійснення операції, а дата зарахування коштів на рахунок. Рекомендую завжди враховувати термін проходження платежів. Вибраний вами спосіб поповнення зараховує кошти на карту в онлайні, проте зарахування коштів на рахунок і погашення заборгованості здійснюється через один робочий день. При поповненні через МАБ «Новий платіж — По номеру рахунку» до 17:00 робочого дня — кошти на рахунку в цей же день, після 17:00 — на наступний робочий.
Якщо розрахункова дата випадає на вихідний день, то щоб уникнути нарахування РКО необхідно забезпечити погашення заборгованості на попередній робочий день, в даному випадку в п’ятницю. Зарахування коштів, і розрахунок РКО відбувся коректно, згідно з умовами договору. Підписавши договір, ви погодились з усіма його умовами.
Фінансова інформація надається тільки в авторизованому чаті, тому вам і було рекомендовано авторизуватися в мобільному додатку, і потім написати ваше питання. Це безкоштовний канал комунікації з банком, працює 24/7.
Наш бот в чаті ще вчиться, і трохи вас не зрозумів, вибачте за незручності.
Уточніть, будь ласка, дату та час дзвінку, коли вам нахамили, перекривляли вас та перебивали? Консультацію перевіримо.
Безкоштовно оплатити комунальні можна в МАБі і Мобайлі. Погасити кредит без комісії можна також в МАБі і Мобійлі, проте завжди потрібно враховувати тарифи банку-емітенту карти, з якої будете робити платіж.
По зарплатним картам є щомісячний ліміт на безкоштовне зняття готівки по всьому світу, додатково двічі в місяць можна зняти будь-яку суму без комісії в нашій касі. Варіанти вирішення питання обговоримо в особистому повідомленні.
Якщо розрахункова дата випадає на вихідний день, то щоб уникнути нарахування РКО необхідно забезпечити погашення заборгованості на попередній робочий день, в даному випадку в п’ятницю. Зарахування коштів, і розрахунок РКО відбувся коректно, згідно з умовами договору. Підписавши договір, ви погодились з усіма його умовами.
Фінансова інформація надається тільки в авторизованому чаті, тому вам і було рекомендовано авторизуватися в мобільному додатку, і потім написати ваше питання. Це безкоштовний канал комунікації з банком, працює 24/7.
Наш бот в чаті ще вчиться, і трохи вас не зрозумів, вибачте за незручності.
Уточніть, будь ласка, дату та час дзвінку, коли вам нахамили, перекривляли вас та перебивали? Консультацію перевіримо.
Безкоштовно оплатити комунальні можна в МАБі і Мобайлі. Погасити кредит без комісії можна також в МАБі і Мобійлі, проте завжди потрібно враховувати тарифи банку-емітенту карти, з якої будете робити платіж.
По зарплатним картам є щомісячний ліміт на безкоштовне зняття готівки по всьому світу, додатково двічі в місяць можна зняти будь-яку суму без комісії в нашій касі. Варіанти вирішення питання обговоримо в особистому повідомленні.
В отделени банка при выдачи кредитки расказывают о кешбэке в виде 2% от покупки в супермаркетах, но в действительности никаких денег не поступает.Не буду утверждать, что это у всех, но в моем случае не пришли, а в отделении никто обяснить не смог, сказали звоните на гарячую линию.Позвонил, а там выдумали такую отговорку мол я взял акционные товары, хотя я брал различные товары на большие сумы в таких гипермаркетах как епицентр и новая линия… Если есть какой то перечень товаров которые не подпадают под кешбэки, то нужно это говорить при выдаче карт!!!
Комментарии (20)
Ответ банка
19 октября 2018, 12:23
Aleexx82, добрый день. Бонусы 2% начисляются за покупки продуктов (любые продуктовые магазины и супермаркеты). Эпицентр и Новая Линия — это сети стройматериалов, т.е не продукты. Уточните в личке ваш ИНН, я посмотрю выписку, и послушаем консультации операторов.
Цей банк заблокував мою зарплатну картку!!! Мотивував це тим, що у мене наявна прострочена заборгованість по кредиту. Неодноразово звертався на гарячу лінію банку та у відділення банку. Але відповідь одна: це не наш крелит, ми його продали колекторам і нічим допомогти не можемо. У вересні дві третини з заробітної плати було списано. ЧОМУ???? Банк в суд не подавав заяви, виконавчого провадження не відкрито. На підставі чого цей «банк » дозволяє собі списувати мою заробітну плату. Якщо у мене є заборгованість по кредиту, то хай подає в суд і згідно рішення суду з мене стягують кошти. Але до цих пір це порушення моїх прав.
Закликаю всіх не користуватися послугами цього *** банку, де працюють шахрайськими методами і вимаганням.
Комментарии (9)
Закликаю всіх не користуватися послугами цього *** банку, де працюють шахрайськими методами і вимаганням.
