Курс валютв Сенс Банке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 49 | 49.65 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Сенс Банка: Николаев, ул. Шевченко, 59-А
Адрес:
Николаев, ул. Шевченко, 59-А
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

16 мая 2025, 14:07
Ми цінуємо відкритий діалог із клієнтами, тому хочемо пояснити детальніше 🙌🏻
Наші касири завжди ретельно перевіряють банкноти під час їх прийому для зарахування. Якщо одна чи декілька купюр мають ознаки зношення, пошкодження чи забруднення, включаючи видимі в ультрафіолетових променях, то такі кошти не можуть бути прийняті для подальшого зарахування на рахунок. Під час перевірки, наші касири керуються постановою НБУ №103 від 25.09.2018 року, де вказані критерії оцінки зношеності банкнот іноземної валюти. Враховуючи такі ретельні перевірки з боку наших співробітників, така купюра жодним чином не могла потрапити до нашого банку, через що і отримати таку в нашій касі також не можливо. Саме тому одну із наданих вами купюр і не було прийнято.
Стосовно комісії, про яку ви також згадали у вашому відгуку, то вона відсутня у нашому банку, адже Sense Bank не надає послугу з прийому коштів які не відповідають критеріям платіжності та зношеності. Через що наш співробітник і порекомендував вам звернутись до іншого банку, що надає таку послугу та може прийняти цю купюру.
Окремо хочеться повернутись до поведінки та слів співробітників відділення. Ми цілком та повністю не підтримуємо такі висловлювання про наших клієнтів, тому хочемо вас запевнити, що з ними вже було проведено роботу для уникнення подібних ситуації у майбутньому. Нам дуже прикро, що візит до нашого відділення залишив після себе такий слід. Зі свого боку приносимо вибачення за дії та слова працівників відділення. Сподіваємось, що подальша співпраця з банком буде проходити виключно у позитивному руслі.
З повагою, Андрій 💙
Наші касири завжди ретельно перевіряють банкноти під час їх прийому для зарахування. Якщо одна чи декілька купюр мають ознаки зношення, пошкодження чи забруднення, включаючи видимі в ультрафіолетових променях, то такі кошти не можуть бути прийняті для подальшого зарахування на рахунок. Під час перевірки, наші касири керуються постановою НБУ №103 від 25.09.2018 року, де вказані критерії оцінки зношеності банкнот іноземної валюти. Враховуючи такі ретельні перевірки з боку наших співробітників, така купюра жодним чином не могла потрапити до нашого банку, через що і отримати таку в нашій касі також не можливо. Саме тому одну із наданих вами купюр і не було прийнято.
Стосовно комісії, про яку ви також згадали у вашому відгуку, то вона відсутня у нашому банку, адже Sense Bank не надає послугу з прийому коштів які не відповідають критеріям платіжності та зношеності. Через що наш співробітник і порекомендував вам звернутись до іншого банку, що надає таку послугу та може прийняти цю купюру.
Окремо хочеться повернутись до поведінки та слів співробітників відділення. Ми цілком та повністю не підтримуємо такі висловлювання про наших клієнтів, тому хочемо вас запевнити, що з ними вже було проведено роботу для уникнення подібних ситуації у майбутньому. Нам дуже прикро, що візит до нашого відділення залишив після себе такий слід. Зі свого боку приносимо вибачення за дії та слова працівників відділення. Сподіваємось, що подальша співпраця з банком буде проходити виключно у позитивному руслі.
З повагою, Андрій 💙
Ответ администратора
29 мая 2025, 12:54
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/05/29/151746338/
В настоящее время нахожусь за границей как беженец (временная защита) имею задолженность по кредиту, исполнительная служба арестовала мои счета. Я не знаю из чего состоит задолженность, что туда включено, сумма задолженности очень сильно выросла. Обратилась в банк по видеозвонку для быстрого решения вопроса, мне предоставили телефоны отдела с просроченной задолженностью, на который я не смогла дозвониться. Обратилась еще раз в чат банка, мне предоставили телефоны в ватсап и на 044 на которые мне так и не удалось дозвониться и с кем-то пообщаться. Звоню ежедневно по несколько раз и не могу дозвониться. У меня вопрос зачем тогда функция видеозвонка для быстрого решения вопроса? не понятно. И вообще есть какая- то связь с банком для решения вопросов по задолженности, если люди временно находятся не в Украине.
Написать комментарий
Ответ банка

4 марта 2024, 17:54
Розуміємо, що наразі багато наших клієнтів знаходяться за межами України і ми завжди готові надати будь-яку допомогу віддалено через чат або відеочат. Але, на жаль, ці канали підтримки не всемогутні, тому в деяких випадках потрібно звертатись до профільних відділів банку, як наприклад до відділу по роботі із заборгованістю де ви можете утонити щодо вашого боргу та варіантів вирішення цього питання.
Якщо ви знаходитесь закордоном, то зробити це можна за допомогою месенджерів за одним із номерів нижче:
067 248 3489 (Telegram);
067 248 3628 (Viber+Telegram);
067 248 3707 (Telegram);
067 694 5727 (Viber+Telegram)
Відділ працює з понеділка по п'ятницю з 9 до 18 години. Тому при зверненні враховуйте робочий час відділу, особливо якщо часовий пояс відрізняється від українського.
Стосовно арешту, то дізнатися контакти виконавця та номер виконавчого провадження (ВП) ви можете:
1. на сайті Міністерства юстиції за посиланнями:
▪️ https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть свій РНОКПП або своє прізвище та ім'я;
▪️ https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть номер виконавчого провадження;
Номер контакт-центру Міністерства юстиції: 380 44 364 23 93.
2. у застосунку Дія — для пошуку перейдіть у «Сервіси», натисніть «Виконавчі провадження». Додатково є можливість дізнатися суму заборгованості та сплатити її.
Звернувшись до нас в месенджерах, за одним із номерів вище, наші працівники зроблять все можливе щоб знайти варіант рішення ситуації.
З повагою, Андрій
Якщо ви знаходитесь закордоном, то зробити це можна за допомогою месенджерів за одним із номерів нижче:
067 248 3489 (Telegram);
067 248 3628 (Viber+Telegram);
067 248 3707 (Telegram);
067 694 5727 (Viber+Telegram)
Відділ працює з понеділка по п'ятницю з 9 до 18 години. Тому при зверненні враховуйте робочий час відділу, особливо якщо часовий пояс відрізняється від українського.
Стосовно арешту, то дізнатися контакти виконавця та номер виконавчого провадження (ВП) ви можете:
1. на сайті Міністерства юстиції за посиланнями:
▪️ https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть свій РНОКПП або своє прізвище та ім'я;
▪️ https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть номер виконавчого провадження;
Номер контакт-центру Міністерства юстиції: 380 44 364 23 93.
2. у застосунку Дія — для пошуку перейдіть у «Сервіси», натисніть «Виконавчі провадження». Додатково є можливість дізнатися суму заборгованості та сплатити її.
Звернувшись до нас в месенджерах, за одним із номерів вище, наші працівники зроблять все можливе щоб знайти варіант рішення ситуації.
З повагою, Андрій
требовать комиссию в размере 10% процентов за купюру, которую сама же день назад и выдала, не советую заказывать в этом банке валюту ибо дают такие купюры, что нигде не принимают, а назад чтобы сдать, берут уже комиссию и заявляют, что это не их купюра, а подменили!