Ответ банка
8 октября 2018, 13:20
Анатолій, доброго дня. Банк діє згідно з ДКБО п. 4.3.23. Здійснювати примусове списання коштів з Рахунку Клієнта у порядку та на умовах визначених чинним законодавством України.
Щоб карту не блокували і не списували примусово з неї кошти на погашення боргу, рекомендую своєчасно виконувати умови договору.
Щоб карту не блокували і не списували примусово з неї кошти на погашення боргу, рекомендую своєчасно виконувати умови договору.
22,08,2018 в 9:12 пополнил карту на 16000 грн платеж прошел чек есть смс в вайбере есть доступно 16561,41грн ашел в «мой альфа»в телефоне балан -788,28грн все как бы ровно со спокойной душой уехал по делам.На следующий день захожу в мою альфу а там -32788,28грн звоню в КЦ как обычно ничем не помогли ответили ждите или ещё что в этом роде.К концу дня баланс карты меняется на -16788,28грн в общей сложности 4 раза звонил в КЦ где дошли до того что ждите понедельника ничем помочь не можем.И да, по информации КЦ у меня на карте 25000 грн доступно… как так? На моей карте доступный кредит 561грн и -16788,28.Куда делись 16000грн? Согласно выписке в телефоне и на ноуте:22.08.2018 23.08.2018 Поповнення через ATM (ATM8795 UZH SHVABSKA(A2408795), UZHGOROD, UKR,MCC 6011) 16 000,00 следующее 22.08.2018 блокування Withdrawal — ,, MCC 6011 — 16 000,00 И последние ездил в банк сам лично обслуживание нижайшее одна сотрудница по телефону на улице трындит одна в телефоне возле одной скопилось около 5 человек и ждут а она тем временем при том что обслуживает клиента спрашивает только что подоспевшего как я понял своего знакомого-Тоби чого? Он ей что то пи… нул на ухо и о чудо она все оставила и давай ему печатать кипу бумаг… Посидел посмотрел на этих убожеств и уехал.ИЩИТЕ КУДА ДЕЛИСЬ 16000 грн они ведь ваши.В КЦ мне помочь не могут а в банке у меня нет времени сидеть и ждать по часу два пока мымры наговорятся по телефону наиграются или знакомых своих перестанут обслуживать
Комментарии (5)
Ответ банка
27 августа 2018, 12:46
Murcielago2009, добрый день. Уточните, пожалуйста, в личке ваш ИНН. Я посмотрю, в чем дело и отпишу вам.
Ответ администратора
27 августа 2018, 15:39
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 27.08.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Ребята предлагаю заработать 50 грн.
Для этого нужно:
1. Открыть депозит через Минфин
2. Вписать промо-код: XHBP2E4 в поле Промо-код нужно ввести в поле «Промо-код» при оформлении заявки на участие в акции «Бонус к депозиту»:http://minfin.com.ua/deposits/bonus/.
Как получить вознаграждение за промо-код?
Родственнику/другу/знакомому необходимо подтвердить размещение депозита на странице http://minfin.com.ua/deposits/bonus/confirm/. Портал Минфин перечислит вознаграждение за промо-код вместе с бонусом к депозиту.
Вам (владельцу промо-кода) необходимо сообщить порталу Минфин, куда вы хотите получить вознаграждение. Подойдут реквизиты текущего счета в любом банке, номера карты ПриватБанка, или номер мобильного телефона. Портал Минфин перечислит ваше вознаграждение до конца месяца, следующего за подтверждением депозита по вашему промо-коду.
Полные правила использования промо-кодов здесь:
http://minfin.com.ua/deposits/bonus/promocode/
Написать комментарий
Для этого нужно:
1. Открыть депозит через Минфин
2. Вписать промо-код: XHBP2E4 в поле Промо-код нужно ввести в поле «Промо-код» при оформлении заявки на участие в акции «Бонус к депозиту»:http://minfin.com.ua/deposits/bonus/.
Как получить вознаграждение за промо-код?
Родственнику/другу/знакомому необходимо подтвердить размещение депозита на странице http://minfin.com.ua/deposits/bonus/confirm/. Портал Минфин перечислит вознаграждение за промо-код вместе с бонусом к депозиту.
Вам (владельцу промо-кода) необходимо сообщить порталу Минфин, куда вы хотите получить вознаграждение. Подойдут реквизиты текущего счета в любом банке, номера карты ПриватБанка, или номер мобильного телефона. Портал Минфин перечислит ваше вознаграждение до конца месяца, следующего за подтверждением депозита по вашему промо-коду.
Полные правила использования промо-кодов здесь:
http://minfin.com.ua/deposits/bonus/promocode/
Есть у меня кредитка Альфа-Банка, с возможностью брать покупки в рассрочку. Пользовался ей пару раз, все проходило хорошо, до последней покупки.
Задолженность по карте я обычно гашу большей суммой с пониманием того, что вся сумма которую я кинул на карту спишется в счет использованных кредитных средств. Оказывается — НЕТ. Сумма превышающая сумму необходимого платежа переводиться в личные средства, даже если на карте еще есть задолженность, об этом меня никто не проинформировал, и это невозможно увидеть в клиент банке, только узнать позвонив на горячую линию. Бред. А сделали это специально, такой мини ОБМАН из-за которого, совершая покупку с уверенностью в том, что ты берешь ее в рассрочку, а оказывается ты берешь кредит под 40% годовых!!! Получаеться если есть личных средств даже 1 копейка — рассрочки вам не видеть как своих ушей))) И покупая товар в РАССРОЧКУ вы берете КРЕДИТ под 40%))).
Комментарии (4)
Задолженность по карте я обычно гашу большей суммой с пониманием того, что вся сумма которую я кинул на карту спишется в счет использованных кредитных средств. Оказывается — НЕТ. Сумма превышающая сумму необходимого платежа переводиться в личные средства, даже если на карте еще есть задолженность, об этом меня никто не проинформировал, и это невозможно увидеть в клиент банке, только узнать позвонив на горячую линию. Бред. А сделали это специально, такой мини ОБМАН из-за которого, совершая покупку с уверенностью в том, что ты берешь ее в рассрочку, а оказывается ты берешь кредит под 40% годовых!!! Получаеться если есть личных средств даже 1 копейка — рассрочки вам не видеть как своих ушей))) И покупая товар в РАССРОЧКУ вы берете КРЕДИТ под 40%))).
Ответ банка
26 декабря 2016, 12:37
like2live, добрый день! При погашении рассрочки по карте, средства распределяются согласно графика платежей, который формируется при оформлении рассрочки. При желании внести платеж в большем объёме для досрочного погашения необходимо проинформировать банк, для внесения изменений в распределение. Данная информация прописана на сайте банка по ссылке: https://alfabank.ua/private-persons/installment. Так же обращаю Ваше внимание, что одним их условий предоставления рассрочки, является отсутствие собственных средств на счете.
Плата за запит залишку в банкоматі, що не належить банку — 2,00
Только открыл карту думаю дальше будет интересней.
Заходишь на Официальный сайт ни слово за обслуживания
однако раз в месяц 40 гр снимают. за что?
Написать комментарий
Только открыл карту думаю дальше будет интересней.
Заходишь на Официальный сайт ни слово за обслуживания
однако раз в месяц 40 гр снимают. за что?
Ответ банка
27 июля 2016, 11:07
fafafafa, добрый день! Просьба выслать Ваш идентификационный код на info_client@alfabank.kiev.ua с ссылкой на отзыв. Мы проверим информацию и предоставим ответ личным сообщением.
Доброго дня. Я є вкладником "ІмексБанку". Післявчора 24.06.2015 я отримав смс повідомлення на свій мобільний номер від Альфа Банку. В ньому йшлося про те, що Альфа Банк виступає в якості агента щодо питання повернення депозиту. За іформацію, звісно, велике спасибі. Все то добре, але
ФГВФО не врахував що багато вкладників працюють за кордоном.
Прошу Вас, допомогти мені у вирішенні питання щодо повернення вкладу. Зараз я знаходжуся на території Іспанії, і буду тут аж до березня 2016 року. Але тим не менше, матиму відпустку в серпні. Тобто, фізично буду на Україні з 9-25 серпня. Що мені робити в цій ситуації, як забрати вклад? Чи як завжди гроші пропадуть.
Або існують якісь інші варіанти?
Чекаю відповіді.
Написать комментарий
ФГВФО не врахував що багато вкладників працюють за кордоном.
Прошу Вас, допомогти мені у вирішенні питання щодо повернення вкладу. Зараз я знаходжуся на території Іспанії, і буду тут аж до березня 2016 року. Але тим не менше, матиму відпустку в серпні. Тобто, фізично буду на Україні з 9-25 серпня. Що мені робити в цій ситуації, як забрати вклад? Чи як завжди гроші пропадуть.
Або існують якісь інші варіанти?
Чекаю відповіді.
Ответ банка
30 июня 2015, 9:40
Василь, доброго дня! Як ми повідомляли раніше, згідно з інформацією, розміщеною на офіційному сайті ФГВФО, виплати будуть здійснюватися Альфа-Банком до 15.07.2015:www.fg.gov.ua/news/fond-garantuvannya-vkladiv-fizichnih-osib-rozpochinae-viplati-koshtiv-vkladnikam-at-imeksbank-1311.html
Тому з питання отримання виплати у серпні місяці рекомендуємо звернутися до Фонду.
Тому з питання отримання виплати у серпні місяці рекомендуємо звернутися до Фонду.
Будьте обережні і оминайте цей банк-шахрай у якого розумні банкомати і забирають такі суми для внутрішнього користування банку!!!